Forum

Notificaties
Alles wissen

Ultimate Dream

14 Berichten
8 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,056 Bekeken
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
Topic starter
 

IK lees de laatste tijd veel positieve berichten over deze club, maar ook dat het soms niet erg druk is. Wij vinden het wel leuker als er wat te kiezen valt. Iemand ervaringen op dit vlak?

 
Geplaatst : 16 november 2018 17:17
Peter451
(@peter451)
Berichten: 50
Trusted Member
 

Wij zijn er 1x geweest en toen was het niet zo druk. Moet zeggen dat het toen wel ook nog niet zo lang open was, dus misschien is dat niet helemaal representatief meer.

 
Geplaatst : 28 november 2018 19:42
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
Topic starter
 

We hebben de stap nog steeds niet gezet. Iemand nog recente ervaringen met deze club?

 
Geplaatst : 22 januari 2019 16:59
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

We hebben de stap nog steeds niet gezet. Iemand nog recente ervaringen met deze club?

Ben ook nieuwsgierig. Wij vinden het leuk om zo af en toe een nieuwe club te bezoeken en deze staat op ons to-do-lijstje.

 
Geplaatst : 30 januari 2019 15:32
mobydick
(@mobydick)
Berichten: 44
Trusted Member
 

Iemand nog recente ervaringen in deze club? Is het al wat drukker dan vroeger?

 
Geplaatst : 29 maart 2019 15:29
Mellie
(@mellie)
Berichten: 2
New Member
 

Wij zijn een paar maanden geleden op een zaterdag  geweest en het was erg rustig. Waren 3 andere koppels.

 
Geplaatst : 1 april 2019 20:00
mobydick
(@mobydick)
Berichten: 44
Trusted Member
 

De reacties in dit topic doen mij nog niet vermoeden dat het al behoorlijk druk is in deze club. Of zit ik fout?

 
Geplaatst : 9 oktober 2019 10:14
Jasyl
(@jasyl)
Berichten: 6
Active Member
 

Hoi mobydick en de rest,

wij zijn ondertussen meerdere keren naar de ultimate young avond geweest en tot op heden zijn er op die avonden ca 25 stellen maar valt me op dat het iedere keer drukker wordt en iedere keer nieuwe gezichten. Vorige week naar prikkelz geweest in de ultimate en waten zeker 30-40 stellen. We hebben nog geen ervaring met andere clubs maar wij vinden het super bij de ultimate! Zeker een aanrader om te bezoeken maar zoals gezegd hebben we geen ervaringen met de andere avonden. Wellicht tot in de ultimate!!

 
Geplaatst : 9 oktober 2019 11:10
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Op zaterdagen weet ik niet hoe het daar is ben er nog niet geweest. Maar ik ga wel vaker op de milfavonden op vrijdag. Ik heb gehoord dat de Ultimate Young op de zaterdagen redelijk goed zijn. Gericht op de jongere stellen, hier ook geen mannen alleen op een zaterdag. De milfavonden zijn vaak goed, vind ik. Geen ellebogenwerk, zoals bij Eroxx doordeweek, maar alles rustigaan, tis er ook kleiner, gemoedelijker. En volgens mij de enigste club waar geen betaalde dames zijn. Hebben bijna alle andere clubs wel, vooral doordeweek.

 
Geplaatst : 9 december 2019 18:33
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
Topic starter
 

Op zaterdagen weet ik niet hoe het daar is ben er nog niet geweest. Maar ik ga wel vaker op de milfavonden op vrijdag. Ik heb gehoord dat de Ultimate Young op de zaterdagen redelijk goed zijn. Gericht op de jongere stellen, hier ook geen mannen alleen op een zaterdag. De milfavonden zijn vaak goed, vind ik. Geen ellebogenwerk, zoals bij Eroxx doordeweek, maar alles rustigaan, tis er ook kleiner, gemoedelijker. En volgens mij de enigste club waar geen betaalde dames zijn. Hebben bijna alle andere clubs wel, vooral doordeweek.

Hoeveel mensen zijn er gemiddeld op de Milf-avonden? Hoe is de verhouding single mannen-stellen?

 
Geplaatst : 15 december 2019 12:46
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Heel verschillend. Laatste keer dat ik er was, redelijk druk. Altijd meer stellen/vrouwen dan mannen alleen. Zeg al, ik ben niet zo van het gangbang-gedoe en in de rij aansluiten. Hier altijd relaxt.

 
Geplaatst : 27 december 2019 12:34
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Wie is hier nog op de milf vrijdag geweest? En hoe was het?

 
Geplaatst : 12 april 2022 09:45
Peter451
(@peter451)
Berichten: 50
Trusted Member
 

Hier ook benieuwd. We zijn na ons eerste bezoek nooit meer terug geweest. Geen idee of de toko nog loopt.

 
Geplaatst : 12 april 2022 16:24
jfflimburg
(@jfflimburg)
Berichten: 3
New Member
 

@kees laatste keer dat mijn vrouw en ik daar waren (mei of zo) werd alles binnen gelaten. Geen prettige sfeer. Daarna nooit weer geweest. Wij vinden de club ook geen sfeer uitstralen, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

 
Geplaatst : 6 november 2022 18:06
Deel: