Forum

Notificaties
Alles wissen

Fun4two 16 feb

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
380 Bekeken
Charo
(@charo)
Berichten: 2
New Member
Topic starter
 

Hallo

 

Wij zijn van plan om zaterdag 16 februari naar fun4two te gaan. Is onze eerste keer en vinden het mega spannend.

We zijn beiden jaloers genoeg...we weten wel heel duidelijk wat we willen. Mijn vriendin wil al heel.lang met een andere vrouw probereniet.  We willen graag van te voren in contact komen met een stel welke gelijken wensen hebben...misschien valt er iets af ten spreken.

 

Wie weet tot snel 🙂

 

 
Geplaatst : 7 februari 2019 01:25
willem78
(@willem78)
Berichten: 12
Active Member
 

Als jullie beiden jaloers zijn, is het natuurlijk de vraag of een parenclub echt een goed idee is. Ik zou in ieder gavl goede afspraken maken, maar dat geldt eigenlijk altijd. Veel plezier morgen!

 
Geplaatst : 15 februari 2019 16:06
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

Hallo Wij zijn van plan om zaterdag 16 februari naar fun4two te gaan. Is onze eerste keer en vinden het mega spannend. We zijn beiden jaloers genoeg…we weten wel heel duidelijk wat we willen. Mijn vriendin wil al heel.lang met een andere vrouw probereniet. We willen graag van te voren in contact komen met een stel welke gelijken wensen hebben…misschien valt er iets af ten spreken. Wie weet tot snel 🙂

Ben benieuwd hoe jullie het gaan vinden. Laat maar weten hier.

 
Geplaatst : 16 februari 2019 14:16
Aphrodite
(@aphrodite)
Berichten: 3
New Member
 

Hallo wij zijn nieuw hier en afgelopen vrijdag voor het eerst naar fun for two geweest ,eerst rustig aan gedaan en daarna naar boven geweest samen om alles is uit te proberen is allemaal goed bevallen maar vonden het jammer dat we geen contact gelegd hebben met andere stellen ,mijn vrouw wil graag is met een vrouw erbij proberen maar dit is er niet van gekomen nu willen we de volgende keer naar een beetje bi thema avond gaan iemand ervaring hier mee ? Of wil iemand misschien afspreken zo dat we daar al wat contact hebben .

 
Geplaatst : 7 april 2019 23:23
Aphrodite
(@aphrodite)
Berichten: 3
New Member
 

Hallo wij zijn nieuw hier en afgelopen vrijdag voor het eerst naar fun for two geweest ,eerst rustig aan gedaan en daarna naar boven geweest samen om alles is uit te proberen is allemaal goed bevallen maar vonden het jammer dat we geen contact gelegd hebben met andere stellen ,mijn vrouw wil graag is met een vrouw erbij proberen maar dit is er niet van gekomen nu willen we de volgende keer naar een beetje bi thema avond gaan iemand ervaring hier mee ? Of wil iemand misschien afspreken zo dat we daar al wat contact hebben .

 
Geplaatst : 7 april 2019 23:23
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

Hallo wij zijn nieuw hier en afgelopen vrijdag voor het eerst naar fun for two geweest ,eerst rustig aan gedaan en daarna naar boven geweest samen om alles is uit te proberen is allemaal goed bevallen maar vonden het jammer dat we geen contact gelegd hebben met andere stellen ,mijn vrouw wil graag is met een vrouw erbij proberen maar dit is er niet van gekomen nu willen we de volgende keer naar een beetje bi thema avond gaan iemand ervaring hier mee ? Of wil iemand misschien afspreken zo dat we daar al wat contact hebben .

Wij willen begin september naar een bi-avond in Fata Morgana gaan (wonen niet bepaald in de buurt, dus we koppelen het aan een weekendje Amsterdam). Heb je nu helaas nog niet veel aan, maar als jullie wens er begin september nog steeds is: wie weet 😉

 
Geplaatst : 12 april 2019 17:12
Aphrodite
(@aphrodite)
Berichten: 3
New Member
 

<p style="text-align: left;">Ja hoor vayana dat denk ik wel hoor ook voor ons net te ver dus ook wij zullen dan een hotel moeten boeken .en bij de fata zijn wij nog nooit geweest.tweede week van mei gaan we waarschijnlijk weer naar de fun for two op zaterdagavond.</p>

 
Geplaatst : 19 april 2019 15:25
Deel: