Forum

Notificaties
Alles wissen

Naar Fun4two

11 Berichten
9 Gebruikers
0 Reactions
2,414 Bekeken
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
Topic starter
 

We zijn al naar een aantal parenclubs geweest en dat bevakt goed. Ook de Fun4two staat op ons lijstje. Op internet lees ik echter veel negatieve reviews. Dit was toch altijd een bekende club. Is de club achteruit gegaan? Raden jullie aan om te gaan? Benieuwd naar reacties

 
Geplaatst : 13 september 2018 11:00
piet07
(@piet07)
Berichten: 31
Eminent Member
 

Wij zijn er voor het laatst in juni geweest op een zaterdag. Toen was het behoorlijk druk. Gemiddelde leeftijd wel wat hoger. Wij hebben ons goed geamuseerd en ik zou het zeker een keer proberen.

 
Geplaatst : 19 september 2018 16:52
nightheat
(@nightheat)
Berichten: 7
Active Member
 

Wat mij betreft is dit een voorbeeld voor alle clubs. hier weten ze tenminste hoe je je gasten optimaal dient te verwennen, mooie locatie, zeer goede service en schoon. Eten is ook prima en dat kan niet van iedere club gezegd worden.

Wij hebben een drukke agenda en komen daarom niet heel vaak, maar als we tijd hebben dan zijn we hier te vinden.

 
Geplaatst : 26 september 2018 16:33
Leen65
(@leen65)
Berichten: 4
New Member
 

Mooie club! Wij gaan graag op de vrijdagavond, de sexpertavond (laatste vrijdag vd maand) omdat stellen dan ook echt actief elkaar opzoeken en de leeftijd ook iets hoger is.
Enige jaren terug is de club van eigenaar veranderd en er zijn wel een aantal mensen die vinden dat het er niet beter op geworden is. Dat vergelijk kunnen we echter niet echt maken omdat we pas de laatste jaren vaker gaan.In onze ogen is het een goed verzorgde, luxe club met een gevarieerd publiek.
Wij vinden het gewoon een van de betere clubs!

 
Geplaatst : 21 oktober 2018 13:29
libertine
(@libertine)
Berichten: 37
Eminent Member
 

Dan is deze club waarschijnlijk ook wel iets voor ons. Wij houden van wat actievere avonden en zijn ook niet meer de allerjongsten

Ik zie alleen dat je lid moet zijn en geen aspirant-lid. Wij moeten ons nog aanmelden. Geen idee hoe snel je gewoon lid bent.

 
Geplaatst : 2 november 2018 18:11
nightheat
(@nightheat)
Berichten: 7
Active Member
 

Als je de eerste keer komt, word je ingeschreven als aspirant lid. Als je dan binnen zes maanden de club opnieuw bezoekt wordt je lidmaatschap normaal gesproken omgezet in een definitief lidmaatschap.

 
Geplaatst : 3 november 2018 13:29
animo12
(@animo12)
Berichten: 16
Active Member
 

Zaterdag zijn we voor het eerst maar ook voor het laatst naar Fun 4 Two geweest. In de rij buiten was het al niet echt leuk qua sfeer. Vervolgens moesten we van de portier een formulier invullen. Erg onpersoonlijk allemaal.

De inrichting sprak ons niet erg aan, nogal oubollig. Er werd wel leuke muziek gedraaid en we houden ontzettend van dansen dus daar was niks mis mee. Het was aardig vol, maar bijna niemand die ook lekker kwam swingen. Wel was er een Aziatische dame die aardig kon paaldansen wat ik erg kon waarderen. Veel stelletjes maar ik had vaak de indruk dat ik nog niet naar de man mocht kijken en de man al helemaal niet naar mij.

Toen het tijd was voor de dresscode werd er een liedje gedraaid dat iedereen kennelijk herkende.  Teleurstellend wat mensen als "mooie lingerie" beschouwen, wat dat betreft mogen ze echt wel hogere eisen stellen.

Na een poosje zijn we naar boven gegaan maar daar was bijna niemand. We zijn maar lekker met elkaar aan de gang gegaan. Er waren plotseling wel behoorlijk wat kijkers maar daar bleef het verder ook bij. Jammer. Later kwam er nog een stelletje bijliggen. Mooie meid, leuke vent om te zien. De meid had er wel zin in, we begonnen elkaar te strelen en lekker te voelen maar helaas vond haar partner het niks dat ze met een vrouw wat wilde doen.

In de tijd die volgden waren er wel wat stelletjes die een braaf nummertje met elkaar maakten maar echt spannend werd het niet. Niks geen partnerruiltje, niks geen lekkere sekspartij. Ik had me echt verheugd op een lekker geile avond met andere bezoekers die ook wel zin hadden in wat spanning. Helaas waren er teveel stelletjes die helemaal geen contact met anderen wilden maken, waarom kom je dan? Dat soort mensen moet in het vervolg lekker naar de dorpskroeg gaan.

Voor ons dus niet voor herhaling vatbaar.

 
Geplaatst : 12 december 2018 18:37
LisaAnton
(@lisaanton)
Berichten: 2
New Member
 

Kan iemand iets zinnigs zeggen over het publiek op zondag?

 
Geplaatst : 3 februari 2019 02:46
nightheat
(@nightheat)
Berichten: 7
Active Member
 

Kan iemand iets zinnigs zeggen over het publiek op zondag?

Wij zijn één keer op zondag geweest. Het was toen wel rustiger dan op een zaterdag. Publiek ook wel iets ouder en de muziek was mat minder dance gericht. Wij hebben toen echter een hele leuke avond gehad. We houden van een actief publiek en voor mijn gevoel was het publiek die dag zeker meer actiegericht dan op een zaterdag.

 
Geplaatst : 3 februari 2019 10:17
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Leuk, hier ben ik 22 jaar geleden voor het eerst begonnen, met toen mijn vrouw. Hééééél lang al niet meer geweest dus kan er niks over zeggen. En ja Fun4two was toendertijd Dé club. maar toen waren er ook niet zoveel clubs als nu.

 
Geplaatst : 4 november 2021 16:45
Laloli
(@laloli)
Berichten: 10
Active Member
 

Laatste bericht hier is al wat ouder. Iemand nog recente ervaringen? We zijn wel geïnteresseerd om een keer te gaan. We wonnen echter niet in de buurt, vandaar de vraag.

 
Geplaatst : 31 december 2023 11:41
Deel: