Forum

Notificaties
Alles wissen

Fata Morgana

11 Berichten
8 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
5,826 Bekeken
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
Topic starter
 

Wij vinden dit een perfecte plek om erotisch op stap te gaan. Discreet en hygiënisch, geen gedwongen situaties en heerlijk ontspannen
Eten is daar perfect. Keuzes uit vlees/salades broodbuffet. Ook het zwembad is uiterst schoon. Geen zichtbaar drugsgebruik en de eigenaars houden alles goed in de gaten.

 
Geplaatst : 10 oktober 2018 18:03
LisaAnton
(@lisaanton)
Berichten: 2
New Member
 

Kan iemand iets zinnigs zeggen over het publiek op zondag?

 
Geplaatst : 3 februari 2019 02:47
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
Topic starter
 

Kan iemand iets zinnigs zeggen over het publiek op zondag?

 

Wij zijn nog nooit op zondag geweest, dus ik moet het antwoord helaas schuldig blijven. Misschien dat iemand anders hier meer over kan zeggen. Het is in zijn algemeenheid wel zo dat in de gemiddelde club het publiek op een zondag wat ouder is dan op de vrijdag- of zaterdagavond.

 
Geplaatst : 15 februari 2019 16:08
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

Ben erg benieuwd naar deze club, die toch wel als één van de klassiekers in de parenclubwereld wordt gezien. We wonen niet bepaald in de buurt, maar zijn in september een weekendje in Amsterdam. Mooie gelegenheid om eens een bezoekje te brengen :yes:

 
Geplaatst : 2 mei 2019 09:15
Stel1985
(@stel1985)
Berichten: 2
New Member
 

wat voor leeftijdscategorie is er in de fata morgana? wij zijn 30 en 34 en willen graag eens een bezoekje brengen

 
Geplaatst : 3 mei 2019 13:13
xdenbx
(@xdenbx)
Berichten: 5
Active Member
 

Wij zijn er 2x op een vrijdag geweest. Eenmaal in december en toen de club feest had omdat ze een X aantal jaren bestonden dit jaar. Vonden het vrij rustig, maar prima sfeer. Leeftijd was van mensen in de twintig tot ruim in de vijftig. Binnenkort willen we het eens op een zaterdag proberen om te kijken hoe het dan is. Nu in de vakantieperiode ben ik bang dat het wel erg rustig zal zijn, maar geen idee of dat zo is.

 
Geplaatst : 20 juli 2019 15:02
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

Ben erg benieuwd naar deze club, die toch wel als één van de klassiekers in de parenclubwereld wordt gezien. We wonen niet bepaald in de buurt, maar zijn in september een weekendje in Amsterdam. Mooie gelegenheid om eens een bezoekje te brengen :yes:

Dat tripje is toen helaas niet doorgegaan. We zijn alweer een half jaar niet meer in een club geweest, dus het wordt weer eens tijd. Iemand recente ervaringen met de Fata? Wat moet ik me voorstellen qua sfeer en corona?

 
Geplaatst : 13 september 2020 16:59
Maxxed
(@maxxed)
Berichten: 1
New Member
 

We zijn 2x naar de fata geweest op zondag. Qua leeftijd mix meer 40+. Ik heb me laten vertellen dat het op de zaterdag wat jonger publiek komt. Vandaag en morgen wegens covid dicht zondag wel open. Zondag as gaan we weer. Leuke sfeer. Het is pas ons 4e bezoek aan een club, fata ondanks de afstand top.

 
Geplaatst : 2 oktober 2020 23:47
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
 

Wel vreemd dat ze op vrijdag en zaterdag helemaal niet meer open zijn

 
Geplaatst : 12 oktober 2020 11:40
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

En nu natuurlijk weer helemaal dicht 🙄 

 
Geplaatst : 23 oktober 2020 14:55
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Fata morgana staat te koop. Of is misschien al verkocht.

 
Geplaatst : 3 november 2021 10:16
Deel: