Forum

PartyPlayers een aa...
 
Notificaties
Alles wissen

PartyPlayers een aanrader?

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
859 Bekeken
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
Topic starter
 

Wij hebben al verschillende clubs bezocht zowel in Nederland als in België. Omdat we graag nieuwe clubs ontdekken, zitten we te denken aan PartyPlayers. Daar lees ik tegenstrijdige berichten over. Volgens sommigen zijn de aanwezige mannen daar wel erg opdringerig, ook als je ze afwijst. Daar houd ik dus helemaal niet van. We twijfelen dus nog wat. Hoor daarom graag wat de ervaring van de mede-forummers is

 
Geplaatst : 15 oktober 2018 10:55
libertine
(@libertine)
Berichten: 37
Eminent Member
 

Ik herken je opmerking over opdringerige mannen. Ben zelf wel iemand die stevig kan optreden op dat gebied, maar mijn ervaring daar was de eerste keer toch wat minder. Toen wij een tweede keer gingen was de sfeer gek genoeg toch anders. Er waren redelijk wat 'loslopende' mannen, maar die hadden wel de beleefdheid om netjes te vragen of ze mee mochten doen. Kortom: wisselende ervaringen op dat gebied

 
Geplaatst : 16 oktober 2018 13:20
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
Topic starter
 

Waarschijnlijk gaan wij binnenkort een eerste keer langs. Dat zal op een vrijdag zijn. Misschien nog iemand met recente ervaringen in deze club?

 
Geplaatst : 8 mei 2019 16:21
Soda86
(@soda86)
Berichten: 9
Active Member
 

Wij zitten ook te denken om daar langs te gaan in november waarschijnlijk op een vrijdag en zaterdags door naar fata om even weekend weg te zijn.

als goed is hebben ze ook thema waar alleen stellen of dame naar binnen mogen.

 
Geplaatst : 3 september 2020 07:49
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
Topic starter
 

Toevallig iemand hier op dit forum die weet hoe men met de corona-regels omgaat? Ik lees op de site dat de themafeesten voorlopig niet doorgaan, maar vraag me af wat dat betekent als je in het weekend langs wilt komen

 
Geplaatst : 21 september 2020 17:30
Rainbows
(@rainbows)
Berichten: 11
Active Member
 

Kijk of vraag even op het viva forum, daar wordt veel meer gereageerd.

 

 
Geplaatst : 25 september 2020 13:51
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

Kijk of vraag even op het viva forum, daar wordt veel meer gereageerd.

Maar daar is het wel een stuk lastiger zoeken met één algemeen onderwerp over clubs

 
Geplaatst : 25 september 2020 19:01
Deel: