Forum

Kasteel Waterloo
 
Notificaties
Alles wissen

Kasteel Waterloo

26 Berichten
12 Gebruikers
2 Vind-ik-leuks
5,324 Bekeken
hornypassion
(@hornypassion)
Berichten: 3
Active Member
Topic starter
 

Mooi kasteel in Beesel (L) waar we meerdere malen zijn geweest. Op de vrijdagavond is een nudistenavond, waarop vaak al meteen aan het begin van de avond actie is.
Op zaterdagavonden is het vaak uitsluitend voor stellen.
Op de 1e etage zijn maar enkele ruimtes waar de "activiteiten" plaatsvinden. Afzonderen met een ander stel is niet mogelijk.
Op de avonden waar ook alleenstaande mannen zijn toegestaan, wordt niet gelet op de verhoudingen en laat men te veel (buitenlandse) mannen binnen. Hierdoor ondervind je veel last van opdringerige mannen. Verder zijn er weinig faciliteiten. Geen whirlpool, geen kleine ruimtes en is de inrichting gedateerd en doet het allemaal erg smoezelig aan. Het vorenstaande en het feit dat het personeel erg lomp is, is de reden dat we het daar wel hebben gezien.

 
Geplaatst : 20 oktober 2018 18:53
jfflimburg reageerde
hanske
(@hanske)
Berichten: 9
Active Member
 

Bedankt voor de input..deze stond nog in de agenda maar zie er nu maar vanaf.grt Hans

 
Geplaatst : 20 oktober 2018 19:06
mobydick
(@mobydick)
Berichten: 44
Trusted Member
 

Wij zijn ook een keer geweest. Hebben ons op zich wel geamuseerd, maar ik herken het punt van de opdringerige mannen ook. Zou beter zijn als de club daar meer effort in zou steken.

 
Geplaatst : 25 oktober 2018 15:27
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Ondanks de negatieve berichten hier gaan we het binnenkort toch een keer proberen. Op 26 oktober gaan we naar de Nymf-avond. Schijnbaar voor actieve koppels en single mannen. Laat maar weten als jullie nieuwsgierig zijn naar onze ervaringen :bye:

 
Geplaatst : 8 oktober 2019 19:54
piet07
(@piet07)
Berichten: 31
Eminent Member
 

Ondanks de negatieve berichten hier gaan we het binnenkort toch een keer proberen. Op 26 oktober gaan we naar de Nymf-avond. Schijnbaar voor actieve koppels en single mannen. Laat maar weten als jullie nieuwsgierig zijn naar onze ervaringen :bye:

 

Leuk! Wij zijn er dan ook boor het eerst. Benieuwd of er veel actie is. Dat wordt in ieder geval wel beweerd op de site 🙂

 
Geplaatst : 16 oktober 2019 10:52
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Ondanks de negatieve berichten hier gaan we het binnenkort toch een keer proberen. Op 26 oktober gaan we naar de Nymf-avond. Schijnbaar voor actieve koppels en single mannen. Laat maar weten als jullie nieuwsgierig zijn naar onze ervaringen :bye:

 

Morgen is het zover. Het begint al te kriebelen... :yahoo:

 
Geplaatst : 25 oktober 2019 17:38
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Gisteren waren wij voor het eerst in deze club en het viel eerlijk gezegd behoorlijk tegen. Allereerst was het helemaal niet druk. Kan uiteraard gebeuren, maar de sfeer was ook niet erg goed. Veel mensen op zichzelf en omdat al snel een deel van de mensen naar boven ging was de bar vrijwel leeg. Wij roken normaliter niet, maar hebben de ervaring dat het in de rookruimte altijd vrij gemakkelijk is om contact te maken. Ook dat viel tegen. Mensen zaten vooral voor zich uit te staren.

Geen moment hadden wij het idee dat men er vanavond een feestje van wilde maken. Het was dus wel zo dat de mensen die er waren behoorlijk actief waren boven in de kamers, maar wij kwamen nooit echt in de sfeer om boven eens lekker los te gaan omdat de sfeer beneden zo matig was.

Daar komt bij dat ons het systeem van een vaste handdoek per persoon die je dan met je mee moet zeulen de hele avond en het moeten ophalen van condooms aan de bar (waar de dame overigens wel heel aardig en vriendelijk was)  ook bepaald niet aanspreekt.

Voor ons dus helaas een eerste en tevens laatste ervaring in dit kasteel.

 
Geplaatst : 27 oktober 2019 18:18
(@Anoniem)
Berichten: 0
New Member
 

Ben het ten dele eens met annabelle4578. Voor ons niet de eerste keer. Maar inderdaad was het eergisteren (26 oktober) erg rustig. Vorige maand was de Nymf-avond veel beter bezocht.

Toch hebben wij er de afgelopen zaterdag een spetterend feestje van gemaakt. Voor onszelf. Moet je dan wel zèlf maken. Je hebt maar een paar mensen nodig om een avond te laten slagen. Mijn ervaring is, dat als je met concrete (spannende) voorstellen komt de meeste mensen daarin graag meegaan. Dus niet afwachten, maar op andere bezoekers afstappen en ze in een spel betrekken. Kan natuurlijk ook een enkele keer een afwijzing opleveren, maar het blijkt, dat eigen initiatief loont. Logisch, want de meeste bezoekers van zo'n club komen er niet om maar wat doelloos rond te hangen.

Het beleid in Kasteel Waterloo wat betreft de handdoeken en condooms, alleen (op verzoek!) aan de bar te verkrijgen, is natuurlijk belachelijk. Verkeerde zuinigheid. Werkt onder meer situaties als seks zonder condoom in de hand. En dan hebben we het nog niet gehad over het rookbeleid. Ja, er is een aparte rookruimte. Maar als de deur de hele avond open blijft staan, stinkt binnen een mum van tijd het hele kasteel! Zou een kleine investering in een automatische deursluiter niet een simpele oplossing van dit probleem zijn?

Maar annabelle4578, je bent ons zaterdag j.l. blijkbaar niet tegengekomen. Wij wilden er zeker wèl een feestje van maken. Hebben we ook gedaan. Niet aan de bar, maar boven in de ruimtes.

 

 
Geplaatst : 28 oktober 2019 13:50
MeErik
(@meerik)
Berichten: 3
New Member
 

Wij zijn eind december in de buurt en willen graag een bezoek brengen (ondanks de wisselende reacties). We zijn niet super ervaren. Mijn vrouw (en ik natuurlijk ook) willen graag een stap verder met een kleine selectie. Twee of drie leuke aantrekkelijke heren om haar met mij te behagen. Is dit de juiste plek hiervoor? We hebben trouwens een afkeer van opdringerige en of onveilige types.

 
Geplaatst : 22 november 2019 17:47
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Wij zijn eind december in de buurt en willen graag een bezoek brengen (ondanks de wisselende reacties). We zijn niet super ervaren. Mijn vrouw (en ik natuurlijk ook) willen graag een stap verder met een kleine selectie. Twee of drie leuke aantrekkelijke heren om haar met mij te behagen. Is dit de juiste plek hiervoor? We hebben trouwens een afkeer van opdringerige en of onveilige types.

Zoals je hebt kunnen lezen, waren wij niet bepaald enthousiast. We vonden de mannen op die avond echter absoluut niet opdringerig.

 
Geplaatst : 23 november 2019 10:13
MeErik
(@meerik)
Berichten: 3
New Member
 

Dank je voor je reactie, dat laatste is dan wel weer prettig. Kun je ons een beter alternatief in de buurt aanbevelen?

 
Geplaatst : 23 november 2019 16:38
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Wij gaan graag naar Bornedries en Eroxx. Belangrijkste verschillen:
- Eroxx publiek is gemiddeld gezien wat jonger en mooier
- In Bornedries is het meestal drukker en is er meer actie in de eroruimtes

Als jullie single mannen zoeken, moeten jullie niet op zaterdag gaan. In beide clubs worden dan alleen stellen toegelaten en dan wordt het lastiger om een man zonder partner te vinden.

 
Geplaatst : 29 november 2019 15:55
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Moet zeggen dat ik het hier op de vrijdagen over het algemeen goed vind. Zaterdagen Nymf vind ik wat minder. Ik kom er al een tijdje en vind de sfeer goed. Geil, veel actie. De bezoekers zijn idd wat ouder, maar ook geiler. Mensen met weinig ervaring en die mannen alleen niks vinden moeten op deze dag niet gaan, vind ik. :good:

 
Geplaatst : 5 december 2019 12:20
Joto
 Joto
(@joto)
Berichten: 7
Active Member
 

Wij gisteravond voor eerste keer kasteel Waterloo bezocht. Na op diverse sites reviews te hebben gelezen, ietwat sceptisch gegaan. Handdoeken en condoom beleid inderdaad beetje vreemd, maar voor ons totaal niet storend. Totale inrichting past bij locatie. Voor ons een zeer geslaagde avond. Herhaling bezoek aan deze club is dan ook vanzelfsprekend. Was niet erg druk. Zeer net publiek. Muziek ook goede mix van alles wat. Kortom, wij geven deze club een ruime voldoende.

 
Geplaatst : 16 februari 2020 20:10
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Wij gisteravond voor eerste keer kasteel Waterloo bezocht. Na op diverse sites reviews te hebben gelezen, ietwat sceptisch gegaan. Handdoeken en condoom beleid inderdaad beetje vreemd, maar voor ons totaal niet storend. Totale inrichting past bij locatie. Voor ons een zeer geslaagde avond. Herhaling bezoek aan deze club is dan ook vanzelfsprekend. Was niet erg druk. Zeer net publiek. Muziek ook goede mix van alles wat. Kortom, wij geven deze club een ruime voldoende.

Mooi om te lezen, maar wel jammer dat het op jullie avond kennelijk ook niet druk was. Wij hadden het idee dat we een beetje pech hadden qua drukte toen wij er waren, maar dat is kennelijk toch vaker het geval.

Nou hoeft het ook niet heel druk te zijn om een leuke avond te hebben, maar als het bargedeelte zo goed als leeg is, vinden wij dat qua sfeer toch minder.

 
Geplaatst : 19 februari 2020 10:51
Pagina 1 / 2
Deel: