Forum

Kasteel Waterloo
 
Notificaties
Alles wissen

Kasteel Waterloo

26 Berichten
12 Gebruikers
2 Vind-ik-leuks
5,286 Bekeken
(@Anoniem)
Berichten: 0
New Member
 

Niet druk.... Zou het misschien ook te maken hebben met het concept van die avond: alleen paren en single dames toegelaten? Geen single heren, behalve de (ingehuurde?) single 'black boys'.

Ik ben benieuwd hoe jullie die avond beleefd hebben, joto. Bij mij schuurt er iets bij zo'n concept. Stel je voor, dat er alleen paren en single dames zouden worden toegelaten. Geen single heren, behalve single white boys....

 

 

 
Geplaatst : 19 februari 2020 11:12
Joto
 Joto
(@joto)
Berichten: 7
Active Member
 

<p style="text-align: left;">Wij hebben een heerlijke avond gehad. Kijken en laten kijken. Wij waren er niet voor de ingehuurde "black boys". Single heren hebben wij geen problemen mee, muts ze "nee" ook accepteren. Voor ons verder ook geen punt om over te discussiëren of verder na te denken. Wij gaan voor sfeer gezelligheid en erotisch plezier. En dat hebben wij deze avond gehad.</p>

 
Geplaatst : 19 februari 2020 22:53
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
 
Geplaatst door: @

Niet druk.... Zou het misschien ook te maken hebben met het concept van die avond: alleen paren en single dames toegelaten? Geen single heren, behalve de (ingehuurde?) single 'black boys'.

Ik ben benieuwd hoe jullie die avond beleefd hebben, joto. Bij mij schuurt er iets bij zo'n concept. Stel je voor, dat er alleen paren en single dames zouden worden toegelaten. Geen single heren, behalve single white boys....

 

 

Wij gaan misschien naar de volgende black&white avond op 17-7. Vrouw hier vindt het concept wel spannend. Voor jullie niet zo geslaagd dus? Hoeveel mensen waren er ongeveer? Wij zijn één keer eerder geweest, maar toen waren er niet meer dan een stuk of 10 koppels, schat ik.

 

 
Geplaatst : 2 juli 2021 14:25
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

@sandra74 oeh, 10 koppels is niet veel. Op de vrijdagen (meerdere keren geweest dus) dat wij/ik er ben geweest best wel druk. Overal mensen, in de bar, in de kamers, in de loopgangen. Zelfs in de rookkamer, wij/ik rook niet, was er een keer veel actie waarbij een vrouw flink bezig was. 

 
Geplaatst : 4 november 2021 16:30
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
 
Geplaatst door: @kees

@sandra74 oeh, 10 koppels is niet veel. Op de vrijdagen (meerdere keren geweest dus) dat wij/ik er ben geweest best wel druk. Overal mensen, in de bar, in de kamers, in de loopgangen. Zelfs in de rookkamer, wij/ik rook niet, was er een keer veel actie waarbij een vrouw flink bezig was. 

Dat is goed om te lezen. We hadden dus kennelijk pech op onze avond. Gaan we het over een tijdje toch maar weer eens proberen. Bij voorkeur als het weer wat langer open is, maar ik vrees dat dat nog even gaat duren.

 

 
Geplaatst : 5 november 2021 16:00
Kees reageerde
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Iemand toevallig ervaringen met de Black&White avonden van Kasteel Waterloo?

 
Geplaatst : 10 mei 2022 12:00
Peter451
(@peter451)
Berichten: 50
Trusted Member
 
Geplaatst door: @annabelle4578

Iemand toevallig ervaringen met de Black&White avonden van Kasteel Waterloo?

Dat niet, maar wij willen ook wel een keer naar die avond. Zie wel dat Kasteel Waterloo tegenwoordig al om 01.00 uur sluit. Geen idee waarom dat is.

 

 
Geplaatst : 17 mei 2022 09:02
piet07
(@piet07)
Berichten: 31
Eminent Member
 
Geplaatst door: @annabelle4578

Iemand toevallig ervaringen met de Black&White avonden van Kasteel Waterloo?

Daar zijn wij ook wel benieuwd naar. Willen graag een keer gaan, maar lees hier ook dat het kennelijk vaak niet zo druk is in de club. En ook het feit dat de club al om 1.00 uur sluit, lijkt geen goed voorteken. Iemand nog geweest naar deze avond?

 
Geplaatst : 24 september 2022 09:54
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Het feit dat de club al zo vroeg sluit, vinden wij ook minder. We nemen altijd graag de tijd 😉 

 
Geplaatst : 10 oktober 2022 14:19
MeErik
(@meerik)
Berichten: 3
New Member
 

wij willen weer eens naar Waterloo komende zaterdag. Het is een avond met bandjes voor de dames. Iemand ervaring met dit concept bij Waterloo ook of dit voldoende bezoekers trekt. We zijn een keer eerder geweest, mooie lokatie maar niet echt druk.

 
Geplaatst : 6 november 2022 21:01
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
 
Geplaatst door: @meerik

We zijn een keer eerder geweest, mooie lokatie maar niet echt druk.

Dat zijn helaas ook onze eerdere ervaringen

 
Geplaatst : 7 november 2022 10:04
Pagina 2 / 2
Deel: