Forum

Ervaringen parenclu...
 
Notificaties
Alles wissen

Ervaringen parenclubs

7 Berichten
6 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
3,504 Bekeken
Peter451
(@peter451)
Berichten: 50
Trusted Member
Topic starter
 

Wat zijn jullie positieve of negatieve ervaringen?

wij komen regelmatig in de Fata Morgana, een erg leuke en gezellige club en enige tijd terug zijn we in Belgie in de Acanthus erg aan ons trekken gekomen. Het is er wel heel anders dan in de clubs in nederland was mijn mening.
voor de rest mensen die regelmatig een club bezoeken of het eens willen proberen, veel plezier en geniet er van, het kan de moeite waard zijn

 
Geplaatst : 21 september 2018 13:42
mobydick
(@mobydick)
Berichten: 44
Trusted Member
 

De Acanthus in België is ook wel leuk, hoewel sommige mensen er vooral naartoe lijken te gaan om te dansen. Dat vonden wij minder. De ruimtes boven zijn mooi. Beneden ziet het er ook mooi uit en de club is zeker hygiënisch (voldoende condooms verkrijgbaar). Op de avond dat wij er waren (alleen paren) mocht je alleen met z'n tweeën naar boven.

We gaan zeker nog een keer terug, maar ons sprak de Bornedries toch wat meer aan, zeker de sexruimtes. Ook willen we een keer naar Eroxx. Is dat een aanrader>

 
Geplaatst : 26 september 2018 11:14
mobydick
(@mobydick)
Berichten: 44
Trusted Member
 


De Fata Morgana onlangs voor het eerst geprobeerd.
 Bij de binnenkomst werd ons gevraagd of we de club kennen, niet dus, en of we wel eens vaker in een parenclub geweest waren, ja dus, waarop hij vervolgde met: daar rechts zijn de kleedkamers en links de andere ruimtes, zo daar konden we het mee doen.
 De club is inderdaad mooi en het eten erg goed voor een club, helaas vonden we het erg stil, 100 paren volgens de bediening maar dat was overdreven en de paren die er waren hadden geen enkele belangstelling om met andere mee te spelen, alleen maar individuele seks, niemand die een handje naar de buren uitstak, niemand die met andere mensen converseerde of wat dan ook, en dat voor een "swing"club. 
Ons zie je er niet meer terug, er zijn gezelliger clubs, wel met minder goed eten maar met betere seks, voor eten gaan we normaal gesproken naar een restaurant.

 
Geplaatst : 7 oktober 2018 18:38
animo12
(@animo12)
Berichten: 16
Active Member
 

Sinds een jaartje hebben we parenclubs ontdekt. We zijn nu voor het eerst een kleine drie maanden niet meer geweest, maar het begint toch weer behoorlijk te kriebelen. Over twee weken staat daarom een nieuw bezoek aan Bornedries gepland, Die club bevalt ons wel.

Nu overwegen we echter ook al een tijdje om een keer naar Eroxx te gaan. Is dat een aanrader voor mensen die houden van actieve clubs?

 
Geplaatst : 10 oktober 2018 14:21
heleeen89
(@heleeen89)
Berichten: 14
Active Member
 

De Acanthus in België is ook wel leuk, hoewel sommige mensen er vooral naartoe lijken te gaan om te dansen. Dat vonden wij minder. De ruimtes boven zijn mooi. Beneden ziet het er ook mooi uit en de club is zeker hygiënisch (voldoende condooms verkrijgbaar). Op de avond dat wij er waren (alleen paren) mocht je alleen met z’n tweeën naar boven.

We gaan zeker nog een keer terug, maar ons sprak de Bornedries toch wat meer aan, zeker de sexruimtes. Ook willen we een keer naar Eroxx. Is dat een aanrader>

De Eroxx is een hele mooie en goed verzorgde club. Ligt er wel aan wat je precies zoekt. Perfect om te dansen en sjansen, maar in de ruimtes is er weinig actie te beleven. In ieder geval op de avond dat wij er waren

 
Geplaatst : 13 oktober 2018 09:45
Pol
 Pol
(@pol)
Berichten: 11
Active Member
 

wij waren het afgelopen weekend in mystique. Mooi verzorgd en lekker eten.

De keren dat we contact hadden met andere mensen waren Belgen. Dat is raar omdat ik dacht dat contacten wat vlotter zouden gelegd worden met Nederlanders. Maar zij leken me eerder waar terughoudend.

In Brecht (divine) waren we ook enkele keren, en de sfeer leek me inderdaad iets losser daar.

 
Geplaatst : 18 maart 2019 11:57
Soda86
(@soda86)
Berichten: 9
Active Member
 

Hallo, wie is er afgelopen weekend naar club mystique geweest? En kan mij vertellen hoe sfeer was betreft aantal mensen en zo in algemeen wat allemaal veranderd is.

grt daisy

 
Geplaatst : 31 augustus 2020 11:26
Deel: