Forum

Alleen naar club
 
Notificaties
Alles wissen

Alleen naar club

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
260 Bekeken
asensuna
(@asensuna)
Berichten: 4
New Member
Topic starter
 

Hallo

Ik ben zelf erg nieuwsgierig om eens een parenclub te bezoeken. Ik wil dit als vrouw graag alleen doen. Nu ben ik benieuwd of jullie tips hebben en na welke club ik het beste kan gaan.. Ik ben 35 jaar.. Zijn er clubs die meer zijn gericht op vrouwen alleen? Hoor graag van jullie waar ik moet zijn!! Ben heel benieuwd

 
Geplaatst : 12 september 2018 13:14
mobydick
(@mobydick)
Berichten: 44
Trusted Member
 

Gewoon doen. In een parenclub word je veel minder snel lastig gevallen dan in de gemiddelde discotheek. Soms zijn er ook avonden die speciaal gericht zijn op single vrouwen. Ik dacht dat in ieder geval Fun4two dit soort avonden heeft.

 
Geplaatst : 19 september 2018 18:39
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

In de Fun4two zijn er inderdaad geregeld Ladies Nights. Dat is een aanrader. De volgende avond is 27-9. Meer info vind je op hun site

 
Geplaatst : 22 september 2018 18:44
mobydick
(@mobydick)
Berichten: 44
Trusted Member
 

Hallo

Ik ben zelf erg nieuwsgierig om eens een parenclub te bezoeken. Ik wil dit als vrouw graag alleen doen. Nu ben ik benieuwd of jullie tips hebben en na welke club ik het beste kan gaan.. Ik ben 35 jaar.. Zijn er clubs die meer zijn gericht op vrouwen alleen? Hoor graag van jullie waar ik moet zijn!! Ben heel benieuwd

En Asensuna, de stap al gezet inmiddels?

 
Geplaatst : 17 oktober 2018 10:01
asensuna
(@asensuna)
Berichten: 4
New Member
Topic starter
 

Hallo

Ik ben zelf erg nieuwsgierig om eens een parenclub te bezoeken. Ik wil dit als vrouw graag alleen doen. Nu ben ik benieuwd of jullie tips hebben en na welke club ik het beste kan gaan.. Ik ben 35 jaar.. Zijn er clubs die meer zijn gericht op vrouwen alleen? Hoor graag van jullie waar ik moet zijn!! Ben heel benieuwd

En Asensuna, de stap al gezet inmiddels?

Nog niet. Vind het nogal spannend en ben aan het kijken of ik misschien een vriendin mee kan nemen. Maar niet al mijn vriendinnen zijn geschikt om mee te vragen...

 
Geplaatst : 19 oktober 2018 18:14
Isabel79
(@isabel79)
Berichten: 2
New Member
 

Hoi, ben je al geweest?

ik wil ook voor de eerste keer en alleen...

 

misschien kunnen we samen?

 
Geplaatst : 21 november 2019 03:16
asensuna
(@asensuna)
Berichten: 4
New Member
Topic starter
 

Hoi, ben je al geweest? ik wil ook voor de eerste keer en alleen… misschien kunnen we samen?

Lijkt me leuk. In welke regio woon je?

 
Geplaatst : 22 november 2019 15:44
Deel: