Forum

Notificaties
Alles wissen

Eerste keer

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
578 Bekeken
annemoon
(@annemoon)
Berichten: 4
New Member
Topic starter
 

hallo, mijn man en ik hebben een fijne relatie en hebben na meer dan 20 jaar nog een heel goed sexleven. Nu lijkt het mij super spannend eens een parenclub te bezoeken. Ik ben ervan overtuigd dat hij het een goed idee zal vinden. Maar... wat kan ik hier nu van verwachten. Hoewel ik het spannend vind, twijfel ik ik ook heel erg. Het lijkt mij echt supergeil dat wel. Maar ik ben bang dat ik toch ook wel een beetje jaloers ga worden. Dus graag jullie ervaringen, dat mag zowel positief als negatief.

 
Geplaatst : 28 september 2018 13:11
nightlove
(@nightlove)
Berichten: 10
Active Member
 

Het leuke aan een parenclub is dat heel veel kan en er niks moet. Als het je leuk lijkt, moet je gewoon een keer gaan. Je kunt er vol induiken, maar een drankje aan de bar en kijken naar anderen is ook geen probleem. Wij hebben. het zelf ook langzaam opgebouwd en de eerste keren alleen seks met elkaar gehad. Na een paar keer gingen we als vanzelf wat stapjes verder. IK moet toegeven dat het even slikken was om mijn partner seks te zien hebben met een ander, maar anderzijds was het ook heel geil.

Het is vooral belangrijk dat jullie goed communiceren en niks dan wat de ander niet leuk vind. Zolang je je daaraan houdt, kan het alleen maar meevallen. Gewoon doen dus!

 
Geplaatst : 13 oktober 2018 19:30
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Het leuke aan een parenclub is dat heel veel kan en er niks moet. Als het je leuk lijkt, moet je gewoon een keer gaan. Je kunt er vol induiken, maar een drankje aan de bar en kijken naar anderen is ook geen probleem. Wij hebben. het zelf ook langzaam opgebouwd en de eerste keren alleen seks met elkaar gehad. Na een paar keer gingen we als vanzelf wat stapjes verder. IK moet toegeven dat het even slikken was om mijn partner seks te zien hebben met een ander, maar anderzijds was het ook heel geil.

Het is vooral belangrijk dat jullie goed communiceren en niks dan wat de ander niet leuk vind. Zolang je je daaraan houdt, kan het alleen maar meevallen. Gewoon doen dus!

Hier kan ik me volledig bij aansluiten

 
Geplaatst : 14 oktober 2018 13:27
ritske
(@ritske)
Berichten: 14
Active Member
 

Het lijkt ons ook bijzonder spannend, maar de drempelvrees is nog steeds aanwezig. Ik denk dat je in ieder geval naar een club moet gaan waar het die avond alleen voor paren is. Als mannen alleen ook worden toegelaten heb je echt een enorm overschot aan mannen volgens mij. En wat ik heb begrepen is de prijs all in. Dus drankjes en hapjes zitten daar bij inbegrepen, wat het meteen weer niet zo heel erg duur maakt toch?
Het leuke aan zo'n parenclub is dat er niets hoeft. Je kunt gewoon de hele avond alleen maar kijken bijvoorbeeld. Ook kun je afspreken dat je het alleen met je eigen partner doet. Alles is mogelijk en vooral de eerste keer lijkt het me verstandig dat je niet meteen 'in het diepe duikt'.
Wij gaan vast nog wel een keer, maar de vraag is wanneer.

 
Geplaatst : 20 oktober 2018 11:12
Deel: