Forum

Verschillen tussen ...
 
Notificaties
Alles wissen

Verschillen tussen Belgische en Nederlandse clubs

6 Berichten
6 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
490 Bekeken
nightlove
(@nightlove)
Berichten: 10
Active Member
Topic starter
 

Wij zijn nu in een aantal Nederlandse en Belgische clubs geweest en ons valt op dat er toch wel verschillen zijn. Wij vinden de sfeer in de Belgische clubs losser en mensen maken ook sneller contact. Naarmate de avond vordert wordt de sfeer ook gewaagder dan in de Nederlandse clubs waar wij waren. Is dat toeval of herkennen jullie dit?

 
Geplaatst : 28 september 2018 17:31
Peter451
(@peter451)
Berichten: 48
Trusted Member
 

Grappig, wij hebben eigenlijk precies dezelfde ervaring. Vraag me wel af waar die verschillen dan vandaan komen. Dacht niet dat Belgen per se 'uitbundiger' zijn dan Nederlanders.

 
Geplaatst : 29 september 2018 19:26
piet07
(@piet07)
Berichten: 31
Eminent Member
 

Oneens. In clubs als Fun4two gaat het er zeker zo 'uitbundig' aan toe dan in de Belgische clubs waar we zijn geweest

 
Geplaatst : 4 oktober 2018 12:09
hornypassion
(@hornypassion)
Berichten: 3
Active Member
 

Ik vind de sfeer in Belgische clubs ook wat losser. Het vlugger contact met elkaar krijgen begint vaak al in het restaurant van de betreffende club, want aan het culinaire aspect besteden Belgische clubs ook meer aandacht.

 
Geplaatst : 20 oktober 2018 18:31
heleeen89
(@heleeen89)
Berichten: 14
Active Member
 

Wij zullen het a.s. zaterdag eens uitgebreid gaan testen aangezien we dan naar Bornedries gaan 😉

 
Geplaatst : 22 oktober 2018 13:30
Bassie21
(@bassie21)
Berichten: 1
New Member
 

Ik ben benieuwd. Onlangs in keer in Partyplayers geweest. Wil binnenkort eens bij Amai of een andere club in Belgie gaan kijken.

 
Geplaatst : 6 september 2019 12:58
Deel: