Forum

Mystique of Fun4two...
 
Notificaties
Alles wissen

Mystique of Fun4two?

14 Berichten
10 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
3,193 Bekeken
libertine
(@libertine)
Berichten: 37
Eminent Member
Topic starter
 

Wij willen binnenkort één van deze clubs gaan bezoeken. Wij houden wel van actieve avonden als we in een club zijn. Heeft iemand recente ervaringen en een voorkeur voor de ene of andere club?

 
Geplaatst : 10 juli 2019 17:22
NickenSanne
(@nickensanne)
Berichten: 1
New Member
 

Wij overwegen mistique.

 
Geplaatst : 30 september 2019 23:47
libertine
(@libertine)
Berichten: 37
Eminent Member
Topic starter
 

Wij overwegen mistique.

Wel al in Fun4Two geweest

 
Geplaatst : 8 oktober 2019 19:56
KaarHar2020
(@kaarhar2020)
Berichten: 2
New Member
 

Wij overwegen Fun4Two als 1e keer, is dat aan te raden?

Wie heeft er ervaring mee?

 
Geplaatst : 5 februari 2020 14:44
Giorgio
(@giorgio)
Berichten: 10
Active Member
 

Wij zijn afgelopen zondag voor het eerst in de Mystique geweest. Hiervoor zijn we een aantal keer in de Eroxx geweest dus we hebben niet heel veel vergelijkingsmateriaal moet ik bekennen. We hadden geen hoge verwachtingen omdat het ons eerste bezoek is sinds de Covid-19 crisis en we hebben er alle begrip voor dat clubs met beperkingen te maken hebben. De club is zeer mooi gelegen, mooi zwembad achterom en de medewerkers zijn vriendelijk. Prima eten. Van binnen was het een ander verhaal...het voldoet aan alle clichés van een sexclub. Veel vloerbedekking en gordijnen, maar dan allemaal wat shabby en gedateerd. In veel ruimtes ruikt het muf en schimmelig. Matrasjes zagen er nogal gebruikt uit. Het kan er aan liggen dat we er op een zondag waren, naar met onze 50 en 48 jaar waren wij naar onze eigen inschatting het jongste of op één na jongste stel. Nadeel van de combi club/spa is dat er dus ook mensen op badslippers en in badkleding rondlopen. Veel mannen hadden zich over het algemeen uberhaupt niet veel moeite getroost om er mooi bij te lopen. Gewoon een schone boxer uit de kast getrokken...Dat hadden we niet verwacht. Er hing nogal een ons-kent-ons sfeertje dus we vonden niet veel aansluiting. Wellicht stonden we daar ook niet (meer) erg voor open. Na twee, drie uurtjes hadden we het wel gezien. Niet ons ding, al kan ik me voorstellen dat het voor andere mensen juist een bepaalde charme uitstraalt.

 
Geplaatst : 18 augustus 2020 11:36
libertine
(@libertine)
Berichten: 37
Eminent Member
Topic starter
 

Dank voor je uitgebreide review. Het is er, uiteraard ook vanwege Corona, nog niet van gekomen om Mystique te bezoeken. Opvallend genoeg waren wij afgelopen zaterdag in Bornedries in België en daar sprak een single man ons aan die juist heel positief over Mystique was. Maar ik herken jouw beschrijving ook wel van andere reacties over deze club, zowel wat betreft de leeftijd van bezoekers als het wat gedateerde interieur.

 
Geplaatst : 18 augustus 2020 12:35
mobydick
(@mobydick)
Berichten: 44
Trusted Member
 

Wij zijn afgelopen zondag voor het eerst in de Mystique geweest. Hiervoor zijn we een aantal keer in de Eroxx geweest dus we hebben niet heel veel vergelijkingsmateriaal moet ik bekennen.

Wat ons betreft is Eroxx sowieso de beste tent waar wij tot nu zijn geweest: mooie club met mooie ruimtes, mensen die er goed uitzien en daar ook hun best voor hebben gedaan en naarmate de avond vordert steeds meer partysfeer in het discotheek gedeelte en actie in de erotische ruimtes.

 
Geplaatst : 18 augustus 2020 13:17
Giorgio
(@giorgio)
Berichten: 10
Active Member
 

De Eroxx is voorlopig nog dicht, ook vanwege een renovatie heb ik begrepen. Denk dat het daarna helemaal een toptent is.  De Fun en de Fata staan ook nog op onze bucketlist maar de Eroxx is een blijvertje voor ons, hoe dan ook.

Met onze review over Mystique wil ik trouwens nadrukkelijk geen waarde-oordeel geven; er zullen heel veel mensen zijn die zich niet thuis zullen voelen in een zaak als de Eroxx en juist wel bij Mystique. Wij vinden inderdaad de combinatie van actie op de dansvloer én in de erotische ruimtes wel zo leuk. Dat is trouwens ook een dingetje; bij Mystique hoor je geen muziek in de ero-ruimtes...daardoor wel heel veel actie-geluiden die voo rmij niet persé hoeven. Doe mij dan maar een opzwepende of hypnotiserende bass.

 
Geplaatst : 18 augustus 2020 13:51
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Mystique bestaat al heel lang. Bijna 20 jaar. Dat zegt toch wel wat als je al zo lang bestaat, net als Kasteel Waterloo trouwens. daarvoor was het nog Landgoed 84.  Eroxx is voor ons ook de beste club. En inderdaad bij Eroxx jonger volk. Bart en Nina ( Eroxx ) doen de club voorlopig nog niet open, op zijn vroegst oktober.

 
Geplaatst : 21 augustus 2020 01:22
Soda86
(@soda86)
Berichten: 9
Active Member
 

Wij vinden het wel meevallen met mystique qua leeftijd en interieur.
Betreft leeftijd hand af welke dagen je gaat op een zondag zeggen ze dat leeftijd hoog ligt, wij gaan meestal zaterdags of een vrijdag gemiddeld leeftijd zal tussen 30 en 50 liggen,wij zijn zelf 33j en 44j oud.

is gewoon goede parenclub vaker geweest Ideaal als je beginnende bezoeker bent laag drempel mits je op een vrijdag of zaterdags gaat.

zijn laatst nog Bornedries geweest was redelijk druk en gezellig,helaas mag errox nog niet open van de plaatselijke burgemeester Ivm Corona.

grootste verschil tussen Nederlandse en Belgische clubs is klikjes vorm dat zie je bij errox wel vaak groepjes en Bornedries een beetje,in Nederland zijn ze weer te terughoudend kijken kijken niks kopen.
qua muziek sfeer is België top :good:

Mystique gaan we 17 oktober weer bezoeken en fata gaan we eind november.

Oud en nieuw denken we aan  fun4two maar momenteel laten ze alleen vaste leden toe en geen nieuwe (volgens hun site).

mocht iemand leuke erotische party weten met oud en nieuw,laat ons weten (Geen thuis party’s ) . :good:

 
Geplaatst : 3 september 2020 07:33
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

Oud en nieuw denken we aan fun4two maar momenteel laten ze alleen vaste leden toe en geen nieuwe (volgens hun site). mocht iemand leuke erotische party weten met oud en nieuw,laat ons weten (Geen thuis party’s ) . :good:

Wij zijn afgelopen twee jaar in Eroxx geweest en dat was erg leuk. Vrees echter dat dat dit jaar wel eens niet door zou kunnen gaan

 
Geplaatst : 3 september 2020 11:40
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Mystique is weer open. In het weekend wel alleen voor koppels.

 
Geplaatst : 11 september 2020 16:02
libertine
(@libertine)
Berichten: 37
Eminent Member
Topic starter
 

Mystique is één van de weinige clubs in Nederland die (opnieuw) sinds een week of wat weer open is. Iemand een idee hoe druk het daar momenteel is?

 
 
Geplaatst : 30 november 2020 18:11
ritske
(@ritske)
Berichten: 14
Active Member
 
Geplaatst door: @libertine

Mystique is één van de weinige clubs in Nederland die (opnieuw) sinds een week of wat weer open is. Iemand een idee hoe druk het daar momenteel is?

 

Geen idee. Wij kijken voorlopig nog even de kat uit de boom

 

 
Geplaatst : 2 december 2020 16:40
Deel: