Forum

Amourette gangbang
 
Notificaties
Alles wissen

Amourette gangbang

19 Berichten
8 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
2,634 Bekeken
Biker
(@biker)
Berichten: 11
Active Member
Topic starter
 

Is er nog iemand naar de gangbang bij Amourette in Maarssen geweest?

Ben een paar keer in die tent geweest (op reguliere avonden). Op zich wel een prima zaak, alleen jammer van het enorme overschot aan mannen. Ben wel benieuwd hoe die gangbang was! B-)

 
Geplaatst : 13 maart 2019 20:20
Biker
(@biker)
Berichten: 11
Active Member
Topic starter
 

Niemand ervaring met deze gangbangs? Ze zijn nu volgens mij iedere week! Ik zou graag de ervaringen van de bezoekers horen.

 
Geplaatst : 24 juni 2019 11:16
jpstudio55
(@jpstudio55)
Berichten: 1
New Member
 

Ben geweest naar Amourette en het was bijzonder gezellig, heb een leuk stel ontmoet.

Helaas geen adres uitgewisseld zij kwam uit de buurt van Den Haag en hij uit de Achterhoek, het was ook al laat.

 

maar de avond was ok.

 
Geplaatst : 28 juni 2019 00:33
Biker
(@biker)
Berichten: 11
Active Member
Topic starter
 

Nice, dank voor je reactie!

Kun je wat meer details over de gangbang zelf geven? Hoeveel dames/heren waren er, waren de dames ingehuurd door Amourette, waar was de gangbang (op de zolder of in een van de andere ruimtes?), welke seksuele activiteiten werden er tijdens de gangbang ondernomen (DP, anaal, airtight?), waren er ook stellen?

 
Geplaatst : 28 juni 2019 16:34
Biker
(@biker)
Berichten: 11
Active Member
Topic starter
 

Jammer dat er helemaal niets over deze avonden bekend is. Amourette reageert ook al niet op mijn herhaalde e-mails. Mocht toch iemand nog iets over deze gangbangs kunnen vertellen, dan hoor ik het graag!

 
Geplaatst : 29 juli 2019 16:14
namisop
(@namisop)
Berichten: 9
Active Member
 

Hallo,

Vandaag nog met iemand gechat, die graag gangbang doet.

Ze gaat vaak naar club Goesting in de Klinge Belgie. Een club die zich vooral daar op toelegt. Zelf geen ervaring mee, maar aangezien een gangbang op mijn bucket list staat, zal ik er mss wel eens komen

Groet

Namisop

 

 
Geplaatst : 6 augustus 2019 04:49
Biker
(@biker)
Berichten: 11
Active Member
Topic starter
 

Bedankt voor je reactie. België is veel te ver weg, dat ga ik sowieso niet doen. Amourette is redelijk in de buurt van ons, vandaar dat mijn interesse vooral daar naar uitgaat.

 

Ik heb Amourette al een paar keer gemaild maar krijg geen enkele reactie. Denk dat ik ze maar eens ga bellen binnenkort.

 
Geplaatst : 8 augustus 2019 11:39
Biker
(@biker)
Berichten: 11
Active Member
Topic starter
 

Heb een reactie van Amourette ontvangen. Het blijkt dat de dames die aan de gangbangs deelnemen, niet door Amourette geregeld worden maar op eigen initiatief komen.

 
Geplaatst : 14 augustus 2019 12:38
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
 

Heb een reactie van Amourette ontvangen. Het blijkt dat de dames die aan de gangbangs deelnemen, niet door Amourette geregeld worden maar op eigen initiatief komen.

En dat geloof jij?

 
Geplaatst : 5 september 2019 15:10
namisop
(@namisop)
Berichten: 9
Active Member
 

Moet zeggen. Deze dame uit die naar Goesting ging, gaf wel aan dat ze door zoveel mannen wou genomen worden. die kickt erop. Er zullen er nog zo zijn, maar zoals Sandra schrijft. Ik weet niet of er niet wat betaald volk wordt bijgehaald. Alleen al om zeker te zijn dat de opgekomen mannen hun pleziertjes hebben. De vrouwen die daar uit eigen initiatief komen zullen dat zeker hebben.

 
Geplaatst : 7 september 2019 00:26
Biker
(@biker)
Berichten: 11
Active Member
Topic starter
 

En dat geloof jij?

Bij Amourette zijn ze liever lui dan moe. Dus het zou me niet verbazen dat ze met dergelijke thema-avonden vrouwelijke bezoekers proberen te werven die openstaan voor actieve deelname aan gangbangs.

Misschien dat ik een keer naar zo'n gangbangavond ga, om te kijken of het wat is. Al ben ik bang dat het, zoals tot nu toe al mijn (onze) bezoeken aan deze club, op een deceptie uit zal draaien.

 
Geplaatst : 9 september 2019 12:05
rdstel
(@rdstel)
Berichten: 3
New Member
 

Wij zijn afgelopen zaterdag geweest, wij hadden een mini gangbang met 2 buitenlandse mannen erbij maar er was ook een stel (mooie blonde dame) die absoluut niet ingehuurd was en zij had die avond zeker wel met zo'n 12 man sex gehad. Ik zelf heb ook nog heerlijke sex met deze dame gehad tijdens een partnerruil aan het begin v/d avond. We hebben ook nog gegevens uitgewisseld voor als ze nog een x gaan. Dan ben ik er dan ook zeker bij met of zonder mijn vrouw. Dus in het weekend zijn er ook wel gangbangs te beleven

:bye:

 
Geplaatst : 3 februari 2020 17:17
KaarHar2020
(@kaarhar2020)
Berichten: 2
New Member
 

Klinkt allemaal spannend! Wij willen ook een keer naar een Parenclub, dit zal de 1e keer worden, daarom ben ik een beetje aan het lezen om meer info te krijgen hoe het in elkaar steekt.

Ik ben om, we gaan zeker een keer! :good:

 
Geplaatst : 5 februari 2020 14:37
William
(@william)
Berichten: 1
New Member
 

Is hier vanavond of morge nog iets te beleven?

 
Geplaatst : 19 augustus 2020 19:58
Biker
(@biker)
Berichten: 11
Active Member
Topic starter
 

Ik vraag me af of de club überhaupt nog bestaat: hun website is uit de lucht en kan verder ook niets meer vinden qua actuele ontwikkelingen...

 
Geplaatst : 19 augustus 2020 20:42
Pagina 1 / 2
Deel: