Forum

Nieuws over clubs d...
 
Notificaties
Alles wissen

Nieuws over clubs die weer open gaan

71 Berichten
17 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
3,541 Bekeken
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Hier een handig overzicht van de situatie per club in België en Nederland: https://samenswingen.nl/parenclub-overzicht-opening-na-corona/

 

 
Geplaatst : 24 augustus 2021 13:17
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

Ik vrees dat de teugels binnenkort weer flink worden aangehaald, zowel in Nederland, België en Duitsland. Wij hebben oudjaar in Eroxx op de agenda staan, maar durf er mijn hand zeker niet voor in het vuur te steken dat dat doorgaat.

 
Geplaatst : 9 november 2021 18:20
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

@vayana Ik hoop het echt van niet dat ze weer dicht moeten. Nieuwwjaarsfeestje bij Eroxx is altijd super!

 
Geplaatst : 9 november 2021 22:16
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Afgelopen vrijdag bij Eroxx geweest ..HARTSTIKKE druk. Ook de dagen ervoor was de club open vanwege vrije dag in Belgie, ook die dagen was het heel druk.

 
Geplaatst : 14 november 2021 11:11
Saskia
(@saskia)
Berichten: 1
New Member
 

Wij waren gisteravond bij Eroxx. Het was onze eerste keer naar een parenclub. We hebben een heerlijke avond gehad. We hadden eigenlijk verwacht dat veel paren makkelijk met andere paren sex zouden hebben. Wij zagen voornamelijk paren die met elkaar sex hadden, soms naast andere paren maar die deden dan weer niks naar elkaar. Alleen in de afgesluitbare ruimtes werd met meerdere paren door elkaar gevreeën, waarschijnlijk door paren die elkaar al langer kennen en dit samen afspreken. 

Is dat altijd zo tijdens een parenavond? Of hebben jullie ook andere ervaringen? 

 
Geplaatst : 14 november 2021 13:15
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

@saskia niet alle paren doen fullswap. Vaak doen de vrouwen alleen wat met elkaar en daarna sex met hun eigen partner. Ik ervaar wel dat de wat oudere stellen een stuk vrijer zijn, over het algemeen. Misschien was het thema ook een reden dat het achter wat minder was. Sluit je eens aan bij een Joyclub of SDC vaak spreekt men via die sites in de club met elkaar af.

 
Geplaatst : 15 november 2021 13:07
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
Topic starter
 

Morgen persconferentie in Nederland. Voor parenclubs zal er niet echt iets gaan veranderen de komende tijd, vermoed ik zo

 
Geplaatst : 13 januari 2022 10:20
piet07
(@piet07)
Berichten: 31
Eminent Member
 

Gezien de aangekondigde versoepelingen in Nederland zal er binnenkort weer meer mogelijk zin

 
Geplaatst : 11 februari 2022 18:06
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Gaan we weer los?

 
Geplaatst : 5 maart 2022 08:50
bradel2145
(@bradel2145)
Berichten: 3
New Member
 
Geplaatst door: @annabelle4578

Gaan we weer los?

Wij wel. Afgelopen drie weken drie keer naar een club geweest en we hebben weer zin om te gaan 🙂 

 

 
Geplaatst : 18 mei 2022 16:23
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Heb toch het gevoel dat nog lang niet in alle clubs weer pré-corona drukte heerst of ligt dat aan mij?

 
Geplaatst : 11 oktober 2022 16:01
Pagina 5 / 5
Deel: