Forum

Nieuws over clubs d...
 
Notificaties
Alles wissen

Nieuws over clubs die weer open gaan

71 Berichten
17 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
3,540 Bekeken
Didema
(@didema)
Berichten: 8
Active Member
 
Geplaatst door: @idlibo

Als de nieuwe routekaart leidend gaat zijn, dan mogen we blij zijn als de clubs dit jaar überhaupt nog opengaan. Gelukkig wil het kabinet zijn route nogal eens wijzigen 😉 

Nou, als je ziet hoeveel groepen al voorrang hebben gekregen, denk ik dat we dicht bij het moment zitten dat de swingers aan de beurt zijn 🤣 

 

 
Geplaatst : 13 februari 2021 08:50
piet07
(@piet07)
Berichten: 31
Eminent Member
 

Iemand er nog vertrouwen in dat we dit jaar weer een keer een club kunnen bezoeken?

 
Geplaatst : 22 februari 2021 12:58
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

Ik zou er mijn geld in ieder geval niet op inzetten

 
Geplaatst : 22 februari 2021 14:49
Didema
(@didema)
Berichten: 8
Active Member
 

Eens. Dat lijkt zowel voor Nederland als ons omringende landen te gelden. Nergens zie je versoepelingen die het anders maakt. Maar als echt iedereen gevaccineerd moet zijn, gaat het nog wel even duren.

 
Geplaatst : 1 maart 2021 16:43
Peter451
(@peter451)
Berichten: 50
Trusted Member
 

Als de huidige vaccinatieplanning daadwerkelijk wordt gehaald zouden de clubs in de zomer weer open kunnen. Of zie ik iets over het hoofd?

 
Geplaatst : 10 maart 2021 16:55
Xani23
(@xani23)
Berichten: 8
Active Member
 

Misschien dat de sneltesten/zelftesten al eerder perspectief bieden

 
Geplaatst : 12 maart 2021 16:37
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
Didema
(@didema)
Berichten: 8
Active Member
 

Hoewel er nog geen fonds is voor de parenclubs zoals voor de evenementen 🤣 zou de datum van 1 juli toch ook perspectief moeten bieden voor de clubs in Nederland. In België gaan allerlei versoepelingen dan weer niet door.

 
Geplaatst : 20 maart 2021 08:43
Xani23
(@xani23)
Berichten: 8
Active Member
 

En het zoveelste stappenplan is door het kabinet gepresenteerd. Zie de seksactiviteiten niet terugkomen, maar het lijkt erop dat dat niet eerder dan ergens in augustus weer mogelijk is. En dan moet uiteraard niks tegenzitten, hetgeen niet waarschijnlijk is.

 
Geplaatst : 15 april 2021 17:02
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Zoals ik het na de persconferentie inschat, kunnen clubs weer volop aan de gang als men na 30-6 met sneltesten gaat werken. Dan is de 1,5m regel niet meer nodig. Evenementen in zijn algemeen zouden dan ook weer moeten kunnen.

Ik las trouwens dat de Wilpenhof alweer gewoon open is, zonder test of andere maatregelen. Dat is dan wel weer apart

 
Geplaatst : 29 mei 2021 08:47
Peter451
(@peter451)
Berichten: 50
Trusted Member
 
Geplaatst door: @idlibo

Zoals ik het na de persconferentie inschat, kunnen clubs weer volop aan de gang als men na 30-6 met sneltesten gaat werken. Dan is de 1,5m regel niet meer nodig.

Eens, maar ik hoor nog weinig nieuws op dit gebied. De clubs moeten kennelijk nog bedenken hoe hiermee om te gaan

 
 
Geplaatst : 21 juni 2021 09:52
Didema
(@didema)
Berichten: 8
Active Member
 

Veel Nederlandse clubs melden dat ze weer open gaan. Sommige met concrete datum (Fun4two/Devils&Angels). Andere, zoals Fata Morgan, houden het bij een aankondiging op de website. Je zult wel moeten gaan testen, corona hebben gehad of volledig gevaccineerd zijn om binnen te kunnen.

 
Geplaatst : 25 juni 2021 18:22
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
Topic starter
 

In februari 2020 hebben we voor het laatst een club bezocht. Inmiddels zijn we anderhalf jaar verder en staat er eindelijk weer iets op het programma nu we beiden zijn gevaccineerd. We wonen in het zuiden van het land dus zowel België als Nederland is een optie. Omdat men in België momenteel echter nog steeds streng is met mondkapjes e.d. wordt het een Nederlandse club. Waarschijnlijk in Limburg.

We hebben er in ieder geval zin in en het voelt behoorlijk spannend na al die tijd.

 
Geplaatst : 2 juli 2021 14:20
Didema
(@didema)
Berichten: 8
Active Member
 

Dat duurde niet lang.....

 
Geplaatst : 12 juli 2021 09:07
Peter451
(@peter451)
Berichten: 50
Trusted Member
 

In Duitsland draaien de meeste clubs inmiddels weer normaal. Wel benieuwd of dat zo gaat blijven gezien de ook daar weer oplopende besmettingscijfers.

Lees hier een korte review van ons bezoek aan Location One in Menden.

 
Geplaatst : 22 augustus 2021 09:29
Pagina 4 / 5
Deel: