Forum

Eerste keer paren c...
 
Notificaties
Alles wissen

Eerste keer paren club

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,273 Bekeken
Hawin
(@hawin)
Berichten: 2
New Member
Topic starter
 

Beste mensen ik ben een getrouwd man van 33 en ik wil graag een keer met me vrouw naar een paren club we zijn allebij arabisch hoe zal dat zijn voor ons heb iemand miss tips.mvg hawin

 
Geplaatst : 7 mei 2020 18:20
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Ligt er natuurlijk  helemaal aan wat je zoekt. Vinden jullie het leuk als er ook single mannen komen of juist niet? Willen jullie de eerste keer gelijk seks met anderen of alleen kijken? Je zult eerst een antwoord moeten vinden op dit soort vragen. Vervolgens kun je kijken welke clubs en welke avonden voor jullie geschikt zijn.

Het feit dat jullie Arabisch zijn doet er verder niet zo heel veel toe vermoed ik.

Er staan op dit forum nog meer posts over de eerste keer. Lees die ook eens.

 
Geplaatst : 9 mei 2020 12:27
Rainbows
(@rainbows)
Berichten: 11
Active Member
 

Wat willen jullie weten?

 
Geplaatst : 5 juli 2020 16:13
Hawin
(@hawin)
Berichten: 2
New Member
Topic starter
 

Hoe het binnen is.komen mensen zo maar aan je vrouw of vragen ze het aan je.moet je naakt lopen ja of nee heb je aparte kamers waar je sex kan hebben met je partner

 

 
Geplaatst : 6 juli 2020 16:12
Rainbows
(@rainbows)
Berichten: 11
Active Member
 

Mensen komen niet zomaar aan je. Er is wel een dresscode, mooie lingerie en boxer voor de man.

Naakt hoeft niet!

Niks hoeft, al ga je alleen maar gewoon een x kijken is al leuk!

Sommige clubs hebben kamers die dicht kunnen

Het boek : single vrouw in de parenclub is een geweldig boek om je voor te bereiden. Kijk ook eens op viva forum. Hier is een topic over swingen, parenclub enzo waar heel veel mensen zijn die je kunnen antwoorden

ik ben er ook nog maar 1x geweest

 
Geplaatst : 14 augustus 2020 00:00
Soda86
(@soda86)
Berichten: 9
Active Member
 

Hoi, mijn man is ook Arabische,niet dat je afkomst wat uitmaakt in swingers wereld.

betreft parenclubs bezoeken zou ik eerder kiezen voor een club met net iets meer mensen binnen dus een grote club ipv kleine club anders heb je gevoel dat andere te veel naar je kijken en meestal zijn bij kleine clubs klikjes groepen (mensen die vaker daar komen en groepjes vormen en daar kom je amper tussen)

zou voor club mystique gaan als jullie eerste keer wordt en op een zaterdag daar zijn alleen stellen dan geen mannen alleen dat scheelt al heel wat en der is niemand die zo maar aan je vrouw komt iedereen respecteert elkaar en schamen betreft lichaam etc (wat vaak vrouwen hebben ) hoef je niet/ zij zich druk om te maken je zult zien valt allemaal mee.je hebt daar 2 kamers wat je kunt afsluiten voor als je privé alleen wilt of je gooit je gelijk in het diepe en gaat naar de open ruimte waar meerdere stellen liggen is maar wat je wilt op dat moment,voor ieder wat wils.

jullie zijn niet enigste Arabische stel wat ik daar al ben tegen gekomen heb al eens stel uit Tunesië en Turkije ontmoet.

belangrijkste is wees gewoon jezelf en ga met mind setting van gewoon gezellige avondje uit en niet met gedachten we gaan scoren of dergelijk.

 

 
Geplaatst : 31 augustus 2020 11:46
annemoon
(@annemoon)
Berichten: 4
New Member
 

Hallo, wijn zijn 42 en 46 en zijn al langer nieuwsgierig naar het bezoeken van een parenclub. Mijn man heeft de knoop doorgehakt en wil graag gaan. Ik ben zelf nog wat voorzichtig, omdat ik niet goed weet wat te verwachten en hoe ik reageer. Hebben jullie tips voor clubs waar we wat 'rustig' zouden kunnen beginnen?

 
Geplaatst : 29 december 2020 12:17
mobydick
(@mobydick)
Berichten: 44
Trusted Member
 

Daar is al redelijk wat over geschreven op dit forum. Lees deze draad bijvoorbeeld eens: https://parenclubforum.nl/community/parenclubs-erotische-cafes-overig/eerste-keer-naar-een-parenclub/#post-570

 

 
Geplaatst : 30 december 2020 15:54
Deel: