Forum

Nieuws over clubs d...
 
Notificaties
Alles wissen

Nieuws over clubs die weer open gaan

71 Berichten
17 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
3,514 Bekeken
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
Topic starter
 

Misschien is het een idee om hier nieuws te posten over eventuele versoepeling van maatregelen in relatie tot de gesloten parenclubs in Nederland, Duitsland en België. Ik heb helaas nog geen positief nieuws te melden 🙁

 
Geplaatst : 6 juni 2020 10:04
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

Ik zie allerlei versoepelingen, maar helaas nog geen witte rook als het om de clubs gaat

 
Geplaatst : 9 juni 2020 11:57
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
Topic starter
 

De prostitutiebranche is ook met een protocol gekomen waaronder men weer wil opstarten. Onder meer geen standjes met gezichten naar elkaar en geen fellatio. Van de kant van de parenclubs lijkt het stil te blijven.

 
Geplaatst : 18 juni 2020 13:45
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

7 sins is al bezig met priveparty's op 27 juni en 11 juli. max. 60 personen. en is helaas al uitverkocht.

 

 
Geplaatst : 20 juni 2020 17:24
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

<p style="text-align: left;">

7 sins is al bezig met priveparty’s op 27 juni en 11 juli. max. 60 personen. en is helaas al uitverkocht.

</p>
Ook al informatie die ik nergens kan vinden :unsure:

 
Geplaatst : 20 juni 2020 18:28
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Er lijkt dus wel beweging in te komen

 
Geplaatst : 20 juni 2020 18:31
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Je moet lid zijn van een groep, mensen die vaak bij die clubs komen, dan kan  je uitnodigingen krijgen. Deze 2 party's is ook alleen voor stellen.

 
Geplaatst : 21 juni 2020 11:24
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

De prostitutiebranche is ook met een protocol gekomen waaronder men weer wil opstarten. Onder meer geen standjes met gezichten naar elkaar en geen fellatio. Van de kant van de parenclubs lijkt het stil te blijven.

Swingersclubs vallen niet onder prostitutie.

 
Geplaatst : 21 juni 2020 11:28
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
Topic starter
 

De prostitutiebranche is ook met een protocol gekomen waaronder men weer wil opstarten. Onder meer geen standjes met gezichten naar elkaar en geen fellatio. Van de kant van de parenclubs lijkt het stil te blijven.

Swingersclubs vallen niet onder prostitutie.

Dat bedoelde ik ook niet te zeggen. Eventuele maatregelen/protocollen in clubs zullen echter  zeer waarschijnlijk wel gelijkenissen vertonen met die in de prostitutiebranche.

 
Geplaatst : 22 juni 2020 16:01
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
Topic starter
 

Sekswerkers mogen zonder nadere voorwaarden per 1 juli weer aan de slag. Discotheken blijven nog dicht. Parenclubs zou je kunnen zien als een combinatie van beide activiteiten 😉

 
Geplaatst : 25 juni 2020 17:39
piet07
(@piet07)
Berichten: 31
Eminent Member
 

De Wilpenhof en Monique gaan weer open op 1 juli. Het blijft wel vreemd als je op beide sites leest dat seks mag, maar dat daarbuiten er anderhalve meter in acht moet worden genomen....

Blijft ook de vraag of deze clubs niet te vroeg juichen omdat swingerclubs onder nachtclubs vallen en dus pas op 1 september open mogen.

 
Geplaatst : 27 juni 2020 10:21
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

De Wilpenhof en Monique gaan weer open op 1 juli. Het blijft wel vreemd als je op beide sites leest dat seks mag, maar dat daarbuiten er anderhalve meter in acht moet worden genomen…. Blijft ook de vraag of deze clubs niet te vroeg juichen omdat swingerclubs onder nachtclubs vallen en dus pas op 1 september open mogen.

Klopt idd niet...

 

 
Geplaatst : 27 juni 2020 12:08
Rainbows
(@rainbows)
Berichten: 11
Active Member
 

Alles gaat idd weer open bij Monique. Sauna, massagetafel, bubbelbad. Ze gaan rond met fingerfood ipv het buffet.
Wie gaat er vrijdag allemaal?

 
Geplaatst : 29 juni 2020 18:14
Rainbows
(@rainbows)
Berichten: 11
Active Member
 

Ze hebben hun aanpak met de gemeente overlegd en deze heeft het goedgekeurs lees ik

 
Geplaatst : 29 juni 2020 18:15
Pol
 Pol
(@pol)
Berichten: 11
Active Member
 

Bornedries gaat in Juli open, maar wel met een flink aangepaste formule.  Het is maar de vraag of zoiets zal aanslaan...

 
Geplaatst : 30 juni 2020 11:55
Pagina 1 / 5
Deel: