Forum

Amourette afgelopen...
 
Notificaties
Alles wissen

Amourette afgelopen weeken 02/20

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
809 Bekeken
rdstel
(@rdstel)
Berichten: 3
New Member
Topic starter
 

Hoi, Wij zijn afgelopen weekend naar Amourette in Maarsen geweest en dat is ons, althans mijn vrouw goed bevallen :yahoo: een club met ook alleengaande mannen. Wel redelijk wat buitenlandse mannen maar deze waren wel zeer attent en teder. Zijn er nog meer clubs in Nederland waar op vrijdag/zaterdagavond alleengaande mannen worden toegelaten?.

 

:bye:

 

 

 
Geplaatst : 3 februari 2020 16:40
libertine
(@libertine)
Berichten: 37
Eminent Member
 

In België is dat volgens mij gebruikelijker dan in veel Nederlandse clubs. Vaak is dat dan wel op vrijdag, niet op zaterdag. Dat geldt bijvoorbeeld voor Eroxx in Balen en Bornedries in Sint-Truiden. Club Amai is zelfs een club waar verwacht wordt dat vrouwen seks hebben met meerdere mannen. Daar komen dus altijd single mannen  binnen.

 
Geplaatst : 5 februari 2020 10:44
rdstel
(@rdstel)
Berichten: 3
New Member
Topic starter
 

Wat wij hadden begrepen van club Amai is dat er ook een hoop vreemde figuren rondlopen. Ook dat er travestie en SM aan de oorde v/d dag is. En hoe is de verhouding mannen in club Amai op een vrijdag/zaterdag en de gemiddelde leeftijd van de bezoekers

 

 
Geplaatst : 6 februari 2020 15:05
libertine
(@libertine)
Berichten: 37
Eminent Member
 

Wat wij hadden begrepen van club Amai is dat er ook een hoop vreemde figuren rondlopen. Ook dat er travestie en SM aan de oorde v/d dag is. En hoe is de verhouding mannen in club Amai op een vrijdag/zaterdag en de gemiddelde leeftijd van de bezoekers

Wij zijn slechts één keer geweest. Toen was de gemiddeld leeftijd wel redelijk hoog, zeg maar zeker 50+. Weet niet wat je verstaat onder vreemde figuren. Ze waren niet vreemder of normaler dan in andere clubs. Personeel is uiterst vriendelijk.

Travestie hebben wij geen probleem mee en geen SM gezien. Voor dat laatste zijn er speciale thema-avonden dacht ik.

Er zijn wel relatief veel mannen in de club, maar dat past in hun concept dat nogal afwijkt van andere clubs. Lees maar eens op hun site.

In alle eerlijkheid vonden wij het toen wat tegenvallen, omdat we de sfeer wat minder vonden. Anderzijds is het altijd lastig oordelen op één bezoek. Daarom overwegen we om toch nog een keer te gaan.

 
Geplaatst : 7 februari 2020 11:19
Deel: