Forum

Welke club past qua...
 
Notificaties
Alles wissen

Welke club past qua bezoekersleeftijd het best

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
6,806 Bekeken
Giorgio
(@giorgio)
Berichten: 10
Active Member
Topic starter
 

We zijn 49 (m) en 47(v) en onder het motto 'beter laat dan nooit' hebben we ons voorgenomen om begin februari voor het eerst een club te bezoeken. We zijn helemaal nieuw in het wereldje. We hebben elkaar na een dip in onze relatie helemaal opnieuw gevonden waardoor ik mijn wensen op dit gebied eindelijk bespreekbaar durfde te maken. We hebben al veel voorpret (setjes aanschaffen, inlezen etc) maar wel duidelijke afspraken gemaakt. Mijn vrouw vindt het allemaal nog wat spannend dus zij geeft aan hoe ver we gaan of wanneer we naar huis gaan.

Ervaren vrienden hebben ons de Fun van harte aanbevolen. Maar als ik lees hoe enorm druk het daar zaterdags is en hoe jong het publiek is dan weet ik niet of dat ons ding is. Ik heb geen zin in stampvolle ruimtes en al helemaal geen zin om me de rode-lantaarndrager van de club te voelen. We zijn dus eigenlijk op zoek naar een beetje premium tent, waar (op die avond) geen single mannen rondlopen en waar de gemiddelde leeftijd 40-50 jaar is. Niet dat ik problemen heb met jonger volk maar ik kan me goed voorstellen dat het andersom niet zo werkt en ik heb geen zin om me de hele tijd te beseffen dat ik er niet meer als een twintiger uit zie.

Wie kan ons adviseren ?  Afstand en budget vormen geen thema

 
Geplaatst : 28 januari 2020 16:55
willem78
(@willem78)
Berichten: 12
Active Member
 

De ervaring leert dat het publiek gemiddeld gezien wat ouder is op avonden dat er ook single mannen binnen mogen. Op zaterdagen, vaak een 'alleen koppels' dag, komt ook een wat jonger party publiek af. Wil je dat niet, dan is bijvoorbeeld Bornedries in België op een zaterdag een goed optie. Gemiddelde leeftijd ligt daar wat hoger dan in veel andere clubs. Eroxx op zaterdag is echter ook een goede optie. Daar vind je een mix van leeftijden, van twintigers tot vijftigers. Dus dat moet gezien jullie leeftijd ook zeker lukken.

Ter geruststelling in zijn algemeenheid: de gemiddelde swinger is eerder veertig dan twintig.

 
Geplaatst : 28 januari 2020 17:51
Giorgio
(@giorgio)
Berichten: 10
Active Member
Topic starter
 

Dankjewel Willem !

 
Geplaatst : 28 januari 2020 18:10
Giorgio
(@giorgio)
Berichten: 10
Active Member
Topic starter
 

Nou...afgelopen zaterdag zijn we voor het eerst naar een club geweest, de Erox.

We hebben een heel erg leuke avond gehad. Vooraf afgesproken dat we meteen zouden vertrekken als één van ons twee het niet zag zitten maar we zijn tot sluit gebleven. Eigenaar Bart nam zich veel moeite om ons rond te leiden. Los van wat versleten tapijt in de actieve ruimte zag alles er tiptop en schoon uit. Eten was goed, drankjes ook (geen fris uit mixer maar gewoon a-merk flesjes zoals het hoort). Zeer vriendelijke medewerkers. We waren bang dat we qua leeftijd uit de toon zouden vallen maar niets was minder waar. Denk dat de gemiddelde leeftijd ca 45 was. We hebben heel erg van elkaar genoten in de actieve ruimtes en ook een beetje van anderen zelfs. Een prima begin, wij hebben de smaak te pakken in elk geval.  :good: Club Errox, bedankt voor deze mooie avond.

 

 
Geplaatst : 10 februari 2020 12:57
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Leuk dat jullie het fijn/goed vonden bij Eroxx. Ook voor ons/mij is Eroxx de fijnste/beste club. Tenminste een beetje hier in de buurt. Ik rij nooit heel ver om een club te bezoeken. Ik ben in zo'n 50 min bij Eroxx. Clubs waarvoor ik 2 uur moet rijden bezoek ik niet. Ik bezoek deze club als man alleen maar ook als gelegenheidsstel. En beiden bevallen me, tenminste op sommige dagen. Iedereen heeft zo zijn/hun eigen dag voor hun interessen. :good:

 
Geplaatst : 10 februari 2020 13:21
Deel: