Forum

Notificaties
Alles wissen

Eroxx

81 Berichten
21 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
8,491 Bekeken
Wijtwee90
(@wijtwee90)
Berichten: 7
Active Member
 

Goedemorgen,

Wij houden er van als er vooral

doeners zijn en lekker veel actie.

Een man extra vind ze wel lekker.

Met een stel spelen is wel de voorkeur. Net zoals de hoerenfuif in bornesries, is altijd leuk met extra

spel elementen en vooral lekker veel actie in de kamers. :yahoo:

Daarom lijkt ons eroxx wel een leuke club .

Zouden graag met een stel afspreken om daar alles te ontdekken.

Jammer dat Anabelle niks meer van zich laat horen :rose:  .

Gr Wijtwee

 
Geplaatst : 6 maart 2020 10:33
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

@ Wijtwee90.

Op zaterdag zijn er bij Eroxx alleen stellen en vooral op de soirree de luxe is het meestal drukker en veel actie achter. Over het algemeen is er later op de avond altijd wel veel actie. Wij (gelegenheidsstel) vinden dat er bij Eroxx veel jongere mensen zijn. Ook zijn er twee mooie kamers die je eventueel kunt afsluiten. Gebruiken wij vaak met een paar geselecteerde mannen erbij op vrijdag, wij willen niet zomaar elke man erbij hebben. Eten is super, drank goed, personeel goed, uitbaters super en een mooie club. De club is groot, maar toch heb je zo aanspraak, mits je niet in een hoekje gaat zitten.

Ben idd in veel clubs geweest, helaas nog niet in Bornedries. Dus kan niet vergelijken.

 

 
Geplaatst : 6 maart 2020 15:28
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Jammer dat Anabelle niks meer van zich laat horen :rose: . Gr Wijtwee

Er zijn dagen dat ik niet een parenclub of dit forum bezoek 😉

Het was erg leuk afgelopen vrijdag. Redelijk wat single mannen, maar niet teveel t.o.v. de stellen. Vreemd genoeg vonden wij de eerste keren in Eroxx dat er weinig actie was. Dat ervaren we nu niet meer zo en zeker niet op de vrijdag. Eigenlijk de hele avond, maar zeker later, was het behoorlijk druk in de eroruimtes. Het is wel zo dat veel single mannen zich vooral daar ophouden en dat de stellen wat meer op de dansvloer te vinden zijn, zeker in het begin van de avond.

Wij zijn een aantal keren rondgelopen en hebben uiteindelijk niks te klagen gehad :good:

Verder kan ik mij qua beschrijving behoorlijk aansluiten bij Kees. Publiek is gemiddeld inderdaad jonger dan in andere clubs. Wij zijn echter zelf al wat ouder en we vinden de mix in leeftijd wel prettig.

 
Geplaatst : 6 maart 2020 17:05
Wijtwee90
(@wijtwee90)
Berichten: 7
Active Member
 

Hoi Annabelle en Kees

Bedankt voor de info we gaan a.s vrijdag een kijkje nemen als er niks meer tussen komt.

Misschien komen we elkaar tegen. :yes: .

Zouden wel eens willen afspreken. Wie weet tot snel.

Gr Wijtwee :rose:

 

 
Geplaatst : 9 maart 2020 10:25
Giorgio
(@giorgio)
Berichten: 10
Active Member
 

Wij waren zaterdag in de Eroxx. We vinden de single mannen toch vaak wat opdringerig overkomen en zijn meer van de stellen, dus daarom kiezen wij voor de zaterdag. Wij zijn bijna 50 maar hadden niet het idee dat we in de minderheid waren qua leeftijd. Het kwam dit keer allemaal wat langzamer op gang maar de actieve ruimtes waren na 12u toch allemaal bezet tot ca 2.30, daarna sloeg de vermoeidheid kennelijk toe 😉

Maar de volgende keer willen we toch eens naar wat anders. We vonden dat er zaterdag veel mensen (met name mannen) waren die zich totaal geen moeite hadden gedaan om er een beetje leuk uit te zien. De feestkledij was ver te zoeken, sneakers, jeans en oude truien. We vinden het wel zo prettig als mensen er een wat exclusief tintje aan proberen te geven. Ook voordat de dresscode in gaat.

Wie kan ons een leuke club in NL of Belgie aanbevelen waar de mensen zich nog echt een beetje moeite doen om er mooi uit te zien ?

 

 
Geplaatst : 10 maart 2020 13:23
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
Topic starter
 

Bovenstaand bericht kan ik om verschillende redenen niet plaatsen. Zo worden op zaterdag geen single mannen toegelaten. Ook het punt van kleding vind ik gek. Na omkleedteken moet iederee in sexy kleding. Heb nog nooit meegemaakt dat mensen daarna nog in spijkerbroek rondlopen

 
Geplaatst : 10 maart 2020 13:46
Giorgio
(@giorgio)
Berichten: 10
Active Member
 

Misschien drukte ik me wat onduidelijk uit; we gaan op zaterdag omdat we single mannen niet zo prettig vinden. Er liepen er zaterdag trouwens wel twee rond, wat oudere mannen. Vrij opdringerig maar niet vervelend gelukkig. En mijn kritiek op de kleding betreft de kleding die veel heren droegen voordat de dresscode inging. Zo werk ik nog niet in mijn tuin zeg maar. Je wilt toch een beetje feestelijke sfeer op zo'n avond? Ook na de dresscode liepen enkele heren er bedroevend bij. Standaard boxershort met bergschoenen eronder. Kom op. De dames doen zich zoveel moeite om er zo mooi mogelijk bij te lopen, dan wil je als man toch niet achterblijven ? Ook al is de keuze voor heren wat beperkt, er zijn genoeg mogelijkheden.

 
Geplaatst : 10 maart 2020 14:11
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Ik moet zeggen dat de koppels op zaterdag er altijd netjes bij lopen. We komen al 6 jaar bij Eroxx en over het algemeen netter gekleed dan heel veel andere kleinere clubjes.

 
Geplaatst : 10 maart 2020 16:10
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
Topic starter
 

Eroxx vermeldt op de site dat ze gebruik maken van de gelegenheid om de club uitgebreid te renoveren waarvoor ze 4 maanden hebben uitgetrokken.Geen idee of dat gerekend is vanaf sluiting of pas later.

 
Geplaatst : 16 juni 2020 13:21
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Uitgebreid renoveren is misschien wel heel veel gezegd. Maar iig wel met een flinke opknapbeurt en grote schoonmaak. Eroxx waarschijnlijk open in oktober.

 

 
Geplaatst : 20 juni 2020 17:22
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
Topic starter
 

Mag ik vragen hoe je aan die informatie komt?

 
Geplaatst : 20 juni 2020 18:20
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
Topic starter
 

Mailing ontvangen van Eroxx. Voorlopig gaat men niet open omdat men dat niet verantwoord acht en ook niet de sfeer kan worden geboden die bij Eroxx hoort. Ook de burgemeester is kennelijk nog niet van plan toestemming te geven.

Er is geen datum genoemd waarop men de deuren weer zou willen openen. Misschien ook niet zo gek, nu het aantal besmettingen eerder weer toeneemt.

 
Geplaatst : 21 augustus 2020 16:52
libertine
(@libertine)
Berichten: 37
Eminent Member
 

Afgelopen twee jaar een erg leuk Oudjaar gehad in Eroxx. Het zal er dit jaar zeer waarschijnlijk niet inzitten.

 
Geplaatst : 7 november 2020 12:11
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
Topic starter
 
Geplaatst door: @libertine

Afgelopen twee jaar een erg leuk Oudjaar gehad in Eroxx. Het zal er dit jaar zeer waarschijnlijk niet inzitten.

Wij zijn daar ook regelmatig met veel plezier naartoe gegaan

 
Geplaatst : 8 november 2020 12:50
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Same here

 
Geplaatst : 23 november 2020 14:43
Pagina 4 / 6
Deel: