Forum

Notificaties
Alles wissen

Bornedries

46 Berichten
17 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
3,990 Bekeken
mobydick
(@mobydick)
Berichten: 44
Trusted Member
Topic starter
 

Wij komen geregeld in deze club in Sint-Truiden. Op vrijdag mogen er single mannen binnen en de zaterdag is alleen voor paren. Het is een grote club met veel erotische ruimtes. Op vrijdag willen de single mannen de sfeer wel eens wat overheersen, dus daar moet je tegen kunnen. Na een uur of twaalf is het in de erotische kamers erg druk en zijn de bezoekers behoorlijk actief. Ook in de discotheek heerst een uitbundige sfeer. Kortom: wij vinden het een aanrader.

 
Geplaatst : 8 september 2018 10:23
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Dat vinden wij dus ook. Dit is onze laatste ervaring in Bornedries.
Het was niet erg druk. Ook lag de gemiddelde leeftijd hoger dan voorgaande keren. Mensen hielden lang hun gewone kleren aan. We kregen het idee dat het niet veel zou worden vanavond. Beetje bij beetje werd het wel ietsje drukker en rond 23 uur gingen de meesten zich dan toch omkleden. Al heel snel vertrok iedereen naar de sexruimtes. De dansvloer was zo goed als leeg. Ik deed ook een rondje met partner en we kwamen terecht naast een andere koppel dat ons wel leuk leek. Terwijl mijn vriendin aan me speelde en ik aan de borsten van de andere meid zat, werd mijn partner plots van achteren gevingerd. Dat vond ze wel leuk. De wat oudere man vroeg of we met hem en zijn vrouw naar boven gingen, maar dat zagen we niet zitten en door de situatie raakte ik uit de sfeer. Dus maar wat drinken aan de bar.

Na een tijdje nog maar een tweede ronde. Hoewel het dus minder druk was, leek werkelijk iedereen volop te seksen. Het ging er behoorlijk heftig aan toe. Bij de traliekamer stonden we bij een ander stel waarvan ik zag dat de jongen naar mijn partner zat te kijken. Zijn partner was redelijk jong en zag er leuk uit. Zij gingen de traliekamer binnen waar een ander stellen actief was. Wij besloten naar boven te gaan om daar een plek te kiezen. Al snel kwam het stel naast ons liggen waarna we van plek wisselden. Partner deed standje 69 met hem en ik befte zijn vrouw en zij trok mij af. Een hele geile ervaring.

Op het laatst hebben we nog wat gedronken aan de bar, waarna het tijd werd om naar het hotel te gaan waar we nog een leuke nacht hebben beleefd.

 
Geplaatst : 28 september 2018 17:15
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

Leuk om te lezen. Wij gaan zaterdag ook weer. Wie treffen we daar aan?

 
Geplaatst : 12 oktober 2018 12:08
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Leuk om te lezen. Wij gaan zaterdag ook weer. Wie treffen we daar aan?

Ons 🙂

 
Geplaatst : 14 oktober 2018 13:32
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Althans, als je komende zaterdag bedoelt

 
Geplaatst : 14 oktober 2018 15:34
libertine
(@libertine)
Berichten: 37
Eminent Member
 

Wij gaan ook zaterdag 27 oktober weer eens richting Bornedries. Zin in. Laat maar weten wie hier nog gaat. Misschien kunnen we een drankje aan de bar doen.

 
Geplaatst : 19 oktober 2018 18:20
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
 

Al langer van plan hier een keer naartoe te gaan, om om de één of andere reden tot nog toe niet van gekomen. Laat anders even weten hoe het was. Altijd leuk om te lezen!

 
Geplaatst : 27 oktober 2018 12:39
libertine
(@libertine)
Berichten: 37
Eminent Member
 

Afgelopen zaterdag waren we dus in Bornedries. Het was niet enorm druk, maar wel goed gevuld. Sfeer was goed. Opvallend was dat er een aantal single vrouwen waren. Dat is me eerder nooit opgevallen. Later begreep ik dat men het deurbeleid heeft aangepast en strenger is moet het toelaten van mensen, onder andere om zo de juiste verhoudingen te borgen. Wij hebben een leuke avond gehad. Het lijkt wel alsof er steeds meer Walen komen. We hebben contact gehad met een koppel, maar dat was beperkt tot sekscontact. Ze spraken geen Nederlands of Engels en wij helaas slechts gebrekkig Frans. Maar met lichamelijk contact kom je ook een end....

 
Geplaatst : 31 oktober 2018 16:42
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

Wij gaan vrijdag 22-2 naar Bornedries. Heb zelf wel weer eens zin in een extra man, vandaar dat we op vrijdag gaan. Moet wel zeggen dat de laatste keer op vrijdag de mannen wel erg in de meerderheid waren, maar heb begrepen dat ze inmiddels een wat strenger deurbeleid voeren. We gaan het zien.

En voor de mensen hier die ook gaan: geef maar een seintje  :yes:

 
Geplaatst : 16 februari 2019 14:20
nightheat
(@nightheat)
Berichten: 7
Active Member
 

En voor de mensen hier die ook gaan: geef maar een seintje :yes:

Wij gaan zeer waarschijnlijk ook, voor het eerst.

 
Geplaatst : 20 februari 2019 16:00
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

Het was vrijdag erg leuk. Behoorlijk druk en het aantal mannen leek wat minder dan de vorige keer. Uiteindelijk hele lekkere seks gehad met partner en een extra man. Om 4.30 weer in het hotel waar de afterparty begon 😉

 
Geplaatst : 24 februari 2019 11:25
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

Het is alweer een flinke tijd rustig in dit topic. Geen nieuwe ervaringen? Wij gaan waarschijnlijk in oktober weer eens op een zaterdag  Ik laat hier wel weten hoe het was 😉

 
Geplaatst : 18 september 2019 22:48
libertine
(@libertine)
Berichten: 37
Eminent Member
 

Het is alweer een flinke tijd rustig in dit topic. Geen nieuwe ervaringen? Wij gaan waarschijnlijk in oktober weer eens op een zaterdag Ik laat hier wel weten hoe het was ;-)

 

Wij ook. Op 4 oktober om precies te zijn. In dat weekend viert men het 28-jarig bestaan. Als er interesse is, laat ik wel weten hoe het was.

 
Geplaatst : 25 september 2019 12:50
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

Wij waren er ook afgelopen zaterdag. De zaak was feestelijk ingericht vanwege het 28 jarige jubileum. Bij de ingang werden kaarten uitgedeeld die je kon ruilen met andere stellen. Als je 28 had, kon je meedoen aan de loterij. Leuk, maar we hebben er niet echt iets mee gedaan.

Het was wel behoorlijk druk deze avond, wat wij altijd wel leuk vinden. Na een tijdje hebben we een rondje door de ruimtes gedaan, waar het ook wat drukker werd. Na weer wat te hebben gedronken, hebebn we een tweede rondje gedaan en seks met elkaar gehad in de bios, waar ook andere stellen seks hadden. Het viel ons echter wederom op dat er weinig interactie was tussen de verschillende stellen. In dat opzicht prefereren we toch de dagen waarop ook single mannen binnen mogen. De sfeer is dan op seksgebied meestal een stuk losser. En dat geldt ook voor andere clubs.

 
Geplaatst : 9 oktober 2019 10:01
Joto
 Joto
(@joto)
Berichten: 7
Active Member
 

Wij willen a.s. zaterdag naar Oktoberfest party gaan in BD. Wat is de gemiddelde leeftijd op zaterdagavond? Wij begin 50-ers. Is eerste keer voor deze club. Gaan en nog meer stellen heen? Tips zijn altijd welkom. Groeten Jolanda en Ton

 
Geplaatst : 14 oktober 2019 23:12
Pagina 1 / 4
Deel: