Forum

Notificaties
Alles wissen

Eroxx

81 Berichten
21 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
8,567 Bekeken
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
Topic starter
 

Wij zijn van plan binnenkort een keer naar Eroxx te gaan. Zijn er mensen met recente ervaringen in deze club?

 
Geplaatst : 8 september 2018 10:21
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Ben ik ook wel benieuwd naar. Deze staat hier ook op de planning. Twijfelen ook nog tussen een vrijdag en een zaterdag

 
Geplaatst : 12 september 2018 15:12
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

Eroxx is een toffe club met mooie aankleding. Het lijkt eerst een soort erotische dancing, maar zodra het wat later wordt, verandert de sfeer en is het duidelijk meer dan een disco 😉

Op vrijdag mogen er ook single mannen binnen en op zaterdag alleen koppels. Let wel even op het thema (zie hun site: events). Er zijn ook gangbang avonden en kan me voorstellen dat dat niet ieders ding is. Die avonden zijn overigens niet in het weekend

 
Geplaatst : 26 september 2018 15:36
nightheat
(@nightheat)
Berichten: 7
Active Member
 

Ooit één keer geweest, maar het was toen niet echt druk. Moeilijk dus om een oordeel te vellen. Op zich wel voor herhaling vatbaar, zij het dat fun4two onze vaste club is

 
Geplaatst : 26 september 2018 16:36
libertine
(@libertine)
Berichten: 37
Eminent Member
 

Zijn hier vorig jaar een keer geweest. Mooi club met aandacht voor de aankleding. Zeker ook lekker eten. Het was ook erg druk. Als je echter houdt van actieve clubs, is het de vraag of dit je ding is. Wij zijn wel van de actie en op de zaterdag dat wij er waren werd er vooral redelijk veel gedanst, maar waren de seksruimtes behoorlijk rustig. Geen idee of dat op andere dagen ook het geval is.

 
Geplaatst : 16 oktober 2018 13:23
heleeen89
(@heleeen89)
Berichten: 14
Active Member
 

Zijn hier vorig jaar een keer geweest. Mooi club met aandacht voor de aankleding. Zeker ook lekker eten. Het was ook erg druk. Als je echter houdt van actieve clubs, is het de vraag of dit je ding is. Wij zijn wel van de actie en op de zaterdag dat wij er waren werd er vooral redelijk veel gedanst, maar waren de seksruimtes behoorlijk rustig. Geen idee of dat op andere dagen ook het geval is.

Dat komt overeen met ons beeld. Bezoekdag: vrijdag

 
Geplaatst : 16 oktober 2018 13:32
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Zijn hier vorig jaar een keer geweest. Mooi club met aandacht voor de aankleding. Zeker ook lekker eten. Het was ook erg druk. Als je echter houdt van actieve clubs, is het de vraag of dit je ding is. Wij zijn wel van de actie en op de zaterdag dat wij er waren werd er vooral redelijk veel gedanst, maar waren de seksruimtes behoorlijk rustig. Geen idee of dat op andere dagen ook het geval is.

Dat vind ik wel jammer. Ik lees dit ook wel op andere plekken. Het lijkt ons een leuke club, maar wij houden wel van de wat actievere avonden. Iemand een idee of het op vrijdag actiever is dan op zaterdag?

 
Geplaatst : 31 oktober 2018 16:46
libertine
(@libertine)
Berichten: 37
Eminent Member
 

En ik zou graag willen weten wat de verhouding single mannen-koppels is op een vrijdag. Wordt de club overspoeld door single mannen of valt dat mee?

 
Geplaatst : 2 november 2018 17:48
nightlove
(@nightlove)
Berichten: 10
Active Member
 

Iemand toevallig ervaring met oudjaarsfeest in Eroxx?

 
Geplaatst : 28 november 2018 15:08
ritske
(@ritske)
Berichten: 14
Active Member
 

Iemand toevallig ervaring met oudjaarsfeest in Eroxx?

Nog niet, op 1 januari wel 😉

Wij gaan dit jaar voor het eerst naar het feest daar. Zijn erg beniuwd.

 
Geplaatst : 2 december 2018 12:36
animo12
(@animo12)
Berichten: 16
Active Member
 

Wij ook present morgen. Hopelijk een leuk feestje

 
Geplaatst : 30 december 2018 15:49
ritske
(@ritske)
Berichten: 14
Active Member
 

Was erg leuk op oudjaar. Wel heel druk. Veel mooie koppels die aandacht aan hun uiterlijk hadden besteed en ook lekker eten. Positieve en lekker losse sfeer waarbij de nadruk waarschijnlijk wat meer op het partygedeelte lag dan op normale dagen. Desondanks dat vonden wij het nog behoorlijk druk in de erotische ruimtes later op de avond.

Voor ons in ieder geval voor herhaling vatbaar. Binnenkort een keer naar een gewone avond dus.

 
Geplaatst : 6 januari 2019 12:00
ritske
(@ritske)
Berichten: 14
Active Member
 

Voor ons in ieder geval voor herhaling vatbaar. Binnenkort een keer naar een gewone avond dus.

Meteen maar de koe bij de horens gevat. Wij gaan morgen onze eerste 'reguliere avond' Eroxx meemaken. Zijn er andere mensen hier die er morgen ook zijn? Misschien leuk om iets af te spreken?

 
Geplaatst : 25 januari 2019 18:18
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

Wij gaan morgen voor het eerst op een vrijdag naar Eroxx, nog wel met het thema Men's day. Het thema is bedoeld voor actieve  paren die wel houden van een extra man. Nou ben ik wel een klein beetje bang dat de mannen wat al te overheersend aanwezig zullen zijn. Iemand wel eens geweest als dit thema op de agenda stond?

 
Geplaatst : 2 mei 2019 09:13
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Imiddels zijn we hier vaker op een vrijdag geweest. Het schijnt minder druk te zijn dan de zaterdag, maar op de vrijdag is er wel meer actie in de erotische ruimtes.

 

Inmiddels is dit onze favoriete club. Vrijdag 6 september zijn we er weer. Wie ontmoeten we daar?

 
Geplaatst : 23 augustus 2019 15:45
Pagina 1 / 6
Deel: