Forum

Notificaties
Alles wissen

Eroxx

81 Berichten
21 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
8,466 Bekeken
lekkereman
(@lekkereman)
Berichten: 2
New Member
 

hello was gisteren leuk in eroxx

 
Geplaatst : 3 september 2019 17:27
lekkereman
(@lekkereman)
Berichten: 2
New Member
 

ben op zoek naar lekkere dame die in plaats waar toog is op zetels lekker werd verwend wil ze even iets vragen

 
Geplaatst : 3 september 2019 17:28
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
 

Imiddels zijn we hier vaker op een vrijdag geweest. Het schijnt minder druk te zijn dan de zaterdag, maar op de vrijdag is er wel meer actie in de erotische ruimtes. Inmiddels is dit onze favoriete club. Vrijdag 6 september zijn we er weer. Wie ontmoeten we daar?

 

Wij zijn er ook vrijdag en voor de eerste keer in Eroxx. Veel positieve verhalen over gehoord en nu zelf maar eens ervaren. Hoop wel op een beetje actie in de eroruimtes.

 
Geplaatst : 5 september 2019 15:09
namisop
(@namisop)
Berichten: 9
Active Member
 

Nu en ik benieuwd naar jou review Sandra74 😉

 
Geplaatst : 7 september 2019 00:27
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
 

Nu en ik benieuwd naar jou review Sandra74 ;-)

Er hing een leuke sfeer. Wel relatief veel single mannen. Ook waren er een aantal dragqueens aanwezig, wat ik wel geinig vond. Er waren twee jonge meiden die er wel pap van lusten, zowel in de discotheek (in bios gedeelte stonden bedden opgesteld) zelf als in de erotische ruimtes. Ideaal voor de single mannen dus.

Zelf ben ik met partner ook een aantal keer in de eroruimtes geweest. Was leuk, maar ik vond het jammer dat de dames flink in de minderheid waren en veel mannen achter de wel aanwezige vrouwen aanhobbelden. Dat geeft altijd toch een wat andere sfeer.

Al met al een leuke avond gehad en voor herhaling vatbaar.

 
Geplaatst : 13 september 2019 15:38
(@Anoniem)
Berichten: 0
New Member
 

Hallo.

Wij gaan aanstaande vrijdag voor het eerst op een vrijdag naar deze club

we zijn wel al een paar keer op een zaterdag geweest

We zijn daar rond een uur of 21

We vinden het geil als we seks in de sling hebben en dat er meerdere mannen klaarkomen over de borsten

hopen dat dat deze keer gaat lukken omdat er nu ook alleen gaande mannen zijn

Op de zaterdag is het best wel rustig in de playrooms

 

 

 
Geplaatst : 14 september 2019 16:23
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Hallo. Wij gaan aanstaande vrijdag voor het eerst op een vrijdag naar deze club we zijn wel al een paar keer op een zaterdag geweest We zijn daar rond een uur of 21 We vinden het geil als we seks in de sling hebben en dat er meerdere mannen klaarkomen over de borsten hopen dat dat deze keer gaat lukken omdat er nu ook alleen gaande mannen zijn Op de zaterdag is het best wel rustig in de playrooms

Die kans is op vrijdag inderdaad een stuk groter. Er lopen dan behoorlijk wat single mannen door de ero ruimtes. Dus jullie zouden aan jullie trekken moeten kunnen komen 😉

 
Geplaatst : 15 september 2019 15:43
Cynthia-Joelle
(@cynthia-joelle)
Berichten: 1
New Member
 

Hallo iedereen! Ik wou met een chaperone erbij op donderdag 21 november eens afzakken naar de Eroxx voor de Travestie & Bi Party. Het zou mijn eerste keer zijn en da's best wel spannend. Is er iemand in dit Forum die ervaring heeft met dat soort avondjes  en me een beetje een idee kan geven van welk/hoeveel volk erop afkomt?

Dank je! :bye:

 
Geplaatst : 25 oktober 2019 01:47
ritske
(@ritske)
Berichten: 14
Active Member
 

Hallo iedereen! Ik wou met een chaperone erbij op donderdag 21 november eens afzakken naar de Eroxx voor de Travestie & Bi Party. Het zou mijn eerste keer zijn en da’s best wel spannend. Is er iemand in dit Forum die ervaring heeft met dat soort avondjes en me een beetje een idee kan geven van welk/hoeveel volk erop afkomt? Dank je! :bye:

Daar kan ik je helaas niet verder mee helpen. Al vaker in de Eroxx geweest, maar dan steeds in de weekenden. Hoop dat iemand anders info voor je heeft :yes:

 
Geplaatst : 25 oktober 2019 15:09
(@Anoniem)
Berichten: 0
New Member
 

Hallo, ik ben Tomi (30)

leuke jongen met tatoeages

Ik ga morgen naar eroxx, zal ik iemand vinden om me rond te leiden? dank u wel

Gr Tomas  ;-)

 
Geplaatst : 31 oktober 2019 00:10
fireonfire
(@fireonfire)
Berichten: 2
New Member
 

Hoi,

graag had ik hier de mening van enkele gertouwenen gevraagd :

wij , goed uitziend stel van 40, wensen volgende maandag graag af te zakken naar Eroxx.
Een club beleven is iets wat we al lang wilden doen, en naar uitkijken.

Dus kiezen, Eroxx dus, en veel over lezen, denken wij dan...
Maar das ook niet alles, zeg !

Wat wij graag willen is kijken, flirten en spelen met andere koppels, elkaar verwennen....

Maar veel fora praten over zeer veel single mannen in de club, die het maar niks vinden dat koppels niet ingaan op single mannen
die er zijn om aan hun trekken te komen, of tijdens flirten en spelen opdringende kringetjes rondom vormen.

Graag komen wij zonder vooroordelen en gewoon lekker geil een middagje stoeien,dus...

Iemand advies voor ons aub ? 😉

 
Geplaatst : 4 november 2019 14:34
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
Topic starter
 

Als je op een doordeweekse middag  naar een club gaat dan ben je bijna per definitie op een evenement dat veel meer op mannen is gericht. Grote kans dat er niet veel koppels aanwezig zullen zijn.

Ik vraag me dus af of je gaat vinden wat jullie zoeken. Waarom niet naar een weekend avond?

 
Geplaatst : 4 november 2019 20:59
fireonfire
(@fireonfire)
Berichten: 2
New Member
 

Wel, aanstaande maandag is het namelijk "zondag", dus geen doordeweekse dag,

en dit kwam gewoon goed uit om alles netjes te kunnen regelen voor ons. Weekends zijn vaak lastig

dus wilden wij deze vrij dag kiezen.

Zijn er nog koppels die graag gaan ?

 
Geplaatst : 5 november 2019 11:44
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
Topic starter
 

Ah oké. Dat maakt het wellicht anders. In Nederland is dat een gewone werkdag

 
Geplaatst : 7 november 2019 16:27
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
Topic starter
 

Wel, aanstaande maandag is het namelijk “zondag”, dus geen doordeweekse dag, en dit kwam gewoon goed uit om alles netjes te kunnen regelen voor ons. Weekends zijn vaak lastig dus wilden wij deze vrij dag kiezen. Zijn er nog koppels die graag gaan ?

En, nog geweest? Hoe was het?

 
Geplaatst : 15 november 2019 13:21
Pagina 2 / 6
Deel: