Forum

Notificaties
Alles wissen

Eroxx

81 Berichten
21 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
8,646 Bekeken
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Als ik met mijn vastere date ga, altijd Eroxx. Mooie luxe club, heeeel goed eten, mooie mensen. Op zaterdagen geen mannen alleen binnen. Vooral doordeweek veel mannen met de gangbangs, moet je ding zijn. Ik sluit niet aan in de rij. Maar soms ook met een dame alleen naar achter geweest, was super. Als we als gelegenheidskoppel gaan, meestal de Soirree de luxe. Voor hetzelfde geld veel meer extra's. Biefstuk wordt er voor je gebakken, cocktails. En dan ook achter veel actie. Ik denk dat deze club het beste loopt in deze omgeving. Meestal druk. Maar ieder zijn/haar ding. :good: :good: :yes: :yes:

 
Geplaatst : 5 december 2019 12:32
ritske
(@ritske)
Berichten: 14
Active Member
 

Wij gaan weer naar hun feest op 31-12. Was vorige keer goed bevallen: lekker eten, feestsfeer en later in de nacht nog redelijk wat actie ondanks het drankgehalte 😉

 
Geplaatst : 15 december 2019 15:57
animo12
(@animo12)
Berichten: 16
Active Member
 

Wij gaan weer naar hun feest op 31-12. Was vorige keer goed bevallen: lekker eten, feestsfeer en later in de nacht nog redelijk wat actie ondanks het drankgehalte ;-)

Wij zijn er ook weer bij. Vorig jaar een perfect feestje. We hebben al veel voorpret. Let's get this party started :yahoo:

 
Geplaatst : 30 december 2019 11:51
morrie
(@morrie)
Berichten: 1
New Member
 

Beste mensen, ik zou graag voor een eerste keer eens willen naar een parenclub gaan. Iemand een idee of deze club geschikt is voor een beginner? Welke avond best? Tips? Mogelijk ga ik met een vriendin. Groetjes Morrie x

 
Geplaatst : 24 januari 2020 01:34
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Beste mensen, ik zou graag voor een eerste keer eens willen naar een parenclub gaan. Iemand een idee of deze club geschikt is voor een beginner? Welke avond best? Tips? Mogelijk ga ik met een vriendin. Groetjes Morrie x

Prima club om te beginnen. Alhoewel: je legt dat lat dan meteen hoog voor een volgende club, want Eroxx hoort wel bij het beste dat er te vinden is in Nederland en België.

Welke avond is ook afhankelijk van het feit of je alleen of met vrouwelijk gezelschap gaat. In het eerste geval is de zaterdag geen optie, want alleen toegang voor paren.

 
Geplaatst : 24 januari 2020 16:38
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Iemand wel een geweest tijdens het Hooker Game-thema? Wij willen op 28-2 naar Eroxx en dan is dat thema. Spreekt mij an sich niet zo aan, maar vraag me af of dit echt invloed heeft op de sfeer van de avond

 
Geplaatst : 5 februari 2020 10:49
Wijtwee90
(@wijtwee90)
Berichten: 7
Active Member
 

Hoi annabella4578, nee helaas we gaan wel eens naar bornedreis de hoerefuif.

Is super druk met veel actie. Willen ook wel eens naar errox gaan. En dan op de vrijdag avond.

Houden wel van wat actie :heart: .

Laat eens weten hoe het is. Lijkt ons een leuke en gezellige club.

Groetjes Wijtwee :rose:

 
Geplaatst : 18 februari 2020 23:22
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Dank voor jullie reactie. Wij hebben besloten om te gaan op 28-2. Is overigens ook een vrijdag :yes:

Wij houden ook van actieve avonden en laten hier wel even weten hoe het was.

 
Geplaatst : 19 februari 2020 10:47
Wijtwee90
(@wijtwee90)
Berichten: 7
Active Member
 

Hoi hoi Annabelle4578, we willen a.s vrijdag ook een bezoekje doen.

Zouden jullie wel willen ontmoeten als blinddate.

Waar kunnen we jullie aan herkennen.

Gr Wijtwee :heart: :heart:

 
Geplaatst : 26 februari 2020 21:45
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Hallo Wijtwee,

Man hier momenteel niet helemaal fit, maar we verwachten wel te gaan. Man met donker haar en zwarte bril, waarschijnlijk zwarte of rode boxer. Vrouw met rood haar, lingerie nog niet bekend. Wordt meestal pas op het laatst beslist 😉

 
Geplaatst : 27 februari 2020 12:28
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

@Wijtwee90: Het gaat door 😉

 
Geplaatst : 28 februari 2020 19:26
Wijtwee90
(@wijtwee90)
Berichten: 7
Active Member
 

Hoi annabelle4578 het gaat voor ons  vandaag helaas niet meer lukken 😥 .

We hopen dat jullie het leuk hebben vanavond.

Gr en wie weet tot snel.

We horen het graag :heart:

 
Geplaatst : 28 februari 2020 23:01
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Hookergames thema vind ik het altijd wel drukker. Meer mannen alleen, dan vaak de andere thema's op vrijdag. Merk dat het op vrijdag zowieso drukker aan het worden is. Zaterdags is het pas 100 euro geworden voor een stel en vrijdags is dat 60 euro. Zou het daar aan liggen?

 
Geplaatst : 29 februari 2020 13:04
Wijtwee90
(@wijtwee90)
Berichten: 7
Active Member
 

Hoi Annabelle , en hoe was het

we zijn erg benieuwd naar jullie

ervaring.

Hoi Kees zo te zien na je reacties

kom je in veel clubs. Wat is volgens jou de leukste met lekker wat actie .

We horen het graag.
<p style="text-align: center;">Groetjes Wijtwee :heart:</p>

 
Geplaatst : 3 maart 2020 11:47
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

@ Wijtwee90,

ligt er natuurlijk aan wat jullie zoeken/willen.

 
Geplaatst : 4 maart 2020 12:16
Pagina 3 / 6
Deel: