Forum

Swingersvakantie
 
Notificaties
Alles wissen

Swingersvakantie

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,504 Bekeken
willem78
(@willem78)
Berichten: 12
Active Member
Topic starter
 

Nadat het even duurde voordat ik mijn vrouw heb kunnen overtuigen, gaan wij sinds een tijdje naar parenclubs en dat bevalt erg goed. Nu overwegen we zelfs om ook een keer een swingersvakantie te houden. Als je gaat zoeken op internet kom je natuurlijk vooral Cap d'Agde tegen. Maar je ziet al snel door de bomen het bos niet meer. Ook lijken daar vooral naturisten accommodaties te zijn. Daar gaat niet onze voorkeur naar uit.

 

Hebben jullie misschien tips op dit gebied? Naar Cap of toch ergens anders naartoe? Do's en dont's? Echte afknappers? Wij horen het graag

 
Geplaatst : 26 januari 2019 10:05
namisop
(@namisop)
Berichten: 9
Active Member
 

Lijkt soms wel leuk, maar hoe gaat dat op die vakantie er aan toe. Wordt het niet wat teveel van het goede.

Ik vind het juist leuk om ernaar uit te kijken, tot het de dag is wanneer ik met mijn vriendin naar een parenclub kan gaan. Als het elke dag aanwezig is zal het mss snel minder leuk worden. Of Mss kijk ik nadien uit naar dergelijke vakanties 😉

 

 

 

 
Geplaatst : 18 juli 2019 23:54
xdenbx
(@xdenbx)
Berichten: 5
Active Member
 

Don't: een naturistenterrein bezoeken met de verwachting veel seks te zien/krijgen. Het is gewoon een camping waar men verwacht dat je je netjes gedraagt zoals op elke willekeurige camping, maar dan zonder kleding aan. Ook zijn er vaak gezinnen met kinderen, zeker op de wat grotere terreinen.

Als je een parenclub idee zoekt moet je echt verder kijken dan een normaal naturistenterrein. Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar Cap d'Agde is het enige waar ik dan van heb gehoord. Zullen er vast meer zijn, maar daar kan ik je helaas niet mee helpen.

 
Geplaatst : 20 juli 2019 15:07
namisop
(@namisop)
Berichten: 9
Active Member
 

Ik weet dat er ook cruises zijn. Ook in Griekenland zijn er enkele hotel die de deuren openen voor Swingers.

In de parenclub vind je daar soms folders over.

Zelf nog nooit gedaan omdat ik het prijsje nogal hoog vind. Komt vermoedelijk ook door de dames die gevraagd worden op de single mannen op te vangen. Via chat ken ik een gangbang babe die zo haar reis laat sponsoren met haar vriend. 😉

 

Groeten

Namisop.

 
Geplaatst : 23 juli 2019 08:19
Pol
 Pol
(@pol)
Berichten: 11
Active Member
 

In Frankrijk tegenover de camping waar wij staan is de swingersnaturistencamping Le Ran du Chabrier : http://campinglibertin.com/avertissement.html

Wat wij ondervonden hebben daar : gezellig, blijkbaar geen vaste plaatsen, iedereen zet zich gewoon en dat geeft een gezellige boel met een gezellige bar.  Sanitair was niet erg proper.  Internationaal, je komt er leuke contacten tegen.

Naast de camping liggen er nog 2 naturistencampings, en tegenover de camping over de rivier is er ook een naturistencamping.

Maar inderdaad.  Op naturistencampings gedraag je je netjes.

 
Geplaatst : 30 juli 2019 14:41
willem78
(@willem78)
Berichten: 12
Active Member
Topic starter
 

Zoals gezegd zoeken wij m.n. niet-naturisten accommodaties. Dat blijkt toch lastiger te zijn, terwijl ik inderdaad niet perse een connectie zie tussen naturisme en swingen.

 
Geplaatst : 13 september 2019 15:48
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Wij zijn momenteel ook aan het kijken naar een swingersvakantie. Cap d'Agde komt dan steeds terug, maar daar lees ik toch ook redelijk wat negatieve verhalen over. Dat geldt zeker voor veel accommodaties daar: kennelijk veel betalen voor weinig.

 
Geplaatst : 25 oktober 2019 17:36
AnenChar
(@anenchar)
Berichten: 17
Active Member
 

Le diamant noir

 
Geplaatst : 25 oktober 2019 22:26
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Le diamant noir

Wij zoeken een appartement of eventueel hotel, niet zozeer een camping

 
Geplaatst : 29 oktober 2019 18:14
Deel: