Forum

Paar zoekt goeie pa...
 
Notificaties
Alles wissen

Paar zoekt goeie parenclub voor eerste keer

7 Berichten
7 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
302 Bekeken
Stel1985
(@stel1985)
Berichten: 2
New Member
Topic starter
 

hallo allemaal,

ik en mijn partner zijn op zoek naar een goede parenclub.

de interesse is er eigenlijk al heel lang maar de stap zetten is toch nog wel een dingetje.. een soort drempel vrees van mij ( de vrouw).

nu zoeken we eigenlijk ervaringen in parenclubs,wat kunnen we er van verwachten?

 

Groetjes

 
Geplaatst : 3 mei 2019 13:06
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

Ligt er aan wat je precies zoekt. In de meeste clubs is de vrijdag een stuk actiever qua seks dan de zaterdag. Wil je dus rustig aan begonnen dan is de zaterdag misschien wat geschikter. Ook is het vaak zo dat op zaterdag alleen koppels toegang hebben en op vrijdag ook single mannen. Dat zorgt ook al voor een wat andere sfeer. Kijk wel ook even op de site van de club die je wilt bezoeken, want het werkt uiteraard niet overal hetzelfde.

Ook hebben clubs vaak thema-avonden. Sommige clubs hanteren meteen de dresscode (lees: sexy kleding) bij binnenkomst bij andere clubs gaat dat moment wat later in.

Als je voor het eerst gaat en nog wat drempelvrees hebt, is de Eroxx in Balen op zaterdag misschien wel een goede keuze. Alleen paren hebben dan toegang en je kunt eerst in je gewone kleren rondlopen. Ze hbben een heel goed buffet mocht je eerst een hapje willen eten. Later op de avond is er in de seksruimtes zeker wat te doen, maar er zijn ook genoeg mensen die vooral voor de partysfeer en het teasen en pleasen komen.

 
Geplaatst : 5 mei 2019 13:42
willem78
(@willem78)
Berichten: 12
Active Member
 

Eens met Vayana. De Eroxx op zaterdag is een goede plek om te kijken of clubbezoek bevalt

 
Geplaatst : 10 mei 2019 17:52
libertine
(@libertine)
Berichten: 37
Eminent Member
 

hallo allemaal, ik en mijn partner zijn op zoek naar een goede parenclub. de interesse is er eigenlijk al heel lang maar de stap zetten is toch nog wel een dingetje.. een soort drempel vrees van mij ( de vrouw). nu zoeken we eigenlijk ervaringen in parenclubs,wat kunnen we er van verwachten? Groetjes

 

En, al een keer geweest?

 
Geplaatst : 10 juli 2019 17:23
namisop
(@namisop)
Berichten: 9
Active Member
 

Ik heb nog niet zoveel ervaring in Parenclubs maar :Als je heel rustig wil beginnen is Shivaz ook wel leuk. Heel gezellig. Kan je als koppel je ding doen. Het is door het bezig zien en horen van andere koppel dat je goesting krijgt. Als je geluk hebt en ze zijn beneden lekker aan het vrijen terwijl je aan de gezellige bar zit, duurt het niet lang of ik moest even neuken met mijn vriendin ( en zij ook 😉 )

Ook daar ons eerste vrijpartij samen met ander koppel opgedaan. Mss juist omdat het daar zo gezellig is

 
Geplaatst : 18 juli 2019 19:12
xdenbx
(@xdenbx)
Berichten: 5
Active Member
 

Wij begonnen gewoon met Fata Morgana op een vrijdag (begint ook meteen bij opening met de dresscode). We vonden het beiden spannend (man misschien nog wel meer dan vrouw), maar eenmaal binnen waren we snel gewend. Iedereen die er komt heeft dezelfde verwachtingen en doet dezelfde dingen. Als je gewoon mee doet met de rest is het al snel "normaal". Gewoon divers, maar net publiek met respect voor elkaar. Ook in zo'n club komen eigenlijk gewoon maar mensen!

Fata Morgana heeft bij mijn weten geen avonden waar single mannen welkom zijn (misschien met de bi-avond die ze soms op vrijdagen hebben, maar daar waren wij niet bij). Ook de drukte viel erg mee.

 
Geplaatst : 20 juli 2019 15:13
Soda86
(@soda86)
Berichten: 9
Active Member
 

Hoi,

in  mystique hebben ze probeer avonden (zie hun site) wij gaan voor 2e x op 6 september aanstaande.

Grt Daisy

 
Geplaatst : 31 juli 2019 00:48
Deel: