Forum

Notificaties
Alles wissen

Oud & Nieuw

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
401 Bekeken
mobydick
(@mobydick)
Berichten: 44
Trusted Member
Topic starter
 

Zo langzamerhand gaan we weer naar het einde van het jaar en wordt het voor ons tijd om te bedenken wat we gaan doen op 31 december. Nou lijkt het ons leuk om een keer naar een parenclub te gaan op deze avond. Diverse parenclubs adverteren al met oudejaarsfeesten. Twijfel wel nog wat, want het is een wat ‘aparte’ avond natuurlijk, de gewone avonden in clubs kennen we wel. Normaliter heeft bij ons op31 december het feesten de overhand t.o.v. de seks. Vraag me af hoe dat in de clubs is.

Denk dat we de stoute schoenen gewoon gaan aantrekken, maar heeft iemand ervaring met een dergelijk feest in een parenclub? Het zijn nogal stevige entreeprijzen valt me op. Zijn er in dat verband aanraders/afraders qua clubs?

 
Geplaatst : 25 oktober 2018 18:19
nightlove
(@nightlove)
Berichten: 10
Active Member
 

Waarom zou een oudejaarsavond zoveel anders zijn dan een reguliere avond in een club? Misschien uitgebreider eten en meer aankleding, maar zeer waarschijnlijk evenveel kans op seks 😉

 
Geplaatst : 26 oktober 2018 12:09
mobydick
(@mobydick)
Berichten: 44
Trusted Member
Topic starter
 

Daar heb je ook wel weer een punt....

 
Geplaatst : 27 oktober 2018 12:41
heleeen89
(@heleeen89)
Berichten: 14
Active Member
 

Maar ik sluit niet uit dat er met Oudjaar meer aandacht is voor feesten en drank dan op reguliere dagen. De aandacht voor seks zou dus in theorie minder kunnen zijn. En met de nodige drank op hebben de heren normaal gesproken ook wat meer moeite om hun jongeheer omhoog te krijgen/houden 😉

 
Geplaatst : 9 november 2018 19:04
Peter451
(@peter451)
Berichten: 50
Trusted Member
 

Wij denken erover om een keer een parenclub te bezoeken met oudjaar. Weer eens wat anders dan oliebollen eten met de kinderen 😉

De avond bij Eroxx ziet er wel goed uit: http://www.eroxx.be/site/calendar-detail.php?id=1544 . Niet heel goedkoop, maar er wordt ook heel wat geboden voor het bedrag zo lijkt het. En een avondje eten en stappen loopt uiteraard ook al snel in de papieren.

Ben benieuwd of iemand daar wel eens is geweest met oudjaar.

 
Geplaatst : 28 november 2018 19:35
animo12
(@animo12)
Berichten: 16
Active Member
 

Wij gaan ook met Oudjaar naar Eroxx. Hopen daar een betere avond te beleven dan in de Fun4two onlangs: https://parenclubforum.nl/forums/topic/naar-fun4two/#post-637

 
Geplaatst : 12 december 2018 18:39
Deel: