Forum

Hoe pak ik het aan?
 
Notificaties
Alles wissen

Hoe pak ik het aan?

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
300 Bekeken
willem78
(@willem78)
Berichten: 12
Active Member
Topic starter
 

Hallo, ik zal me eerst even voorstellen. Ben een man van 40 jaar en al jaren gelukkig getrouwd. Wij hebben een prima seksleven, maar zoals bij meer mensen het geval is, begint de sleur er wat in te slijten.

Nou lijkt het mij heel spannend en stimulerend om een keer een parenclub te bezoeken met haar. Wij kunnen erg goed met elkaar praten. Ben op dit punt echter wat bang hoe haar reactie zal zijn. Ergens vermoed ik dat zij dit ook spannend zal vinden. Maar wat als ze het mij verwijt dat ik naar zo’n club zou willen?
Hoe hebben jullie dat aangepakt? Recht op de man/vrouw af vragen? Beetje bij beetje inleiden?
Ik hoop op leuke en/of ingenieuze tips.

 
Geplaatst : 2 november 2018 19:27
piet07
(@piet07)
Berichten: 31
Eminent Member
 

Dat ging bij ons op een heel grappige manier. Ook ik herkende de sleur en heb met dit mijn vrouw besproken en gevraagd of zij ook graag wat meer spanning erin wilde brengen. Zij herkende dat wel, maar wist niet meteen hoe we dat moesten doen. Waarop ik antwoordde: het is heus niet dat ik je meteen naar een parenclub wil slepen. Vervolgens is dat idee gaan broeden en een jaartje later (ja, het duurder wel nog even) gingen we voor het eerst 🙂

 
Geplaatst : 4 november 2018 14:37
Deel: