Forum

Jong stel zoekt clu...
 
Notificaties
Alles wissen

Jong stel zoekt club voor eerste keer

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
2,292 Bekeken
Marlie
(@marlie)
Berichten: 2
New Member
Topic starter
 

Wij zijn een jong stel; v 24, m 26 en we zijn allebei heel nieuwsgierig naar een parenclub en lijkt het ons leuk om er voor het eerst een te gaan bezoeken. Nu zijn wij echter bang dat wij veel jonger zullen zijn dan de gemiddelde bezoekers. Iemand tips voor clubs waar de gemiddelde leeftijd wat lager ligt?

 
Geplaatst : 6 augustus 2019 09:50
Jasyl
(@jasyl)
Berichten: 6
Active Member
 

<p style="text-align: left;">Hoi Marlie,</p>
wij zijn vorige vorige week voor de eerste keer geweest en zaten met het zelfde dilemma. We wilde een club waar geen singel mannen toegelaten worden en de leeftijd wat jonger is, wijzelf zijn 32 en 33. Houden niet van extremen etc. Na wat speurwerk kwamen we uit bij ultimate-Dream in beek & Donk (Nb) deze hebben 1x per maand een jongere avond waar paren tot 40 jaar welkom zijn. Kijk maar even op de site vind je alle informatie, avond heet ultimate young ( 7-9-2019 is de eerst volgende). weet niet of het jullie eerste ervaring is met andere erbij of alleen voor de parenclub maar heerst een leuk erg ongedwongen sfeerbeelden is redelijk kleinschalig 30 paren van 20 tot 40 jaar.   Mocht je meer informatie/tips willen hoe het er aan toe gaat stuur dan even een reactie want we weten hoe reten spannend de eerste keer kan zijn.

mocht iemand anders nog tips hebben voor een leuke club waar alleen paren komen en de leeftijd onder de 40 is horen we het ook graag. Mochten jullie voor een andere club gaan horen we graag jullie ervaring want we zijn zelf ook nog erg zoekend.

7-september zijn we in ieder geval weer in ultimate young te vinden.

 
Geplaatst : 7 augustus 2019 21:15
Marlie
(@marlie)
Berichten: 2
New Member
Topic starter
 

Hoi Jasyl,

Onwijs bedankt voor je reactie. Zo'n avond lijkt ons super om keer mee te beginnen!

Ik heb nog wel een vraagje! Wat had jij aan? Loopt iedereen echt in sexy lingerie zoals kousen en jarretels etc?

Ben heel benieuwd hoe het gaat zijn, heb er natuurlijk wel een idee van, maar denk dat de werkelijkheid toch heel anders gaat zijn haha..

 

 

 
Geplaatst : 7 augustus 2019 23:08
Jasyl
(@jasyl)
Berichten: 6
Active Member
 

Hoi Marlie,

wat kleding betreft: een beetje een dooddoener maar doe aan waar je je prettig in voelt. Wij zelf waren begonnen met nette kleding, spijkerbroek en shirt en dame jurkje die je normaal ook aan zou doen naar een feest. 22.30 is omkleden en omdat we (weer) het zelfde dilemma we een tas bij met diverse setjes.  Eerst even afgekeken wat de rest allemaal aan had en ons daar beetje op aan gepast. Omdat we nog niet veel ervaring hebben kan ik niet zeggen hoe de kledingstijl in andere clubs of op thema avonden is maar bij ultimate- Dream had ieder koppel nette uitdagende lingerie mannen gewonnen boxer en vrouwen lingerie die je normaal ook aandoen(in de slaapkamer). Jarretels kousen of lingerie met gaten etc.  heb ik niet veel gezien. Maar nogmaals trek aan waar je je prettig in voelt en er is voldoende ruimte om tussendoor om te kleden dus kan ik eenvoudig beginnen en daar iets uitdagenders aan trekken. We vonden het omkleed moment ook spannend maar dat verloopt op een natuurlijk manier waardoor je je  ongedwongen en relaxt voelt. We waren ongeveer de laatste die gingen omkleden omdat we ons niet meer op ons gemak voelde in normale kleding : ). Verder zou ik willen aanraden om gewoon 1x te gaan kijken en je kan altijd gaan als het niet bevalt. Wel een tip ga een beetje op tijd dan kun je wat wennen in normale kleding en krijg je een rondleiding. Hoor graag of jullie de stap gaan maken en hoe het bevallen is. Veel plezier met de voorbereidingen!

 
Geplaatst : 8 augustus 2019 09:21
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

In Eroxx is de gemiddelde leeftijd lager dan in andere clubs. Er zijn zeker ook oudere bezoekers, maar een behoorlijk deel is jonger dan 40 jaar

 
Geplaatst : 23 augustus 2019 15:46
Lovely
(@lovely)
Berichten: 2
New Member
 

Hey,

Wij v 34 jaar en m 38 jaar zoeken ook een club met koppels rond deze leeftijd.

We hebben er al heel veel over gepraat en we zouden toch graag de stap zetten.

Hebben jullie een suggestie qua dag?

Vermits ik (v) zelfstandige ben ik de horeca zoudzb de weekend iets moeilijker zijn maar is het in de week even toegankelijk en genoeg volk?

 
Geplaatst : 9 december 2019 04:09
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Hey, Wij v 34 jaar en m 38 jaar zoeken ook een club met koppels rond deze leeftijd. We hebben er al heel veel over gepraat en we zouden toch graag de stap zetten. Hebben jullie een suggestie qua dag? Vermits ik (v) zelfstandige ben ik de horeca zoudzb de weekend iets moeilijker zijn maar is het in de week even toegankelijk en genoeg volk?

Als je op Eroxx doelt: ik heb geen ervaring als het gaat om doordeweekse dagen. In zijn algemeenheid is het wel zo dat doordeweekse dagen meer single mannen trekt en er in het weekend meer een mix is. Ongetwijfeld zullen er clubs zijn waarbij dart anders is, maar zoals gezegd: geen ervaring mee. Wij gaan uitsluitend ij het weekend

 
Geplaatst : 14 december 2019 15:59
Deel: