Forum

Eerste keer naar ee...
 
Notificaties
Alles wissen

Eerste keer naar een parenclub

23 Berichten
13 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
3,952 Bekeken
(@Anoniem)
Berichten: 0
New Member
 

Hey Sarah, ikzelf ben ook nieuw hier. mijn naam is koen en zou dit ook heel graag eens willen doen. ikzelf ben niet de persoon om alleen ergens naartoe te gaan, drempelvrees zeker. ik hoop dat er iemand is die met mij samen wil gaan. mijn gebruikersnaam is caspertje41. groetjes koen

 
Geplaatst : 1 mei 2020 15:52
(@Anoniem)
Berichten: 0
New Member
 

hallo ik ben hier nieuw, mijn naam is koen 44 jaar en 4 jaar single, geniet enorm graag van het leven, heb een probleempje, wie helpt me die stap zetten om gewoon te doen wat ik graag wil doen, naar een parenclub gaan.... maar alleen is alleen en er niemand kennen. daar sta je dan. zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt? is er iemand die me raad kan geven of me helpen op een andere manier. groetjes koen. :unsure: 😉

 
Geplaatst : 2 mei 2020 01:09
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Ja moet toch nog heel lang wachten denk ik. Voordat er veilig (sexueel)contact kan zijn tussen mensen

1,5 m afstand en  mondkapjes gaat niet werken 😉

 
Geplaatst : 2 mei 2020 16:22
Charlie
(@charlie)
Berichten: 2
New Member
 

Hallo  iedereen  ik  heb  wel  eens  zin in een  parenclub, maar  heb  zo 'n  drempelvrees, en eerlijk  gezegd   ik heb  nog  een  hoog  libido  en nogal  geschapen  hoe zal er eventueel  gereageerd  worden als ik  daar  met een erectie sta, het  schrikt mij allemaal  een  beetje  af

 

eventueel  een koppel  of vrouw  die mij op sleeptouw  wil nemen

mijn  naam  Charlie

 

 
Geplaatst : 13 augustus 2020 02:12
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
 

Hallo iedereen ik heb wel eens zin in een parenclub, maar heb zo ‘n drempelvrees, en eerlijk gezegd ik heb nog een hoog libido en nogal geschapen hoe zal er eventueel gereageerd worden als ik daar met een erectie sta, het schrikt mij allemaal een beetje af eventueel een koppel of vrouw die mij op sleeptouw wil nemen

Op dit moment os het sowieso lastig om naar een parenclub te gaan want ze zijn bijna allemaal dicht, maar neem aan dat je dat wel weet.

In de praktijk hebben de meeste mannen niet meteen een erectie als ze een parenclub binnen komen, juist ook vanwege de drempelvrees/zenuwen die je zelf noemt. Daar zou ik me dus niet zo'n zorgen over maken. En mocht het wel gebeuren dan kun je altijd de eroruimtes binnen stappen, waar een erectie wel gewaardeerd wordt.

En over de omvang van je puk zou ik me ook niet ongerust maken: de mannen zullen jaloers zijn en sommige vrouwen zullen blij verrast zijn :yes:

 
Geplaatst : 13 augustus 2020 11:50
Charlie
(@charlie)
Berichten: 2
New Member
 

lijkt  mij logisch  bedankt  voor de nuttige  info ,  zoek  nog een dame  die mij wil vergezellen  .

 
Geplaatst : 13 augustus 2020 21:29
Rainbows
(@rainbows)
Berichten: 11
Active Member
 

Durf je niet alleen?

 

 
Geplaatst : 13 augustus 2020 23:54
student2
(@student2)
Berichten: 9
Active Member
 

@rainbows

Lijkt me igg gezelliger om met een vrouw te gaan dan alleen als man. Je bent dan ook wat toegankelijker voor de andere bezoekers

 

 
Geplaatst : 7 januari 2021 16:18
Pagina 2 / 2
Deel: