Forum

Notificaties
Alles wissen

Schickeria

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
606 Bekeken
mobydick
(@mobydick)
Berichten: 44
Trusted Member
Topic starter
 

Wij zijn afgelopen week voor het eerst in de Schickeria in Dortmund geweest. Daar was een gothic avond. Het is een leuke club, niet al te groot, maar met diverser voorzieningen inclusief buitengedeelte met zwembad en een SM-ruimte (binnen uiteraard). De sfeer was goed. Voor wie van een tapbiertje houdt: uitsluitend flesjes hier. Dat zie je echte meer in Duitsland.

In de ruimtes was men deze avond wat minder actief, leek het. Maar dat kan ik uiteraard niet vergelijken met andere keren. Toch was er voldoende 'te doen'.

Al met al een mooie avond gehad. We sluiten zeker niet uit om  nog een keer te gaan.

 
Geplaatst : 9 mei 2022 08:58
bradel2145
(@bradel2145)
Berichten: 3
New Member
 

Leuk om te lezen. Wij zijn hier een tijd geleden ook een keer geweest en mij staat ook de positieve sfeer daar nog goed bij

 
Geplaatst : 18 mei 2022 16:25
mobydick
(@mobydick)
Berichten: 44
Trusted Member
Topic starter
 

Wij reizen a.s. vrijdag nog eens af richting Schickeria. Het betreft een rock- en metalavond. Nou zijn we niet zo van de metal, maar al helemaal niet van de trance en EDM die in de meeste clubs wordt gedraaid, dus voor ons is dit qua muziek waarschijnlijk een welkomme afwisseling

 
Geplaatst : 21 november 2022 11:00
Deel: