Forum

Notificaties
Alles wissen

Club Amai

14 Berichten
8 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
4,926 Bekeken
hanske
(@hanske)
Berichten: 9
Active Member
Topic starter
 

Heeft iemand ervaring omtrent club Amai op de donderdag avond?
Ik (man alleen) wil deze club bezoeken donderdag 18okt as.
Tips/belevenissen...ben benieuwd.

 
Geplaatst : 16 oktober 2018 23:38
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

We zijn er helaas nog nooit geweest. Ik heb er wel over gelezen dat het een club is met een eigen signatuur. Zo worden koppels die niet actief mee willen doen ontraden om te komen. Ook willen ze gene club zijn voor koppels die alleen op zoek zijn naar koppels. Kijk maar eens op hun site, die aan duidelijkheid niets te wensen over laat. In dat opzicht zou ik me ook kunnen voorstellen dat het een geschikte club is voor single mannen.

Ben zelf ook wel benieuwd. Laat je even weten hoe het was?

 
Geplaatst : 17 oktober 2018 09:17
hanske
(@hanske)
Berichten: 9
Active Member
Topic starter
 

Hoi Vayana...bedankt voor je reactie...ben benieuwd ooken zal je desgevraagd laten weten wat ik ervan vond. Ik wil nog wat meer op ontdekkingstocht bij clubs in Belgie...helaas soms wel wat te ver uit de buurt..enfin komt wel goed.
Nogmals dank..grt Hans

 
Geplaatst : 17 oktober 2018 18:11
hanske
(@hanske)
Berichten: 9
Active Member
Topic starter
 

Gisteren (donderdag-avond) club Amai bezocht.
Makkelijk aan te rijden en goed parekeren. Zeer vriendelijk ontvangst en goede omkleed gelegenheid.In de club ziet het er netjes en gezellig/sfeervol uit ..leuke verschillende ruimtes incl. mini-bios. Mooie nette douches/ruime jaccuzi en suana..met geen gebrek aan handdoeken.Restaurant-kamer ok/eten nauwelijks tot niets.niet OK.
Bij binnen komst (21.00) was het gezellig gevuld met al redelijk wat paren en alleenstaanden.(verhouding 50/50..is OK)Paren die deze club bezoeken staan wat meer open voor alleenstaande mannen en zo heb ik het ook wel (als alleenstaande man) zeker ervaren. Al met al , mijn vergelijking met andere door mij bezochten clubs , een positieve ervaring...het is er schoon en netjes , dat vind ik zowiezo belangrijk , prima sfeer en veel actie. Minpuntje blijf toch de keuken!
grt Hans

 
Geplaatst : 19 oktober 2018 12:31
libertine
(@libertine)
Berichten: 37
Eminent Member
 

Leuk om je ervaring te lezen. Gelukkig ga ik meestal niet voor het eten naar een club 😉

Hoeveel mensen waren er schat je?

 
Geplaatst : 19 oktober 2018 18:16
hanske
(@hanske)
Berichten: 9
Active Member
Topic starter
 

Gisteravond (donderdag) waren er zo'n 70 a 80 mensen aanwezig schat ik 50/50 paren alleengaande...goed sfeer/gezellig. Volgens de eigenaar is het op maandag-middag en de zaterdagen nog wat drukker...zal het eens gaan bekijken..grt Hans

 
Geplaatst : 19 oktober 2018 19:16
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
 

Wij zijn hier vorige week voor de eerste keer geweest, was een flink ritje, maar zeker de moeite waard. Het was vrij rustig die avond, maar volgens de eigenaar is het vaak drukker. Single mannen helemaal niet opdringerig. Leeftijden denken wij vergelijkbaar met andere clubs, vrij gemengd dus. Goede mix singles/stellen en ook erg veel Nederlandse stellen.

Voor ons was dit zeker voor herhaling vatbaar en voor stellen echt een aanrader. Voor single mannen die zich storen aan opdringerigheid zeker ook! Er komen ook single vrouwen trouwens, maar kennelijk doordeweeks meer dan op een zaterdag.

 
Geplaatst : 27 oktober 2018 12:36
hanske
(@hanske)
Berichten: 9
Active Member
Topic starter
 

Leuk om te lezen Sandra , ik ga nu de maandag-middag a.s. eens proberen...en zal na het bezoek weer iets van mij laten horen

 
Geplaatst : 27 oktober 2018 17:30
hanske
(@hanske)
Berichten: 9
Active Member
Topic starter
 

K ga vanavond (vrijdag 09 nov) naar Amai.

Wie O wie kan ik daar van ons ontmoeten?

Wordt gezellig!

 

 
Geplaatst : 9 november 2018 12:56
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Naarmate wij vaker in clubs zijn geweest, heeft de vrouw hier ontdekt dat ze het toch wel erg geil vindt met meerdere mannen. Wij lezen nu het concept van deze club en dat lijkt daar goed bij aan te sluiten. Kortom: wij zullen binnenkort eens een bezoekje brengen.

We vragen ons wel af welke dag het beste is. De laatste tijd gaan wij vooral op vrijdag omdat dat meestal een actievere dag is dan de zaterdag. We vermoeden echter dat dat in deze club geen verschil zal maken.

 
Geplaatst : 5 mei 2019 13:47
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

Wij waren hier een paar weken gelden en het viel ons eerlijk gezegd niet echt mee. Hoewel wij ook niet meer piep zijn was de gemiddelde leeftijd wel erg hoog, ik schat ruim 50+ met redelijk wat zestigers. Bezoekers hadden ook niet erg veel aandacht besteed aan hun uiterlijk en er waren weinig mensen die er echt sexy bij liepen. De bar is klein en de erotische ruimtes zijn nogal donker.

Op het laatst werd de sfeer wel wat beter en hebben we nog gezellig gekletst met een aantal bezoekers. Ook de man aan de receptie was erg vriendelijk en heeft nog geregeld dat we naar ons hotel werden gebracht.

 

Al met al vonden wij het echter niet voor herhaling vatbaar.

 
Geplaatst : 12 juli 2019 11:40
Joga
 Joga
(@joga)
Berichten: 1
New Member
 

Als single man heb ik deze club een maand terug bezocht. Het was buiten verwachting wat ik die avond heb ervaren.

De club is netjes,sfeervol en overzichtelijk.

De gastheer was heel vriendelijk en ook de bezoekers.  Een leuk en spannend moment gehad met 2 dames bij de bar.  En later op de avond met 1 in een kamer beland.

Ik kom zeker weer. Vooral de bbw avond heeft mijn interese.

Degene die twijfelen om club amai te bezoeken.  Zeg ik ' gewoon doen. '

 

 

 
Geplaatst : 24 oktober 2019 17:41
AnenChar
(@anenchar)
Berichten: 17
Active Member
 

Wanneer is de bbw avond?

 
Geplaatst : 24 oktober 2019 23:15
Hotdate4you
(@hotdate4you)
Berichten: 1
New Member
 

Ik ben er op de maandagmiddag geweest. De zgn huisvrouwenmiddag.

Nu ben ik al meer in een parenclub geweest dus ik was benieuwd wat ik hier zou verwachten. De club is netjes en sfeervol vond ik zelf. Goede douchegelegenheden en kleedruimte. Van het buffet heb ik geen gebruik gemaakt  maar is niet overdadig zoals je bij sommige andere clubs wel ziet. Het is duidelijk geen koppel zoekt koppel club zoals op hun website ook al vermeld staat. En inderdaad als je niet van actie houd dan is het geen club om naartoe te gaan als stel zijnde.

Wat ik hierboven lees dat het op zo'n doordeweekse dag druk is kan ik alleen maar bevestigen. De club opent om 13.00 en ik was er rond 13.30 en de parkeerplaats stond nagenoeg helemaal vol. Na betaling omgekleed (of uitgekleed maar net wat je wilt) en mij richting de bar begeven. Daar was het op dat moment niet zo druk maar later bleek ook wel waarom. Vervolgens eerst maar eens gaan douchen en op weg hier naartoe zag ik waar iedereen was. Volop actie al op diverse plaatsen.

Wat publiek betreft is het op deze middag heel gevarieerd. Leeftijden van zowel de heren als van de dames lopen uiteen van begin 20 tot eind 60 heb ik het idee waarbij bij de heren soms begin 70 ook nog wel meedoet. (chapeau zeg ik). Qua verdeling waren er deze middag beduidend meer heren als stellen maar daar is deze middag ook voor bedoeld heb ik begrepen.

Al met al een hele positieve ervaring gehad in deze club. De laatste week van maart wil ik er nog eens een keer naartoe gaan maar dan op de woensdagavond of donderdagavond.

 
Geplaatst : 20 februari 2020 09:54
Deel: