Forum

Onderzoek naar CNM-...
 
Notificaties
Alles wissen

Onderzoek naar CNM-relaties

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
431 Bekeken
Lenka
(@lenka)
Berichten: 1
New Member
Topic starter
 
Het Instituut voor Familiale en Seksuologische Wetenschappen van de KU Leuven onderzoekt het relationeel en seksueel leven van koppels in consensueel nonmonogame relaties. Zit u in een open, polyamoureuze of swingerrelatie? Dan kunnen wij uw hulp gebruiken!
 
Onderzoek naar koppels in consensueel non-monogame relaties is belangrijk om vooroordelen en stigma tegen te gaan. Deze vooroordelen hebben immers een negatieve impact op de mentale gezondheid van mensen in consensueel nonmonogame relaties. Daarnaast is inzicht in partnerinteracties en seksualiteit in consensueel non-monogame relaties noodzakelijk om gepaste hulpverlening te kunnen ontwikkelen. Heden zijn psychologen en relatietherapeuten immers doorgaans weinig vertrouwd met consensuele non-monogame relaties. Wil jij onze kennis uitbreiden en zo ook het beeld rond consensuele non-monogame relaties op punt te stellen? Vul dan zeker onze anonieme online survey in! Alvast bedankt voor je medewerking!
 
 
Geplaatst : 13 juli 2022 18:52
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
 

Ingevuld.

Twee opmerkingen: de vraagstelling is niet altijd even duidelijk. De vragenlijst is ook erg lang, waardoor ik vermoed dat mensen halverwege gaan afhaken, zeker nu de voortgang niet duidelijk wordt aangegeven.

 
Geplaatst : 14 juli 2022 16:08
Derk
 Derk
(@derk)
Berichten: 1
New Member
 
Geplaatst door: @sandra74

Ingevuld.

Twee opmerkingen: de vraagstelling is niet altijd even duidelijk. De vragenlijst is ook erg lang, waardoor ik vermoed dat mensen halverwege gaan afhaken, zeker nu de voortgang niet duidelijk wordt aangegeven.

Ben ik met je eens. Ik denk, dat het ook een stimulans zou zijn, als toegezegd wordt, dat een beknopte versie van de uitkomsten van het onderzoek t.z.t. aan de deelnemers zou worden toegestuurd. 

 
Geplaatst : 15 juli 2022 13:13
Deel: