Forum

Nieuw en onzeker
 
Notificaties
Alles wissen

Nieuw en onzeker

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
751 Bekeken
Xani23
(@xani23)
Berichten: 8
Active Member
Topic starter
 

Hoe gingen jullie om met onzekerheden / angst toen jullie voor het eerst gingen swingen?

Bijvoorbeeld
- Als man: wat als ik niet goed genoeg in bed ben om de andere vrouw te plezieren?
- Wat als mijn vrouw vindt dat de andere man beter is?
- Wat als mijn vrouw het echt leuk vindt en wil doorgaan, maar ik wil een stapje terug doen?

Zou het leuk ervaringen van anderen te horen

 
Geplaatst : 21 september 2018 13:22
Xani23
(@xani23)
Berichten: 8
Active Member
Topic starter
 

Niemand?

 
Geplaatst : 24 september 2018 23:02
annemoon
(@annemoon)
Berichten: 4
New Member
 

Ik vraag mij hetzelfde af. Heb de vraag hier gepost, maar zal ook zeker hier even kijken

 
Geplaatst : 28 september 2018 15:41
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Meestal blijkt dat dit soort dingen vanzelf gaan zolang je maar goed communiceert en je grenzen aangeeft. Het spreekt voor zich dat je en sterke relatie moet hebben als je naar een parenclub gaat. Als je partner vooral op zoek is naar een ander dan zou ik me twee keer bedenken voordat ik zou gaan. En of je als man goed genoeg in bed bent merk je vanzelf 😉

En wat ons betreft is het samen uit, samen thuis: als één van de twee niet meer wil dan houdt het op.

 
Geplaatst : 28 september 2018 19:01
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Hoe gingen jullie om met onzekerheden / angst toen jullie voor het eerst gingen swingen? Bijvoorbeeld – Als man: wat als ik niet goed genoeg in bed ben om de andere vrouw te plezieren? – Wat als mijn vrouw vindt dat de andere man beter is? – Wat als mijn vrouw het echt leuk vindt en wil doorgaan, maar ik wil een stapje terug doen? Zou het leuk ervaringen van anderen te horen

 

En Xani, inmiddels al wat wijzer geworden en de stap gezet?

 
Geplaatst : 5 december 2018 18:25
Xani23
(@xani23)
Berichten: 8
Active Member
Topic starter
 

Hoe gingen jullie om met onzekerheden / angst toen jullie voor het eerst gingen swingen? Bijvoorbeeld – Als man: wat als ik niet goed genoeg in bed ben om de andere vrouw te plezieren? – Wat als mijn vrouw vindt dat de andere man beter is? – Wat als mijn vrouw het echt leuk vindt en wil doorgaan, maar ik wil een stapje terug doen? Zou het leuk ervaringen van anderen te horen

En Xani, inmiddels al wat wijzer geworden en de stap gezet?

Nee, het is kennelijk een lang proces 😉

 
Geplaatst : 14 december 2018 16:06
Deel: