Forum

DOSSIER DE TUINGEHE...

Notificaties
Alles wissen

DOSSIER DE TUINGEHEIMEN (DEEL 3: DE COLLECTIEVE OBSESSIE)

2 Berichten
1 Gebruikers
0 Reactions
3 Bekeken
Hotstorys
(@hotstorys)
Active Member
Topic starter

[#238]

HET VERSLAG

Terwijl de tong van Rick met militaire precisie mijn dij verkende, was het niet alleen zijn aanwezigheid die de lucht deed zinderen. Het was het geluid op de achtergrond. Vanachter de hoge heg, daar waar de doucheruimtes van de voetbalclub grensden aan mijn tuin, steeg een gedempt geroezemoes op. Het was het geluid van vijftien paar longen die hun adem inhielden.

Mijn partner boog zich over me heen en schoof de zijden blinddoek een fractie omhoog, net genoeg zodat ik de doucheruampjes van de club kon zien. "Kijk," fluisterde hij in mijn oor.

Wat ik zag, was een beeld dat in geen enkele journalistieke publicatie zou misstaan. Achter het matglas van de hoge, smalle ramen waren de contouren van hoofden zichtbaar. Ze stonden op bankjes of elkaars schouders, vechtend om elke millimeter zicht. De jongens die Rick normaal gesproken aanmoedigden vanaf de zijlijn, waren nu getuige van zijn diepste inwijding. Ze zagen hoe hun sterspeler, de jongen die normaal de goals maakte, nu geknield lag voor de vrouw waar zij al twee jaar lang alleen maar van hadden durven dromen.

De spanning bij de club was bijna tastbaar. Af en toe hoorde ik een gedempte kreet, een nerveuze lach of het ritmische gebonk van een vuist tegen de muur – een teken van de pure frustratie en opwinding die daar binnen heerste. Zij zaten gevangen achter het glas; Rick was de enige die de 'heilige grond' mocht betreden.

"Ze kijken naar je, lieverd," zei mijn partner luid genoeg zodat de jongens het konden horen. "Ze zien hoe Rick je proeft. Ze zien hoe je reageert op hem."

Die wetenschap – dat ik een levend schilderij was voor een hele groep jonge, testosteron-rijke atleten – deed iets met me wat ik niet kon negeren. Ik spreidde mijn benen nog iets verder, mijn ogen strak gericht op de schimmen achter het glas. Ik wilde dat ze elke beweging zagen. Ik wilde dat ze wisten dat hun collectieve obsessie geen geheim meer was, maar een onderdeel van mijn spel.

Rick, aangemoedigd door de aanwezigheid van zijn teamgenoten en de autoritaire stem van mijn partner, werd brutaler. Hij wist dat hij op dit moment de koning van de club was. De jaloezie die aan de andere kant van de muur moest heersen, werkte voor hem als een afrodisiacum.

HET VERDICT

De journalistiek leert je dat een objectieve waarnemer geen invloed mag uitoefenen op het onderwerp. Maar hier, in de beslotenheid van mijn tuin, was de waarneming de brandstof voor de daad. De jongens in de douches waren geen gluurders meer; ze waren een integraal onderdeel van de choreografie geworden.

Maar een groep jonge honden laat zich niet lang bedwingen door glas en muren. De druk in de doucheruimte liep zo hoog op, dat de regie van mijn partner een onverwachte wending moest nemen om een totale explosie te voorkomen... of juist uit te lokken.

VOLG DIT DOSSIER

Binnenkort in Deel 4: De Deur op een Kier. Wanneer de hiërarchie van het team wordt getest en de vraag gesteld wordt: wie is de volgende die de opdracht van de regisseur mag uitvoeren?

je kunt ons ook binnenkort volgen om ongefilterd en kompleet beschreven en ongecensureerd mee te genieten van mijn verhalen 

dus volg de volgende gebeurtenissen 

Geplaatst : 24 april 2026 11:51
Hotstorys
(@hotstorys)
Active Member
Topic starter

DE REDACTIE IS GEOPEND: WORD JOUW VERHAAL MIJN VOLGENDE DOSSIER?

Je hebt zojuist meegekeken in mijn archief, maar de journalist in mij is altijd op zoek naar méér. Ik weet dat mijn lezers hun eigen geheimen met zich meedragen—momenten van pure passie, onverwachte ontmoetingen of fantasieën die te krachtig zijn om alleen in de gedachten te blijven bestaan.

Vanaf vandaag kun jij de regie overnemen.

Ik bied je de mogelijkheid om jouw persoonlijke belevenis of diepste verlangen door mij te laten transformeren tot een professioneel, erotisch verslag. Geen vluchtige krabbels, maar een meeslepend dossier in de kenmerkende stijl die je van me gewend bent: rauw, gedetailleerd en zinderend van spanning.

Hoe laat jij mij jouw verhaal schrijven?

Stuur mij een privébericht met de 'feiten':

• De Setting: Waar vindt het verslag plaats? (Een zonovergoten tuin, een chique hotelkamer, een drukke trein?)
  • De Personages: Wie spelen de hoofdrol in jouw scenario?
  • De Climax: Welke specifieke handelingen, gevoelens of onthullingen mogen absoluut niet ontbreken?
  • De Sfeer: Moet het verslag romantisch, dominant, voyeuristisch of juist grenzeloos kinky zijn?

Ik verwerk jouw input tot een gepersonaliseerd Dossier op Maat, waarin jij de hoofdrol speelt en ik de pen hanteer.

Durf jij je bloot te geven?

Mijn pen ligt klaar, mijn redactie wacht op jouw bericht. Laten we samen de grenzen van de verbeelding opzoeken.

Stuur me een bericht voor de voorwaarden en tarieven van jouw persoonlijke dossier.

Geplaatst : 24 april 2026 11:53
Deel: