Forum

Deel 2 tuingeheim

Notificaties
Alles wissen

Deel 2 tuingeheim

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Reactions
2 Bekeken
Hotstorys
(@hotstorys)
Active Member
Topic starter

[#237]

DOSSIER DE TUINGEHEIMEN (DEEL 2: DE GEAUTORISEERDE INDRINGER). 

HET VERSLAG

De lucht in de tuin was die middag dik van de elektriciteit, zwaarder dan de vochtigheid van de naderende onweersbui. Na de bekentenis van Rick was de sfeer tussen mijn partner en mij veranderd. Er was geen woede over de glurende ogen bij de voetbalclub; er was slechts een gedeelde, hongerige opwinding. De journalist in mij wilde het experiment tot het uiterste drijven. De vrouw in mij wilde voelen wat er gebeurt als de fantasie de realiteit binnendringt.

Mijn partner nam de regie volledig over. "Vandaag ben je geen toeschouwer meer, en zij zijn geen verre schimmen," fluisterde hij. Hij bond een zijden blinddoek om mijn ogen. Het zwart ontnam me mijn belangrijkste zintuig als verslaggever, waardoor elke andere sensatie — het briesje op mijn naakte huid, het klotsen van het zwembadwater — vertienvoudigd werd.

Ik lag op de loungebank, mijn benen licht gespreid, de onzekerheid van wat er komen ging als een tinteling in mijn onderbuik. Ik hoorde het grind knarsen. Niet de zware stap van mijn partner, maar de aarzelende, ritmische tred van iemand die een heilige plek betrad.

"Hij is er," zei mijn partner koelbloedig.

Het was Rick. De buurjongen die twee jaar lang door een raampje had getuurd, stond nu aan de rand van mijn domein. Mijn partner had hem een 'opdracht' gegeven: hij mocht niet alleen kijken, hij moest participeren, maar onder strikte voorwaarden. Hij mocht me niet aanraken met zijn handen. Niet direct.

Ik hoorde het geluid van een rits die openging. De ademhaling van Rick was zwaar en onregelmatig; de sportman was duidelijk zenuwachtiger voor deze ontmoeting dan voor welke wedstrijd dan ook. "Kijk goed naar haar, Rick," hoorde ik mijn partner commanderen. "Dit is waar je al die tijd voor getraind hebt."

Plotseling voelde ik een warmte dicht bij mijn gezicht. De geur van jonge mannelijkheid, vermengd met een vleugje sportieve deodorant, vulde mijn neus. De spanning was om te snijden. Zonder waarschuwing voelde ik iets warms en zacht over mijn buik glijden. Het was geen hand, maar de punt van zijn tong die een spoor van vuur achterliet richting mijn navel.

Ik boog mijn rug onwillekeurig omhoog, een schorre zucht ontsnapte aan mijn lippen. Terwijl Rick zijn opdracht uitvoerde — het minutieus verkennen van mijn lichaam met alleen zijn tong — beschreef mijn partner met grafische precisie wat hij zag gebeuren. Het was de ultieme live-verslaglegging van mijn eigen overgave. De gluurder was de indringer geworden, en de journalist was veranderd in het middelpunt van een verboden ritueel.

HET VERDICT

De grens was niet alleen overschreden, hij was volledig weggevaagd. Rick was niet langer de jongen van hiernaast; hij was een instrument geworden in onze zoektocht naar de ultieme kick. Maar terwijl hij lager afdaalde, wist ik dat dit pas het begin was. De 'opdracht' van mijn partner was nog niet ten einde, en de grootste onthulling moest nog komen.

VOLG DIT DOSSIER

Binnenkort in Deel 3: De Groepsdiscipline. Wanneer de rest van de 'douche-vrienden' doorkrijgt dat de zijdeur officieel op een kier staat...

volg candlelight real happenings. 
dit verhaal is een waargebeurd verhaal en een verhaal naar openbaring van 2 jaar lange observatie die een groeps vrienden hebben gevolgd zonder dat ik hier kennis van had. De opvolgende verhalen worden in delen opgeschreven en wekelijks gedeeld om jullie mee te laten genieten van pure erotiek met verborgen genieters. 

Geplaatst : 24 april 2026 11:22
Deel: