Forum

Vraag voor stellen ...
 
Notificaties
Alles wissen

Vraag voor stellen die niet willen swingen

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
494 Bekeken
mbmacfm
(@mbmacfm)
Berichten: 1
New Member
Topic starter
 

Mijn vrouw en ik hebben nu twee keer de Fata Morgana in Amsterdam bezocht. Wij zijn een stel dat puur met elkaar bezig wil zijn, maar het wel opwindend vinden dat er rondom ons heen van alles gebeurd.

Onze eerste keer FM was echt top: voor mijn gevoel was het merendeel van de stellen ook met hun eigen partner bezig en dit smaakte zeker naar meer (dit was op een zaterdag). Afgelopen zaterdag opnieuw de FM bezocht, maar dit vond voornamelijk mijn vrouw een stuk minder. Het leek alsof iedereen echt aan het 'jagen' was, en ze is ook 2x aangeraakt zonder dat iemand het eerst vroeg (niet super intiem, maar weet ook niet wat hierin precies de bedoeling is). Het was ook heel erg druk, dat je in de erotische ruimtes je jezelf er echt tussen moest proppen. Dan nodigt het misschien ook sneller uit dat een ander n handreiking doet.

Nu ben ik benieuwd, aangezien ik in mijn sociale kring niemand heb die dergelijke clubs met enige regelmaat bezoekt: kan het zijn dat de sfeer heel erg verschilt van avond tot avond? Ons eerste bezoek had er wel een vrouw aan mijn vrouw gezeten, maar die vroeg dit vooraf heel netjes, en mijn vrouw kon zelf beslissen. 

Zijn er anders avonden/clubs waar het merendeel van de bezoekers dezelfde insteek heeft als wij?

 
Geplaatst : 12 maart 2024 12:00
Peter451
(@peter451)
Berichten: 50
Trusted Member
 

Wat late reactie, maar toch. Dit verschilt inderdaad per avond, per club en per thema. In principe zullen de meeste mensen in een club op zoek zijn naar meer dan alleen sex met de partner, maar dat hoeft natuurlijk niet. Anders wordt het als je naar een thema gaat waaruit blijkt dat sex met enkel partner niet de bedoeling is. Ik ben nooit in FM geweest, maar wat ik zo over de club lees, lijkt me niet dat het daar de bedoeling is dat je per se sex met anderen moet hebben.

Overigens zie je bij veel clubs ook een verschil tussen de vrijdag en zaterdag. Vrijdags worden vaak single mannen toegelaten en dat zorgt per definitie voor een andere sfeer omdat koppels die dergelijke avonden bezoeken eerder op zoek zijn naar sex met anderen dan op zaterdagen, waarop vaak alleen stellen/single vrouwen worden toegelaten.

 

 
Geplaatst : 29 maart 2024 18:20
Deel: