Forum

Parenclub Monique (...
 
Notificaties
Alles wissen

Parenclub Monique (Discovery Party!)

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
903 Bekeken
Equinox
(@equinox)
Berichten: 2
New Member
Topic starter
 

Hi, 

Als ‘firsttimer’ wil ik (single man) naar een Discovery Party bij Parenclub Monique. Iemand uit deze community ervaringen met een Discovery Avond bij Parenclub Monique?

Equinox

 
Geplaatst : 1 september 2022 02:19
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Ben wel eens in Monique geweest, maar dat is lang geleden en was ook een ander thema. Het was toen niet erg druk en vond de inrichting ook niet echt super. Maar zoals gezegd: dat is lang geleden en en kan helemaal anders zijn nu.

Mag ik vragen waarom specifiek naar deze club of is het vanwege het thema?

 
Geplaatst : 1 september 2022 08:40
Equinox
(@equinox)
Berichten: 2
New Member
Topic starter
 

Hi, 

Dank je voor jouw reactie. 

Het kwam met name qua planning zo uit dat ik als first timer daar bij een Discovery Party kan aansluiten. Vast dat er nog andere mogelijkheden zijn qua clubs. Ik weet niet hoe lang geleden jij bij Monique bent geweest.  

Maar nu die eerste keer dus! Ik heb in ieder geval gereserveerd en kijk uit naar een eerste avond in een Paren Club. Heb nog wel een aantal weken om er naar toe te leven, want ik ga in oktober pas. En toch heb ik al heel veel vragen (wat zal ik aan doen, hoe zal het daadwerkelijk zijn dat soort zaken!). En ja, ervaringen lezen lukt mij mij prima. Maar ik mis een eigen ervaring op dat vlak. Het zal de spanning van de eerste keer wel zijn.

Mocht jij nog suggesties hebben dan hou ik mij in ieder geval aanbevolen. 

 
Geplaatst : 1 september 2022 15:14
StelGeHa1963
(@stelgeha1963)
Berichten: 1
New Member
 

Ik kom regelmatig bij Monique en vind het een fijne mooie gezellige club. Zeker de Discovery en de Combi avonden

 
Geplaatst : 9 september 2022 18:41
Deel: