Forum

Welke nette club vo...
 
Notificaties
Alles wissen

Welke nette club voor de eerste keer.

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
620 Bekeken
Teuntje80
(@teuntje80)
Berichten: 1
New Member
Topic starter
 

Wij zijn als beginners heel erg benieuwd naar jullie ervaringen!
Wij zijn een stel van net boven de 40. Al een tijdje spookt het door ons hoofd om een parenclub te bezoek en kunnen we hier samen heerlijk over fantaseren. We hebben al een paar keer samen allerlei sites van parenclubs bekeken, recensies gelezen maar vinden het super lastig om er goed achter te komen wat je nu precies kunt verwachten. Vinden zo’n eerste keer natuurlijk ook super spannend en willen het dan gevoelsmatig wel de juiste keuze maken. 
We zijn op zoek naar een club waar het gezellig druk is, mensen actief zijn, leeftijd en publiek beetje gemêleerd, waar je voor de eerste keer ook de ruimte krijgt om het te ontdekken en ik wil mij als vrouw ook prettig voelen. 

Daarnaast vinden we het belangrijk dat het een nette en verzorgde club is,  een club die er mooi uit ziet.  
(Afgelopen jaar zijn wij op de Kamasutra geweest en zoiets zoeken wij absoluut niet. Hier voelden wij ons qua entourage niet thuis.) 

we hebben gekeken naar 

parenclub Mystique 

fun4two

club Errox 

wie o wie heeft de tip voor ons 😊. 

 
Geplaatst : 25 januari 2024 14:05
Rik
 Rik
(@rik)
Berichten: 3
Active Member
 

Geplaatst door: @teuntje80

Wij zijn als beginners heel erg benieuwd naar jullie ervaringen!
Wij zijn een stel van net boven de 40. Al een tijdje spookt het door ons hoofd om een parenclub te bezoek en kunnen we hier samen heerlijk over fantaseren. We hebben al een paar keer samen allerlei sites van parenclubs bekeken, recensies gelezen maar vinden het super lastig om er goed achter te komen wat je nu precies kunt verwachten. Vinden zo’n eerste keer natuurlijk ook super spannend en willen het dan gevoelsmatig wel de juiste keuze maken. 
We zijn op zoek naar een club waar het gezellig druk is, mensen actief zijn, leeftijd en publiek beetje gemêleerd, waar je voor de eerste keer ook de ruimte krijgt om het te ontdekken en ik wil mij als vrouw ook prettig voelen. 

Daarnaast vinden we het belangrijk dat het een nette en verzorgde club is,  een club die er mooi uit ziet.  
(Afgelopen jaar zijn wij op de Kamasutra geweest en zoiets zoeken wij absoluut niet. Hier voelden wij ons qua entourage niet thuis.) 

we hebben gekeken naar 

parenclub Mystique 

fun4two

club Errox 

wie o wie heeft de tip voor ons 😊. 

 

 
Geplaatst : 27 januari 2024 21:12
Rik
 Rik
(@rik)
Berichten: 3
Active Member
 

Hoi,

 

wij zijn een getrouwd en ook net boven de 40

wij zijn 2x bij fun 4 two geweest en we moeten zeggen dit is exht een toffe club

wij voelden ons daar erg op ons gemak.

 
Geplaatst : 27 januari 2024 21:13
piet07
(@piet07)
Berichten: 31
Eminent Member
 

Ik zou sowieso in eerste instantie naar een club gaan waar op de betreffende avond alleen stellen worden toegelaten. De aanwezigheid van single mannen zorgt namelijk altijd wel voor een wat 'ruigere' sfeer, waardoor de kat uit de boom kijken ook wat lastiger is. Ik denk dat Eroxx op een zaterdagavond een prima tent is om het een keer uit te proberen: gemengd publiek qua leeftijd, zeker wat later op de avond voldoende actie, maar genoeg mogelijkheden om het rustig aan te doen indien gewenst.

 
Geplaatst : 29 januari 2024 11:09
Deel: