Forum

Twee vriendinnen vo...
 
Notificaties
Alles wissen

Twee vriendinnen voor de eerste keer naar een parenclub. Tips?

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
641 Bekeken
Iris
 Iris
(@iris)
Berichten: 1
New Member
Topic starter
 

Hoi,

Ik zou graag met mijn beste vriendin (we zijn 35 en 43) naar een parenclub gaan. We zijn niet echt een koppel maar hebben wel soms seks met elkaar. Daarnaast hebben we allebei gewoon een man. We zijn dus eigenlijk bi allebei en het is een droom van ons om eens een club te bezoeken, zonder onze mannen dus. Eerlijk gezegd vooral uit nieuwsgierigheid en omdat het ons heel spannend lijkt. Nu lees ik overal dat er avonden zijn voor alleen maar koppels. Telt dat ook voor ons dan?

We dachten aan de Bornedries. Is dat een goeie keuze?

 
Geplaatst : 30 oktober 2019 10:34
posso
(@posso)
Berichten: 3
New Member
 

Als vrouw heb je het op dat punt een stuk makkelijker dan als man. Mannen komen alleen binnen als dat expliciet is toegestaan. Op parenavonden is het eigenlijk standaard zo dat je ook als vrouw alleen binnenkomt. De entreeprijs is ook vaak heel laag. Vrijwel zeker lager dan dat jullie als 'paar' binnen zouden gaan. Daarnaast heb je vaak speciale bi-avonden.

Bornedries is een leuke en redelijk druk bezochte club. Op vrijdagen mogen single mannen binnen, op zaterdag niet. Houdt er wel rekening mee dat er redelijk wat Walen komen die dus niet/nauwelijks Nederlands spreken.

 
Geplaatst : 30 oktober 2019 10:50
AnenChar
(@anenchar)
Berichten: 17
Active Member
 

Leuk, 2 vriendinnen......

Ligt er een beetje aan wat je wilt, met stellen of met mannen.....

Zoals Posso al zei, kijk dan even welke avond past, staat vaak bij de omschrijving en de agenda, ligt er ook aan of je bv een fetish avond bezoekt.

Als je dat niet wilt, is het ff handig om de agenda te checken.

Tips......

wij nemen altijd iets mee om je tanden te poetsen, je eigen deo (vaak hebben ze dat wel, maar hoeft niet altijd het geurtje te wezen wat je lekker vindt).

Extra lingerie of setje......kan wel eens nat worden, en........wat wij ook mee nemen is makkelijke kleren om naar huis te rijden, als jullie de hele avond uitgewoond zijn en je moet je weer in nette kleren wringen, is een huispak wel ff makkelijk.

GEBRUIK CONDOOMS!!!!!!

ER zijn er genoeg in de clubs of sauna's.

Als jullie met jullie 2en vrijen en er komen heren bij, dan is NEE echt NEE!

Moet met respect gebeuren, blijven ze zeuren, ff iemand anders aanspreken en duidelijk maken dat ze weg moeten.

Spreek ook een woord af waar het ABSOLUUT op moet houden......stop kan ook betekenen dat je ff anders wilt gaan liggen of even pauze wilt, wij gebruiken bij een harde STOP het woord HALT of ANNANAS.

Voor de rest heerlijk je gang gaan en lekker genieten van de aandacht, want die krijgen jullie :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Kus

 
Geplaatst : 30 oktober 2019 11:36
Deel: