Forum

Single vrouw, wie g...
 
Notificaties
Alles wissen

Single vrouw, wie gaat met me mee? 4 dec

7 Berichten
7 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
594 Bekeken
Isabel79
(@isabel79)
Berichten: 2
New Member
Topic starter
 
  1. Ik ben een getrouwde (Surinaamse)  vrouw die voor het eerst en alleen naar een parenclub heen wil.

Maar  ik durf dit niet zo goed alleen.

Nu zoek ik iemand om samen mee te gaan op woensdag 4 december.

Op zich maakt het niet uit waar van NL of Belgie.

En een man of vrouw maakt mij niet zoveel uit , zolang het maar tussen ons klikt.

 

 
Geplaatst : 21 november 2019 03:09
Dreeke
(@dreeke)
Berichten: 1
New Member
 

Beste Isabel,

Ik heb wel interesse om samen met je naar een parenclub te gan en vind het net zo spannend om met je te gaan .

Mij e-mail adres is d.v55@yahoo.com waar we elkaar kunnen mailen om iets beter te leren kennen.

Wachtend op je reactie.

mvrgroet

Dreeke

 

 

What do you want to do ?

New mail<button id="mailtovensterbuttonClipboard">Copy</button><textarea id="mailtovensterselectClipboard"></textarea>

 
Geplaatst : 6 januari 2020 21:48
SugarDaddy
(@sugardaddy)
Berichten: 3
New Member
 

Geile seks genieters,

Ik, fit en vitale 50er, zoek een nieuwe vrouwlijke date voor spannende bezoeken aan Beligische parenclubs. Ik woon in California, maar ben maandelijks in Belgïe voor zaken. Dit doe ik al 20 jaar en ik heb redelijk Nederlands geleerd.

Vrouwen zeggen dat ik heel charmand ben, met een vrolijke uitstraling. Ik ben zeer actief en hou van een wilde seks party, maar liever in een paren only setting.

Wilt u, of kent u iemand die, mij vrouwlijke feestganger zijn voor een maandelijkse bezoek naar een parenclub? Ik verwacht niets van u 1 op 1, behalve een fijne avond waar ik alle kosten op mij neem (fine wining & dining etc.). Laat mij het even weten op just4finefun@outlook.com.

Tot horens

 
Geplaatst : 6 februari 2020 13:05
pixie6666
(@admin)
Berichten: 20
Eminent Member Admin
 

Geile seks genieters, Ik, fit en vitale 50er, zoek een nieuwe vrouwlijke date voor spannende bezoeken aan Beligische parenclubs. Ik woon in California, maar ben maandelijks in Belgïe voor zaken. Dit doe ik al 20 jaar en ik heb redelijk Nederlands geleerd. Vrouwen zeggen dat ik heel charmand ben, met een vrolijke uitstraling. Ik ben zeer actief en hou van een wilde seks party, maar liever in een paren only setting. Wilt u, of kent u iemand die, mij vrouwlijke feestganger zijn voor een maandelijkse bezoek naar een parenclub? Ik verwacht niets van u 1 op 1, behalve een fijne avond waar ik alle kosten op mij neem (fine wining & dining etc.). Laat mij het even weten op just4finefun@outlook.com. Tot horens

[admin] S.v.p. geen cross-posting [admin]

 
Geplaatst : 7 februari 2020 11:23
Melany
(@melany)
Berichten: 1
New Member
 

Hi Isabel,

Ik ben ook een Surinaamse vrouw (getrouwd) die in mijn eentje naar een parenclub wil. Laat even weten hoe je ervaring was.

:good:

 
Geplaatst : 5 april 2020 21:54
Rainbows
(@rainbows)
Berichten: 11
Active Member
 

Ik wil ook een x gaan maar durf niet zo goed alleen.

Is er misschien een groepje dames die mee willen?

 
Geplaatst : 13 april 2020 19:31
azurro
(@azurro)
Berichten: 1
New Member
 

Hoi Isabel, Melany en anderen,

Ik ben nieuw op het forum (en ook v.w.b. parenclubs) en zag de vraag van Isabel, weliswaar alweer van een jaar geleden. Ik (m., 48) zou zelf ook heel graag een keer willen gaan, wanneer de clubs weer opengaan (hopelijk snel, eindelijk). Mijn vrouw vindt het niets (maar laat me wel vrij om zelf te gaan, ze wil alleen zelf niet mee), maar alleen is maar alleen 😀 en het zou voor mij dus ook de eerste keer zijn, je begrijpt, erg spannend, te spannend, en ik zou dus heel graag in gezelschap gaan, met een dame, ook als er helemaal niets zou gebeuren is het heel fijn om dan in gezelschap te zijn, iemand met wie je gezellig wat kunt drinken en praten.

Waarschijnlijk zijn de clubs nog niet open maar als er iemand is die belangstelling zou hebben zouden we gegevens kunnen uitwisselen, eerst chatten en kijken of er een klik is, om wie weet wanneer het mogelijk is een keer erheen te gaan voor een leuke avond...

Zou fantastisch zijn als er een dame is die ook interesse heeft!!!!

 
Geplaatst : 13 augustus 2021 02:50
Deel: