Forum

Eerste bezoek paren...
 
Notificaties
Alles wissen

Eerste bezoek parenclub vijftig plus

28 Berichten
6 Gebruikers
2 Vind-ik-leuks
1,675 Bekeken
couple5ties
(@couple5ties)
Berichten: 1
New Member
Topic starter
 

Hoi, 

 

We zijn een kwiek stel, allebei iets ouder dan 50 jaar ondertussen. Het lijkt ons spannend eens een parenclub te bezoeken om daar zelf actief te zijn en bekeken te worden. Maar onze partner eventueel bezig te zien met iemand van hetzelfde of andere geslacht lijkt ons ook spannend.

 

Voor dat eerste bezoek zijn we op zoek naar een parenclub of avond waarbij de gemiddelde leeftijd 'hoog' is. Niet dat jongere koppels ons zouden storen maar eerder het idee dat we geen 'perfect' lichaam hebben en niet teveel uit de toon willen vallen en ons daar niet goed bij zouden voelen.

Iemand advies, tips of ervaringen?

 

Dank je wel alvast x

 
Geplaatst : 21 mei 2023 12:11
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

In zijn algemeenheid is de leeftijd op een vrijdag vaak wat hoger dan de zaterdagen. Weet niet waar jullie wonnen, maar bijvoorbeeld Bornedries in Sint-Truiden is een club waar de gemiddelde leeftijd wat hoger ligt.

 
Geplaatst : 28 mei 2023 08:13
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Sowieso zou ik me niet teveel zorgen maken over wel of geen perfect lijf. Een club is meestal een afspiegeling van de maatschappij ofwel: niet iedereen die daar rondloopt beschikt over een killer body en dat is maar goed ook

 
Geplaatst : 28 mei 2023 08:15
Rosa
 Rosa
(@rosa)
Berichten: 7
Active Member
 

Hallo, 

Mijn partner en ik willen we voor de eerste keer komen en ervaren hoe het is om daar te zijn. 
we zouden graag een vrouw erbij willen hebben. Wat is jullie ervaring? Dat kan daar zelf of moet je eerst iemand vinden/ontmoeten? 
We vinden het super spannend maar leuk om te ervaren. 

 
Geplaatst : 7 september 2023 10:30
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
 

Dat is iets wat wel meer paren willen. Het kan zeker ter plekke, maar dan zul je wel wat geluk c.q. overtuigingskracht moeten hebben. Er zijn op een gemiddelde avond namelijk niet heel veel single vrouwen aanwezig. Dus de kans op een koppel of single man (indien die laatsten worden toegelaten) zal een stuk groter zijn.

Sowieso is het erg afhankelijk van de club en/of specifieke (thema)avond die je wilt bezoeken.

 
Geplaatst : 7 september 2023 14:44
salvatore
(@salvatore)
Berichten: 14
Active Member
 

ik ben zelf single, bij club mystique in Ruchphen hangt een fijne sfeer, ook voor ouderen

 
Geplaatst : 10 september 2023 21:55
salvatore
(@salvatore)
Berichten: 14
Active Member
 

@rosa de meeste clubs hebben een zog ' eerste keer'  avond.  De club waar ik voor het eerst heen ben gegaan, club Mystique in Rucphen, ving ons heel sympathiek op, en we hadden totaal geen stress daarna

 
Geplaatst : 10 september 2023 22:11
Rosa
 Rosa
(@rosa)
Berichten: 7
Active Member
 

@sandra74 

dankjewel voor je antwoord. 
Nog een vraag. Wat voor mensen komen? Van welke leeftijd? We zijn rond 45 😁

 
Geplaatst : 11 september 2023 06:28
salvatore
(@salvatore)
Berichten: 14
Active Member
 

@rosa , nou dan zullen jullie je zeker op je gemak voelen... de gemiddelde leeftijd ligt boven de 40, schat ik zo in

 

 
Geplaatst : 11 september 2023 07:06
Rosa
 Rosa
(@rosa)
Berichten: 7
Active Member
 

We willen 23 sept gaan. Gaat iemand van Jul toevallig ook?  En qwa tijd, maak het niet uit hoelaat je komt? Voor 23:00 of na? 🤷‍♀️

 
Geplaatst : 11 september 2023 10:53
salvatore
(@salvatore)
Berichten: 14
Active Member
 

@rosa ik zou 23 september ook wel kunnen

 
Geplaatst : 11 september 2023 12:10
Rosa
 Rosa
(@rosa)
Berichten: 7
Active Member
 

Leuk, hoe weet ik wie je bent? En hoe laat is goed om te komen?

 
Geplaatst : 11 september 2023 12:56
salvatore
(@salvatore)
Berichten: 14
Active Member
 

@rosa ;  ik kan je wel een prive email sturen,  maar weet niet welke optie dat hier is

 
Geplaatst : 11 september 2023 12:58
Rosa
 Rosa
(@rosa)
Berichten: 7
Active Member
 

Geplaatst door: @salvatore

@rosa ;  ik kan je wel een prive email sturen,  maar weet niet welke optie dat hier is

hoe ? Moet ik hier mijn e-mail opschrijven?

 

 
Geplaatst : 11 september 2023 13:00
salvatore
(@salvatore)
Berichten: 14
Active Member
 

@rosa  ; misschien is het handiger om op dit gmail adres verder te praten :  (verwijderd)

Dit bericht is gewijzigd 6 maanden geleden door Admin
 
Geplaatst : 11 september 2023 13:01
Pagina 1 / 2
Deel: