Forum

1e keer naar parenc...
 
Notificaties
Alles wissen

1e keer naar parenclub..ook bi-mannen?

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,570 Bekeken
Menj73
(@menj73)
Berichten: 2
New Member
Topic starter
 

Mijn vrouw en ik zijn voornemens om een keer een parenclub te bezoeken. Op alle sites lees je wel iets over bi-vrouwen parties o.i.d. maar niks over bi-mannen. Hoe gaat het er normaal gesproken aan toe? Is er ruimte voor iets dergelijks, heb je iets bij of aan waaraan je te herkennen valt als Bi?

Voor onze 1e keer zaten we te denken aan Kasteel Waterloo. We houden wel van een wat sjieke sfeer en uitstraling. Mocht iemand nog meer tips hebben mbt de wat meer sjiekere clubs dan horen we dat graag. 

 
Geplaatst : 4 oktober 2021 14:26
mobydick
(@mobydick)
Berichten: 44
Trusted Member
 

In de clubs ligt bi-activiteit tussen vrouwen inderdaad meer voor de hand dan tussen mannen, Het komt zeker wel voor, maar je zult het net moeten treffen. Heb zelf (als man) wel eens bi-contact gehad dat als het ware vanzelf ging, maar er staat helaas geen sticker op het voorhoofd 😉 

Voor zover mij bekend zijn er op dit gebied geen specifieke thema's, maar ik kan er natuurlijk naast zitten.

Kasteel Waterloo vonden wij wel aardig, maar het was toen heel rustig en in dat geval zal datgene wat je zoekt sowieso minder te vinden zijn.

 
Geplaatst : 9 oktober 2021 11:25
Menj73
(@menj73)
Berichten: 2
New Member
Topic starter
 

@mobydick dankjewel voor je antwoord!

Ondertussen hebben we meer ingelezen en zijn zover gekomen dat we besloten hebben om voor de eerste keer echt te gaan. In plaats van Kasteel Waterloo is de keus gevallen op Mystique. Afgesproken dat we eerst eens gaan sfeer proeven, kijken hoe het er aan toe gaat en in eerste instantie eerst eens met elkaar bezig te zijn. Daar kijken we of we een stap verder durven of niet. Keuze op mystique gevallen omdat we daar veel goede verhalen over hebben gelezen en omdat er geen alleengaande mannen komen. (De eis van de vrouw, en dat mag!) We zijn zeer benieuwd en hebben er beide veel zin in maar aan de andere kant gieren de zenuwen ons nu al door de keel...

 
Geplaatst : 11 oktober 2021 11:30
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 
Geplaatst door: @menj73

We zijn zeer benieuwd en hebben er beide veel zin in maar aan de andere kant gieren de zenuwen ons nu al door de keel...

Heel herkenbaar, maar door de manier waarop jullie het aanpakken heb ik er alle vertrouwen in dat dat goed gaat komen. Gewoon alleen die dingen doen waar je je zelf, maar ook de ander, goed bij voelt.

 
Geplaatst : 16 oktober 2021 12:42
Deel: