Forum

Leuke Duitse club
 
Notificaties
Alles wissen

Leuke Duitse club

11 Berichten
7 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,589 Bekeken
Peter451
(@peter451)
Berichten: 50
Trusted Member
Topic starter
 

Wij wonen in het grensgebied Ned-Duitsland-Belgie en zijn dus zo over de grens. In Duitsland zijn we echter nog nooit naar een club geweest. zijn er aanraders?

 
Geplaatst : 21 september 2018 13:37
Peter451
(@peter451)
Berichten: 50
Trusted Member
Topic starter
 

Helemaal niemand?

 
Geplaatst : 5 oktober 2018 16:26
heleeen89
(@heleeen89)
Berichten: 14
Active Member
 

Helemaal niemand?

Kennelijk niet 😉

Wij komen nooit in Duitse clubs, wek Nederland en België. Kan dus helaas geen tips geven, maar houd me aanbevolen als anderen een idee hebben

 
Geplaatst : 13 oktober 2018 09:46
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Kijk hier eens: https://parenclub.eu/parenclub-duitsland/

 
Geplaatst : 14 oktober 2018 13:29
Leen65
(@leen65)
Berichten: 4
New Member
 

Wij zijn wel eens in duitse parenclubs geweest maar die zijn al weer gesloten! En nee, het een is niet het gevolg van het ander...:-)

Opvallend vond ik dat er veel aan sm gedaan werd en stellen vaak daarom zo'n koffertje met zich meesjouwen. De heren dragen ook veel meer clubwear zoals leer, latex en grote, zwarte kistjes. Ik vond het veel moeilijker om contact te krijgen met duitse stellen omdat ze nogal afstandelijk en gesloten zijn.

Er bestaat trouwens een duitse site voor swingers, www.joyclub.de Wij hebben ons wel aangemeld maar gedeeltelijk. Om toegang tot profielen te krijgen moet je een foto van jou en je partner toesturen meen ik. Of dit nu nog zo is weet ik niet zeker. Het enige wat wij op de site zoeken of zochten is clubs en feestjes. Die vind je hier heel makkelijk.

 
Geplaatst : 21 oktober 2018 13:49
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Wij zijn wel eens in duitse parenclubs geweest maar die zijn al weer gesloten! En nee, het een is niet het gevolg van het ander…:-)

 

Hahaha

Ook grappig dat er kennelijk grote cultuurverschillen bestaan terwijl Duitsland en Nederland nou niet echt ver van elkaar liggen.

 
Geplaatst : 12 december 2018 18:54
Peter451
(@peter451)
Berichten: 50
Trusted Member
Topic starter
 

Kennelijk zijn de Duitse clubs minder geliefd dan hun Belgische en Nederlandse soortgenoten :scratch:

 
Geplaatst : 17 februari 2019 15:01
Peter451
(@peter451)
Berichten: 50
Trusted Member
Topic starter
 

We zijn zelf onlangs in Club Fun&Joy in Allenbach geweest. Dat is een erg grote club met veel voorzieningen inclusief hotel met diverse kamers. Ook twee buitengebieden, een ruim welness gedeelte en veel speelkamers tref je er aan. Helaas waren wij er op een dag dat het bloedheet was, wat waarschijnlijk resulteerde in een erg rustige avond waardoor de actie nogal beperkt was.

 

Kortom: an sich lijkt deze club een aanrader, maar hoe de avond precies verloopt als het voldoende druk is, weten wij ook niet. En dat laatste is uiteraard wel van belang voor een geslaagde avond.

 
Geplaatst : 10 juli 2019 17:28
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

We zijn zelf onlangs in Club Fun&Joy in Allenbach geweest. Dat is een erg grote club met veel voorzieningen inclusief hotel met diverse kamers. Ook twee buitengebieden, een ruim welness gedeelte en veel speelkamers tref je er aan. Helaas waren wij er op een dag dat het bloedheet was, wat waarschijnlijk resulteerde in een erg rustige avond waardoor de actie nogal beperkt was. Kortom: an sich lijkt deze club een aanrader, maar hoe de avond precies verloopt als het voldoende druk is, weten wij ook niet. En dat laatste is uiteraard wel van belang voor een geslaagde avond.

Jammer. Toch benieuwd hoe het dan op een normale dag is. Vooral de combinatie club/hotel spreekt me wel aan.

 
Geplaatst : 23 oktober 2019 17:28
Ruud
 Ruud
(@ruud)
Berichten: 4
New Member
 

Ik ben verliefd op Duitsland. Mooie, actieve clubs. Open, tolerante mensen met een gezonde honger naar sex. Hier komen ook verrassend veel vrouwen alleen naar een club. De eerste clubs zijn alweer voorzichtig open (Corona-style) zoals P3 en Metropool sauna. Aanraders voor straks: Steinenhaus in Witten, Biggies in Mönchengladbach, P3 in Wattenscheid en Metropool in Essen.

 
Geplaatst : 3 augustus 2020 23:41
piet07
(@piet07)
Berichten: 31
Eminent Member
 

Leuk om een keer positieve verhalen over de Duitse clubs te horen. Heb het idee dat veel Nederlanders het minder leuk vinden in Duitsland

 
Geplaatst : 11 augustus 2020 11:31
Deel: