Forum

Notificaties
Alles wissen

The Climax

13 Berichten
5 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
2,254 Bekeken
piet07
(@piet07)
Berichten: 31
Eminent Member
Topic starter
 

Over een weekje opent er een nieuwe club in Balen: The Climax.

De c;ub is gevestigd waar voorheen Gercellinos zat, dus vlakbij Eroxx. Benieuwd of Eroxx hiervan serieuze concurrentie gaat ondervinden. Wat denken jullie?

 

 
Geplaatst : 24 augustus 2019 17:47
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

Ik moet het nog zien. Volgens mij had deze club voorheen niet zo'n goede naam. Maar misschien dat het met nieuwe eigenaars anders wordt. Eroxx is inmiddels een ijzersterk merk geworden, dus die zullen ze niet snel van de troon stoten vermoed ik

 
Geplaatst : 28 augustus 2019 16:19
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Ik zie vooral mannen op het gastenboek die reageren, weinig stellen.  En de dames "sletjes" noemen??? Sorry, voor een nette club kan dat echt niet. Toch willen wij, gelegenheidskoppel , eens een keertje gaan kijken op een zaterdag.

 
Geplaatst : 27 december 2019 12:23
piet07
(@piet07)
Berichten: 31
Eminent Member
Topic starter
 

Iemand als eens geweest? We willen binnenkort een keer gaan en zijn benieuwd naar ervaringen van anderen.

 
Geplaatst : 6 februari 2020 11:49
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Wij zijn er met zijn tweeen geweest op een  zaterdag. 15 koppels aanwezig, dus niet druk, en boven zeeeeeeer weinig aktie. Uitbaters zijn heeeele lieve mensen.

 

 
Geplaatst : 29 februari 2020 13:46
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Ook hier doordeweek betaalde dames..Zeker weten. Als een club je doordeweek sexgarantie kan geven zijn er dames die betaald worden...Vind ik zelf niet zo leuk. Je merkt gewoon dat het een beetje "afwerken"is.

 
Geplaatst : 29 februari 2020 13:53
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
 
Geplaatst door: @kees

Wij zijn er met zijn tweeen geweest op een  zaterdag. 15 koppels aanwezig, dus niet druk, en boven zeeeeeeer weinig aktie. Uitbaters zijn heeeele lieve mensen.

 

Wij gaan graag naar Eroxx, maar zouden deze club ook wel eens willen bezoeken. Maar 15 paren op een zaterdag is wel heel weinig

 
Geplaatst : 6 maart 2022 22:19
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

@sandra74 Tja ik zou zeggen gewoon een keer naartoe gaan. Misschien hadden wij de verkeerde avond. Wij gaan de Climax ook nog een keertje proberen. De uitbaters zijn heel vriendelijk, club ziet er ook goed uit. Misschien van tevoren ietsje later bellen hoe druk het is?

 
Geplaatst : 7 maart 2022 10:37
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
 

De kogel is door de kerk. Vanavond voor het eerst naar de Climax. We zouden eerst naar Eroxx gaan, maar nu er voor de Climax op SDC meer dan 200 aanmeldingen zijn, gaan we het toch een keer proberen. We weten dat het in ieder geval lekker druk zal worden.

 

Ik zal voor de geïnteresseerden laten weten hoe het was.

 
Geplaatst : 19 maart 2022 08:21
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
 

Het was druk. Wel werd de boel redelijk overgenomen door de Nederlanders van Secret Underground die de avond organiseerden. De club was kleiner dan we op voorhand dachten. Ook boven minder kamers dan verwacht. Over het eten kunnen we niks zeggen, we zijn niet in het restaurant geweest.

De nadruk lag wel veel meer op de dansvloer dan op de actie boven. Alleen later op de avond was het daar wat drukker.

Al met al een leuke avond gehad, maar wellicht eerder nog een keer proberen als er een 'reguliere' avond is. Voorlopig geven we toch de voorkeur aan Eroxx,

 
Geplaatst : 21 maart 2022 16:32
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

@sandra74 Tja ik moet eerlijk zeggen.....onze voorkeur gaat ook uit naar Eroxx....

 
Geplaatst : 29 maart 2022 20:56
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 
Geplaatst door: @kees

@sandra74 Tja ik moet eerlijk zeggen.....onze voorkeur gaat ook uit naar Eroxx....

Dat geldt voor ons ook

 

 
Geplaatst : 10 mei 2022 12:01
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Wij zeer teleurgesteld dat er bij The climax op zaterdagen ook weer mannen binnen mogen. Alle andere dagen vd week mogen ze al binnen, moet het ook weer op zaterdag? Snap het wel, het brengt meer geld in het laadje. De club is steeds meer ingesteld op alleen mannen en minder in koppels. Jammer. Berichten op het gastenboek met dergelijke meldingen worden ook niet geplaatst, alleen de goeie.

Dit bericht is gewijzigd 2 jaar geleden 2 keer door Kees
 
Geplaatst : 11 september 2022 21:38
Deel: