Forum

Overheidsmaatregele...
 
Notificaties
Alles wissen

Overheidsmaatregelen clubs?

17 Berichten
5 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,713 Bekeken
piet07
(@piet07)
Berichten: 31
Eminent Member
Topic starter
 

Weet iemand of en wanneer de Belgische overheid nieuwe of (hopelijk) versoepelde Corona-maatregelen gaat aankondigen?

 
Geplaatst : 15 april 2020 10:21
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Het lijkt er in ieder geval op dat de algemene maatregelen ook na 1 mei van kracht zullen zijn. Dat geldt dan uiteraard ook voor de clubs

 
Geplaatst : 15 april 2020 10:34
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Uhhhh, zal niet zo werken in clubs als we 1,5 m afstand moeten houden. Ik denk dat het lang gaat duren voordat er echt weer actie is in de clubs. Mensen zelf zijn ook voorzichtig. Op enkele na dan die nog steeds thuisfeestjes hebben. Als ze het met deze corona het niet zo nauw nemen ben ik benieuwd hoe safe ze aan sex doen :wacko: :wacko:

 
Geplaatst : 16 april 2020 11:24
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Als dit het tempo is waarin we de lockdown gaan afbouwen dan gaat het voor de clubs nog wel een heel lange tijd duren....

 
Geplaatst : 22 april 2020 16:51
Peter451
(@peter451)
Berichten: 48
Trusted Member
 

Iemand nog nieuws over de Belgische situatie?

 
Geplaatst : 9 mei 2020 12:28
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Hier in Nederland, onder voorbehoud, 1 september. Belgie weten we nog niks van.Duitsland is ook nog niks bekent. Maar ook na 1 september denk ik dat het nog niet druk wordt. Misschien de betaalde dames wel vanwege inkomen. Maar dat is meestal door de week of de vrijdag-avonden.

 
Geplaatst : 12 mei 2020 11:19
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Onze ervaring is dat op vrijdagavonden overwegend 'niet-betaalde' mensen aanwezig zijn in clubs

 
Geplaatst : 15 mei 2020 18:26
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Eroxx, Devils and Angels zijn betaalde dames aanwezig op vrijdag omdat er ook veel mannen alleen komen. Inderdaad, niet alle clubs.

 

 
Geplaatst : 21 mei 2020 11:22
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Nog nieuws van de Belgische clubs? In Nederland begint steeds meer open te gaan

 
Geplaatst : 6 juli 2020 16:26
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Veel clubs blijven toch dicht vanwege die  1,5 meter in Nederland. Gaat niet werken zo.

 

 
Geplaatst : 7 juli 2020 15:09
Pol
 Pol
(@pol)
Berichten: 11
Active Member
 

Na Bornedries blijkt Divine in Brecht ook terug open te zijn.  Met een reeks maatregelen weliswaar.

 
Geplaatst : 18 juli 2020 15:34
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Na Bornedries blijkt Divine in Brecht ook terug open te zijn. Met een reeks maatregelen weliswaar.

Die club ken ik nog niet. Helaas nodigen de strikte regels ook niet echt uit tot een eerste kennismaking

 
Geplaatst : 19 juli 2020 13:06
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Nog nieuws vanuit de Belgische clubs? In Nederland is het voorlopig weer einde oefening 🙄 🙄 

 
Geplaatst : 14 oktober 2020 14:05
piet07
(@piet07)
Berichten: 31
Eminent Member
Topic starter
 

Op de site van Eroxx staat al maanden lang hetzelfde bericht. Ook Bornedries mailt weliswaar regelmatig grappig bedoelde berichten, maar dat was het dan ook. Maar ja: de clubs weten het zelf natuurlijk ook niet

 
Geplaatst : 21 januari 2021 11:39
Peter451
(@peter451)
Berichten: 48
Trusted Member
 

Iemand een idee hoe het in België zit met de voortgang van vaccineren?

 
Geplaatst : 10 maart 2021 16:56
Pagina 1 / 2
Deel: