Forum

Notificaties
Alles wissen

Bornedries

46 Berichten
17 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
3,861 Bekeken
mobydick
(@mobydick)
Berichten: 44
Trusted Member
Topic starter
 

Iemand al geweest bij Bornedries als alleen binnen open is? Zit iedereen echt op stoel/barkruk? Zo ja, is er wel sprake van een parenclub-sfeer?

Dat zou ik ook wel willen weten. Overwegen weer een keer naar een club te gaan, maar deinzen toch wat terug voor maatregelen die de sfeer behoorlijk verpesten.

Geen idee, maar wij gaan waarschijnlijk op 24 oktober langs. Mocht je nog niet zijn geweest dan wil ik hier wel onze indrukken plaatsen

 
Geplaatst : 3 oktober 2020 15:25
Desdee
(@desdee)
Berichten: 1
New Member
 
Geplaatst door: @mobydick

Iemand al geweest bij Bornedries als alleen binnen open is? Zit iedereen echt op stoel/barkruk? Zo ja, is er wel sprake van een parenclub-sfeer?

Dat zou ik ook wel willen weten. Overwegen weer een keer naar een club te gaan, maar deinzen toch wat terug voor maatregelen die de sfeer behoorlijk verpesten.

Geen idee, maar wij gaan waarschijnlijk op 24 oktober langs. Mocht je nog niet zijn geweest dan wil ik hier wel onze indrukken plaatsen

Wij zijn ook van plan om de 24e langs te komen. Wie weet: tot dan!

 
Geplaatst : 6 oktober 2020 14:17
Peter451
(@peter451)
Berichten: 48
Trusted Member
 

Helaas, Bornedries sluit de deur weer nu ze van de overheid om 23 uur dicht moeten.

 
Geplaatst : 7 oktober 2020 16:26
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

Bornedries komt inderdaad momenteel niet verder dan mensen in de auto met mondkapje op toe te laten op de parking en een kadootje voor Sinterklaas mee te geven. Dat lijkt mij redelijk kansloos en, gezien vanuit de eigenaren, een teken van hulpeloosheid.

 
Geplaatst : 2 december 2020 17:59
ritske
(@ritske)
Berichten: 14
Active Member
 
Geplaatst door: @vayana

Bornedries komt inderdaad momenteel niet verder dan mensen in de auto met mondkapje op toe te laten op de parking en een kadootje voor Sinterklaas mee te geven. Dat lijkt mij redelijk kansloos en, gezien vanuit de eigenaren, een teken van hulpeloosheid.

Misschien wel, maar Eroxx laat bijvoorbeeld helemaal niks van zich horen. Bornedries probeert zijn publiek kennelijk toch nog bij de club te betrekken. En dat is behelpen in deze tijden

 

 
Geplaatst : 16 december 2020 18:38
Peter451
(@peter451)
Berichten: 48
Trusted Member
 

Je ziet wel opvallende verschillen tussen de clubs in de manier waarop ze deze ellendige tijd door proberen te komen. Waar het bij Eroxx alweer maanden oorverdovend stil is, probeert Bornedries er de moed in te houden met (soms te) melige mailtjes.

 
Geplaatst : 10 februari 2021 10:52
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 
Geplaatst door: @peter451

Je ziet wel opvallende verschillen tussen de clubs in de manier waarop ze deze ellendige tijd door proberen te komen. Waar het bij Eroxx alweer maanden oorverdovend stil is, probeert Bornedries er de moed in te houden met (soms te) melige mailtjes.

Maar het eindeffect blijft hetzelfde: ze zijn dicht

 

 
Geplaatst : 22 februari 2021 14:49
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Bornedries kondigt aan dat ze begin juni misschien weer binnen mogen openen. Zo niet, dan gaat in ieder geval het 'strandgedeelte' weer open.

 
Geplaatst : 29 mei 2021 08:49
Peter451
(@peter451)
Berichten: 48
Trusted Member
 

Ze zijn inderdaad weer open, maar nog niet op de 'ouderwetse manier'. Zoals het er nu naar uitziet, zal dat in België ook langer duren dan in Nederland.

 
Geplaatst : 21 juni 2021 09:46
Didema
(@didema)
Berichten: 8
Active Member
 

Iemand inmiddels al geweest?

 
Geplaatst : 25 juni 2021 18:22
vayana
(@vayana)
Berichten: 57
Trusted Member
 

Bornedries ook weer regulier geopend incl. DJ's en dansvloer.

In België lijkt het terug naar normaal. Dat geldt duidelijk nog niet voor Nederland zo blijkt uit de nieuwsberichten van dit weekend.

 
Geplaatst : 13 september 2021 09:49
mobydick
(@mobydick)
Berichten: 44
Trusted Member
Topic starter
 

Ik zag hier op het forum dat Eroxx met sneltesten gaat werken zodat er geen mondmaskers op hoeven. Bornedries kiest daar kennelijk niet voor, waardoor je dus met een mondmasker moet gaan lopen, tenzij je zit/ligt. Jammer, voor ons helaas letterlijk een no-go

 
Geplaatst : 20 november 2021 09:41
mobydick
(@mobydick)
Berichten: 44
Trusted Member
Topic starter
 

Voor het eerst in tijden afgelopen vrijdag weer eens in Bornedries geweest. Heel mooi weer, dus een groot deel van de bezoekers zat in eerste instantie aan het zwembad. Later werd het binnen drukker. Het was sowieso behoorlijk druk. De verhouding single mannen-paren had wel wat meer mogen overhellen naar de paren. Publiek nog steeds duidelijk een stuk ouder dan in Eroxx, waarbij de mannen/stellen met een handdoek om alsof ze in de sauna zijn voor ons niet zo hoeven. In de ruimtes later redelijk wat actie, maar uiteraard wederom veel single mannen.

Over een paar weken maar weer eens naar Eroxx op de zaterdag met alleen paren.

 
Geplaatst : 20 juni 2022 09:08
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

We zijn afgelopen vrijdag in Bornedries geweest. Dat was weer even geleden. Niet heel erg druk. Wat opviel, was dat er diverse mensen, vooral mannen, rondliepen in niet erg sexy kleding. Dat is ons al een eerder opgevallen en doet toch afbreuk aan de sfeer. Publiek sowieso ouder en minder sexy dan in bijvoorbeeld Eroxx.

Zoals altijd hebben we ons wel geamuseerd, maar toch besloten om deze club voorlopig weer even links te laten liggen.

 
Geplaatst : 27 november 2022 09:09
Laloli
(@laloli)
Berichten: 10
Active Member
 

Grappig, zijn afgelopen weekend voor het eerst in Eroxx geweest en wij vinden juist dat het daar teveel om uiterlijk draait

 
Geplaatst : 1 december 2022 12:31
Pagina 3 / 4
Deel: