Forum

Notificaties
Alles wissen

7Sins

9 Berichten
5 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
749 Bekeken
mobydick
(@mobydick)
Berichten: 44
Trusted Member
Topic starter
 

Wij willen graag een keer naar 7 Sins in Maaseik. Nu horen wij dat deze club vaak omschreven wordt als een erotische discotheek meer dan een parenclub. Heeft iemand ervaringen in 7 Sins. Wij zijn van plan om op een vrijdag te gaan. Die is in clubs vaak rustiger, maar ook actiever. Ben ook benieuwd of iemand kan bevestigen dat dat ook voor 7 Sins geldt.

 

Alvast dank voor jullie reacties

 
Geplaatst : 5 april 2019 17:57
Joto
 Joto
(@joto)
Berichten: 7
Active Member
 

Wij vrijdag 5 april 2019 geweest. Extreem rustig. Boven heel weinig actie. Beneden te weinig mensen (max 25-30) om sfeer te krijgen. Lijkt ons inderdaad meer een erotische discotheek. Zijn wel pas één keer geweest op vrijdag

 
Geplaatst : 16 april 2019 21:36
mobydick
(@mobydick)
Berichten: 44
Trusted Member
Topic starter
 

Wij vrijdag 5 april 2019 geweest. Extreem rustig. Boven heel weinig actie. Beneden te weinig mensen (max 25-30) om sfeer te krijgen. Lijkt ons inderdaad meer een erotische discotheek. Zijn wel pas één keer geweest op vrijdag

Dank voor je bericht. Dit bevestigt wel wat ik eerder al hoorde over deze club. En 25-30 mensen zakt wat mij betreft wel door de ondergrens.

Ik heb onlangs een mail gestuurd met de vraag wanneer het beste te komen qua drukte en actie. In de reactie adviseerde men zaterdag omdat het dan drukker was. Op hun site staat echter met zoveel woorden ook te lezen dat er dan vooral partypubliek is. Misschien toch eerst maar weer eens naar een andere club.

 
Geplaatst : 17 april 2019 09:37
willem78
(@willem78)
Berichten: 12
Active Member
 

Dank voor je bericht. Dit bevestigt wel wat ik eerder al hoorde over deze club. En 25-30 mensen zakt wat mij betreft wel door de ondergrens.

Dat houdt ons ook tegen om een keer een bezoekje te brengen.

 
Geplaatst : 2 mei 2019 09:20
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Er zijn 2 groepen clubgangers. De swingers en partypeople. 7 sins is meer een club waar partypeople komen. Ieder zijn/haar ding. :bye:

 
Geplaatst : 27 december 2019 12:27
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Wij zijn eigen.ijk van plan om a.s. vrijdag deze club een keer te bezoeken, maar de openingsrijen op de site zijn niet erg duidelijk. Kennelijk open op de 2e en 4e vrijdag van de maand, maar in de agenda staat dan voor deze vrijdag weer niks vermeld. Mail gestuurd en automatische reply waarin staat dat het alleen op zaterdag en zondag open is. Beetje zonde om voor een dichte deur te staan.

Iemand een idee of het gewoon open is op vrijdag of juist niet?

 
Geplaatst : 23 november 2022 16:06
idlibo
(@idlibo)
Berichten: 91
Estimable Member
 

Het bleek bij navraag wel open te zijn, maar niet meer geweest omdat we een beetje bang waren dat het er erg rustig zou zijn. Uiteindelijk besloten om weer eens naar Bornedries te gaan. Zie in dat onderwerp voor een korte review: https://parenclubforum.nl/community/postid/1011/.

Dit bericht is gewijzigd 1 jaar geleden door idlibo
 
Geplaatst : 27 november 2022 09:05
Kees
 Kees
(@kees)
Berichten: 87
Trusted Member
 

Nieuwe eigenaren. Hoe is het nu hier?

 
Geplaatst : 29 januari 2024 15:07
mobydick
(@mobydick)
Berichten: 44
Trusted Member
Topic starter
 

Ook wel benieuwd naar. Waren eigenlijk van plan om binnenkort weer eens te gaan. Maar reviews op SDC over slap bezochte avonden houden ons toch wel tegen. Zijn er één keer geweest en toen was het ook niet druk.

 
Geplaatst : 1 februari 2024 17:52
Deel: