Forum

De titel zegt het a...
 
Notificaties
Alles wissen

De titel zegt het al

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
653 Bekeken
pixie6666
(@admin)
Berichten: 20
Eminent Member Admin
Topic starter
 

Hier kun je alles kwijt wat niet thuis hoort in de andere rubrieken. Shout it out loud!

 
Geplaatst : 12 september 2018 15:14
pixie6666
(@admin)
Berichten: 20
Eminent Member Admin
Topic starter
 

Hallo, de admin meldt zich ook nog een keer. Na wat aanloopproblemen, zie ik dat  bezoekers de site goed weten te vinden. Hartstikke mooi en dank voor jullie bezoek/bijdragen. Ga vooral door met posten en houdt de site levendig!

 
Geplaatst : 23 augustus 2019 15:50
annabelle4578
(@annabelle4578)
Berichten: 60
Trusted Member
 

Laat ik dan een keer een offtopic onderwerp beginnen. Welke muziek zou je meer willen horen in clubs?

 
Geplaatst : 27 oktober 2019 18:21
AnenChar
(@anenchar)
Berichten: 17
Active Member
 

Da's een goeie......

Even uit mijn ervaring met clubs, gister ook bij een geweest, gemiddelde leeftijd toch ongeveer 50+, zou wat meer naar het publiek gekeken moeten worden dan standaard house of trance muziek.

 
Geplaatst : 27 oktober 2019 23:19
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
 

We gaan graag naar parenclubs, maar onze muziek zullen we daar niet horen. Is ook de vraag of die wel past bij een parenclub: garagerock, punk, psych, indie.

Anderzijds zou de variatie wel wat groter mogen: wij horen vooral veel slechte dance of erger...

 
Geplaatst : 8 november 2019 19:20
Peter451
(@peter451)
Berichten: 50
Trusted Member
 

We gaan graag naar parenclubs, maar onze muziek zullen we daar niet horen. Is ook de vraag of die wel past bij een parenclub: garagerock, punk, psych, indie.

Dan zitten we in dezelfde hoek qua muzieksmaak :yes:

Wij hebben het echter opgegeven om een club te vinden waar je dit soort muziek tegen komt

 
Geplaatst : 3 september 2020 11:54
sandra74
(@sandra74)
Berichten: 53
Trusted Member
 

Eens. Die zijn er niet

 
Geplaatst : 12 september 2020 13:16
Deel: